linoleum schreef:Bij deze:
Het duurt 3 dagen zoeken, maar toch een artikel gevonden waarin duidelijke cijfers worden gegeven over spieropbouw.
Een gemiddelde vrouw kan 0,05 tot 0,10 kg spieren per week aanmaken (0,20 tot 0,40 kg per maand)
http://www.fitfoodfitness.nl/fitness/ho ... e-er-over/
Ik weet er het fijne niet van hoor, maar voor zover ik weet is het onmogelijk om zo veel aan te komen in spier in korte tijd.

Vrouwen komen gemiddeld maximaal 3 kilo per jaar aan in spieren. Dat je in 2 weken 1,5 kilo aan bent gekomen door spieropbouw is fysiek echt niet mogelijk. Het kan natuurlijk wel heel goed dat je vocht vasthoudt of dat je toch wat meer bent gaat eten omdat je bent gaan sporten.
Wel raar he, heb soms ook dat ik denk 'ben net een olifant door mn eetgedrag gisteren' en dan valt het soms reuze mee..

Ik had een recept gezien voor vegan pesto pasta. Basically als saus: avocado, spinazie, pesto , soyamelk, basilicum , knoflook in de keukenmachine, (glutenvrije) pasta koken , een uitje en cherry tomaatjes even in de pan en daarna alles bij elkaar gooien. Bijna 1200 kcal