Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:39

Ik had het vandaag in de Douglas anders ook weer eens niet getroffen _O- Had een enorme kater dus zag er echt niet uit, vettig haar in een knot etc. Maar wou wel een lipstick en een concealer komen halen. Het was echt niet zo druk en ik heb gewoon een kwartier staan wachten tot iemand besloot dat ze me misschien wel even konden helpen. Moest er nog drie keer om vragen ook. Kan daar zo slecht tegen :n

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:49

Iedereen in dit topic is mooi!
En ik kan echt nog zoveel leren van jullie skills B-)

Welke kleur blush staat mooi bij rode lippenstift? Ik draag altijd een vrij roze blush en ik heb het idee dat dat niet mooi matched?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:52

Emmaa_ schreef:
Ik had het vandaag in de Douglas anders ook weer eens niet getroffen _O- Had een enorme kater dus zag er echt niet uit, vettig haar in een knot etc. Maar wou wel een lipstick en een concealer komen halen. Het was echt niet zo druk en ik heb gewoon een kwartier staan wachten tot iemand besloot dat ze me misschien wel even konden helpen. Moest er nog drie keer om vragen ook. Kan daar zo slecht tegen :n

Is hier (Utrecht) net zo, hoe minder makeup je draagt hoe slechter je geholpen wordt, in de bijenkorf (Mac) zijn ze echt heel anders :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:07

Doordeweeks bij de Ici hier zijn ze heel netjes, vooral één meid neemt alle tijd en bij proberen van één product doet ze gewoon de rest ook nog even. Zonder erover te zeuren of ik het wil kopen. Maar op zaterdag doe ik niet meer. Dan kijken ze ook echt niet naar of ik nou fullface binnenkom of zonder make-up.

Bij de Ici die bij V&D zat in Groningen ook keer super ervaring gehad. Wilde een nieuwe foundation kopen, meid heeft me super geholpen en nog even een hele ooglook bij me gemaakt. Vriendin van mij was mee die nooit make-up draagt, maar was wel nieuwsgierig. Heeft ze mijn vriendin ook nog helemaal opgemaakt en heel duidelijk uitgelegd wat ze allemaal had gebruikt en dat opgeschreven op papier voor als ze later alsnog een keer wilde kopen.

Oftewel ze zijn er wel :D Laat iedereen er een voorbeeld aan nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:09

elkee schreef:
Die heb ik ook Shizzle. Alleen dan de NC10. Ik heb nooit een vaste MAC foundation, want mijn huid is nooit hetzelfde + ik vind het leuk om te switchen en te proberen :)

Past je in ieder geval goed inderdaad.

Snap ik ook heel goed!

Ik heb alleen de laatste tijd zoveel geprobeerd en heb het gevoel dat dit (tot nu toe) de enige is die echt matcht, als ik weer ga zonnen zal ik weer opnieuw op zoek moeten. _O-

Ik vind het zo onprofessioneel als ze je al echt aankijken op je uiterlijk, zegt helemaal niets over hoe je bent/wat je te besteden hebt, wat ze dan wel weer altijd denken.. En inderdaad, bij Kiko hoor ik áltijd hun hele levensverhalen, ze staan er ook allemaal echt bij alsof ze enorm veel plezier in hun werk hebben, not... De MAC counter bij Douglas word ik super geholpen, dat team daar vind ik ook heerlijk om heen te gaan. De ICI kan ik niet zo goed tegen, hele aparte manier hebben ze daar en je wordt enorm aangekeken als je eventjes wat minder make-up op hebt en vind ze meestal ook een stuk onvriendelijker.. :=

Lino, dat is dan wel weer een echte super service!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-16 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:10

Bij de Kiko in utrecht praten ze meer met elkaar / vriendinnen die langskomen dan met de klanten. Sowieso vind ik het een bizar rommelige zaak := en druk, graai graai graai :+

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:10

Ohja nog een vraag, wat vinden jullie van mijn wenkbrauwen?
Ik heb weinig haartjes van mezelf en ook happen erin, helaas zijn ze ook erg blond.

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken geweest naar wat het beste is, (kwa vorm en kleur) en voor mijn gevoel ziet het er nu het best uit van wat ik heb geprobeerd :+
Ik gebruik het catrice wenkbrauw palletje.

Verdere makeuptips zijn natuurlijk ook welkom :j

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:13

Volgens mij heeft je telefoon wel flink je gezicht geblurred, maar je wenkbrauwen zien er goed uit.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:14

Echt belachelijk als je zo slecht geholpen wordt. Snap dat echt niet, doe gewoon je werk.
Doordeweeks is het vaak wel beter hier.

Ik zou ze ietsje meer aanzetten, dus iets donkerder maken. Maar wel mooi zo hoor!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:15

linoleum schreef:
Volgens mij heeft je telefoon wel flink je gezicht geblurred, maar je wenkbrauwen zien er goed uit.

Haha ja ik heb er wel een filter overheen gegooid tegen vlekjes en oneffenheden :o
En bedankt!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:21

Jammer van dat geblur is dat je wenkbrauwen ook meer wegvallen dan ze in echt doen. Dus denk daarom dat ze inderdaad nu wel goed zijn.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:24

http://a67.tinypic.com/fz9l5x.jpg Niet echt mooie foto maar goed.
Ik ben de bovenste maar vinden jullie de kleur van de wenkbrauwen goed?
En mijn hoofd glimt altijd mega

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:27

_Friemel schreef:
Emmaa_ schreef:

Is hier (Utrecht) net zo, hoe minder makeup je draagt hoe slechter je geholpen wordt, in de bijenkorf (Mac) zijn ze echt heel anders :j

Was inderdaad in Utrecht :)) Heb echt ontzettend veel slechte ervaringen met de medewerkers van de Mac counter in de Douglas hier.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:28

En hoe doe je dat trouwens een filter op je selfies? Ik heb er 1 maar die is mega lelijk. Dus durf nooit hier wat te sturen maar lees wel dagelijks in dit topic

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:31

Ik heb de app you cam makeup, en dan kun je vanalles aanpassen haha :+
Bijvoorbeeld wallen onder de ogen, oogschaduw, lippenstift, foundation.
Het wordt vaak wel heel nep dus ik gebruik alleen de huid verbetering.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:31

Ik snap sowieso niet hoe je goede selfies kan maken, bij mij ziet het er altijd heel anders uit dan als ik in de spiegel kijk :') Krijg bijvoorbeeld mijn oogschaduw ook nooit goed op de foto.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:34

Ja klopt heb ik ook. Ik zie vaak ook niet eens de make up wat ik op heb als ik selfie maak. Dus verwijder de foto's maar snel haha. Want als ik sommige hier zie denk ik wauw wat mooi

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:37

ik maak altijd selfies met instagram :P en dan post ik de foto niet, maar zit die wel in mijn camera roll

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:37

Ralptdw, Ik vind de kleur van je wenkbrauwen trouwens goed bij je passen, voor zover ik het op die foto kan zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:38

Ik maak ze altijd met Snapchat, anders spiegelt mijn telefoon ze automatisch :Y)

Vind het jammer van het filter idd daisssx, kan zo niet echt advies geven. Denk dat ik je wenkbrauwen iets te licht vind maar mis sowieso een hele hoop diepte in je gezicht.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:43

Ben stout geweest, heb de Kat von D Mi Vida loca Remix op de kop kunnen tikken :')
Wou heb zo graag hebben, heb ik hem nu :p
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:44

Aaaah gaaf! Ben benieuwd hoe 'ie gaat bevallen!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:45

Ik ga altijd hier voor het raam staan om een foto te maken. Buurman zal wel denken...

En heel mooi palet maar niks voor mij..

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:49

Even een foto zonder filter gezocht, even mn tante en nichtje onherkenbaar gemaakt.

Hier zit geen filter op :D
Afbeelding

Edit: hier had ik ze wel iets donkerder dan nu.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:51

daisssx schreef:
Ralptdw, Ik vind de kleur van je wenkbrauwen trouwens goed bij je passen, voor zover ik het op die foto kan zien.

Thanks vind zelf namelijk altijd erg moeilijk.