Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik had het vandaag in de Douglas anders ook weer eens niet getroffenHad een enorme kater dus zag er echt niet uit, vettig haar in een knot etc. Maar wou wel een lipstick en een concealer komen halen. Het was echt niet zo druk en ik heb gewoon een kwartier staan wachten tot iemand besloot dat ze me misschien wel even konden helpen. Moest er nog drie keer om vragen ook. Kan daar zo slecht tegen
elkee schreef:Die heb ik ook Shizzle. Alleen dan de NC10. Ik heb nooit een vaste MAC foundation, want mijn huid is nooit hetzelfde + ik vind het leuk om te switchen en te proberen![]()
Past je in ieder geval goed inderdaad.
_Friemel schreef:Emmaa_ schreef:Ik had het vandaag in de Douglas anders ook weer eens niet getroffenHad een enorme kater dus zag er echt niet uit, vettig haar in een knot etc. Maar wou wel een lipstick en een concealer komen halen. Het was echt niet zo druk en ik heb gewoon een kwartier staan wachten tot iemand besloot dat ze me misschien wel even konden helpen. Moest er nog drie keer om vragen ook. Kan daar zo slecht tegen
Is hier (Utrecht) net zo, hoe minder makeup je draagt hoe slechter je geholpen wordt, in de bijenkorf (Mac) zijn ze echt heel anders