Oh Hilary slingerpaadjes in het bos zijn altijd leuk! Dat klinkt als inderdaad een heel afwisselend landschap, goed om te onthouden wanneer ik eens daar in de buurt ben.
Prulletje ik heb drie jaar geleden ook de Gamserrugg bijna tot boven gehaald! Dat was in augustus en toen moesten we snel terug omdat het leek alsof het ging onweren. Er lag nog één mini plekje sneeuw, waar ik natuurlijk even in moest staan.
BeFunny dat ziet er ook uit als een hele mooie wandeling. De foto van het lichte hondje in het zand vind ik heel erg mooi
gaucho
Geplaatst: 15-06-21 20:49
Zo leuk dat je van die flinke wandelingen met ze maakt BeFunny
Hier dagje vrij genomen met het mooie weer, maar ipv gewandeld met de pony er op uit
En net nog even hardgelopen, was heerlijk buiten maar geen foto's gemaakt.
Mooie foto's BeFunny, ziet er uit al een mooi wandeling. Lekker gaucho een bosritje Mooi goof, voor al de laatste
Ik ben gisteren voor het eerst in ruim een half jaar weer eens in de sportschool geweest. Voor de spieren vanmorgen voor de hitte en werkdag al lekker gewandeld, was echt nog heerlijk. M'n werk is behoorlijk druk op het moment dus loop wat minder. Vanmiddag m'n eerste Corona prik halen.
En deze zag ik ook nog op het pad...een iet meer levend gravertje
prulletje
Geplaatst: 16-06-21 09:11
Prachtig Faringo, dat ochtendzonnetje boven de velden. En och, het arme beestje. Succes met je prik vanmiddag!
Goof ook gave foto's, bizar hoe hoog het gras daar staat!
Mooie foto's Faringo. Ach gossie die mol .... Gisteren was er op het nieuws nota bene een item over de explosie klaprozen in Nl dat te maken zou hebben met kei droog 2020 en lekker nat voorjaar 2021. En nu zie ik ook de mooie foto's van jou.
Ja klopt, dat heb ik inderdaad ook gezien op het nieuws gisteren. Moet zeggen dat ze niet heel uitbundig bloeien hoor hier. Daar moet ik echt verder de polder voor in.
Wat een mooie foto's weer allemaal. Ik vind dat lange gras altijd het ultieme zomerplaatje, alleen ben ik zo bang voor teken dat ik het probeer te vermijden.
Heerlijke oortjesfoto ook.
En prachtige natuurfoto's in het ochtendlicht, hier geniet ik van.
Hier in het dorp hebben ze mooie plekjes voor de bijen gemaakt. Ik heb de korenbloemen nu ook in een grote pot op het terras staan, heerlijk dat gezoem erbij
Leuk, ik heb ook korenbloemen in de tuin nu. Ja, dat hoge gras is mooi, maar ben er ook geen fan van. Maar het groeit zo hard dat ik dat echt niet in de gaten had. Sommige paden waren eigenlijk niet meer te doen, daar moest ik met mijn armen in de lucht door het gras.
Vanmorgen al vroeg naar het bos geweest. Ik gokte erop dat het tussen de bomen wat koeler zou zijn, dus had de hond meegenomen, maar het was eigenlijk om 8.15 al erg warm. Toch nog 9 km gelopen!
BeFunny
Geplaatst: 16-06-21 12:47
Idd mooi die klaprozen. Ik hoop dat ik het doorheb als ze op het pad zijn uitgebloeid op het pad voor ons huis. Want ik wil ze in de tuin
Mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen. Mooi groen en in bloei is alles nu. Daar kan ik echt enorm van genieten.
Vandaag en morgen doen wij niks. Iig niet met de hondjes. Zwembad in de tuin neergezet. We hebben een tegelvloer en ik heb een ventilator aangezet en zo maar de dag doorkomen
Misschien ga ik dan morgen voor de verandering eens een rondje fietsen. Hier kun je mooie fietstochten maken en dat doe ik eigenlijk nooit.
Wouw Goof 9km. Mooie foto's. Hier wordt niet gewandeld. Te heet.
Bootsiebob
Geplaatst: 16-06-21 18:36
Mooie ochtendfoto's Goof.
Het voordeel met fietsen is denk ik dat je iets meer wind vangt. Ik ben net thuis na een klein rondje lopen en in de wind is het best te doen. Veel donderbeestjes die op me bleven plakken, maar behalve een paar stapelwolken wordt er niets verwacht vandaag.
Ik zag een ree vlak voor me het pad oversteken en springend door het koren verdwijnen , helaas geen foto van.
Stapelwolken
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 16-06-21 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb gelukkig geen bijwerkingen van het vaccin. Beetje stijve bovenarm. Misschien wat moe en zwaar hoofd maar dat kan net zo goed van de warmte zijn. Want warm vond ik het al vanmorgen. Kwam op 7.30 al zwetend binnen. Nu mezelf geestelijk voorbereiden op een erg warme werkdag.