Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Arethe schreef:Ik heb deze week nog geboekt bij ze nav een voorbeeld op Facebook.
Ik heb de 25e van juli een afspraak
Wat ga je laten zetten?
Ik heb begin juli mn afspraak, daar was nog een plekje vrij. Denk dat ze wel al bijna richting augustus gaan qua plannen?
jasz schreef:Vaseline en uierzalf zou ik allebei niet aanraden. Dat helpt niet net genezen en sluit alleen maar de wond af. Bepanthen werkt gewoon goed, kokosolie ook. Maar dat trekt heel snel in, dus gebruikte il allebei.
hyppolyte schreef:En ja, die bepanthen is wat mij betreft een hype, bij kinderen wordt het nu ook alleen nog maar gebruikt en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo wild van ben. Bij meerdere kinderen nu gezien dat ze er erg schraal van worden en bij uierzalf heb je dat probleem niet.
hyppolyte schreef:En ja, die bepanthen is wat mij betreft een hype, bij kinderen wordt het nu ook alleen nog maar gebruikt en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo wild van ben. Bij meerdere kinderen nu gezien dat ze er erg schraal van worden en bij uierzalf heb je dat probleem niet. Ik zie de toegevoegde waarde van het spul niet zo. Heb het nu een paar keer gegoogled, maar er is nou niet echt iets wat me enorm overtuigt dat het beter zou zijn. Ik ben dan vooral benieuwd hoe een tattoo met bepanthen eruit ziet na een jaar of 10, tov een tattoo met vaseline of uierzalf na die tijd. Vervagen doen ze volgens mij allemaal na een bepaalde tijd.