Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:13

Ik noem 'm Bob de Blob :')
Is bij mij echt heel extreem, want ik heb zegmaar op de hoogte waar heupbroeken sluiten helemaal geen vet zitten, en het punt erboven is het dikste gedeelte van mn buik. Toen ik in juni begon leek ik echt net zwanger -echt no joke gewoon :') - Als je die begin foto ook gewoon zien, jezus :') Zie nu in mn process foto's wel een beetje verschil in Bob maar wel t minste van alles.. beetje jammer dat hij zo hardnekkig is, haha.
Mijn benen ben ik wel blij mee (alleen aller bovenste gedeelte niet) en met armen same.. Neukteugels zou ik voor lief nemen als bob weg zou zijn _O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:34

Beterschap meiden!

Blob :')
Nadine volgens mij heb jij slanke benen, althans na je laatste foto?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:35

Jawel bobje is wel kleiner geworden hoor, zie je goed!

Omg neukteugels trolol.

Ik had vroeger bijna geen 'neukteugels' en weinig vet bij mn buik, dus ik hoop dat t daar ook weggaat nu ik af aan het vallen ben. Mijn benen, met name bovenbenen, blijven toch wel aan de stevigere kant, maar zo lang ik in mijn oude broeken pas vind ik dat prima. Stevig gebouwd bij mn benen dus daar doe je weinig aan. :P

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:40

Haha je kan het altijd nog op gespierde benen afschuiven Lisa :P

Gespierde benen kunnen ook heel mooi zijn :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:43

Haha inderdaad XD.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:44

Laatst ging het over de ruimte tussen de benen, best grappig want de meeste vonden een kleine opening veel mooier dan dat je er nog een been tussen kan steken :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:48

Ah mooi want ik heb totaal geen opening, zelfs niet in mijn dunne periode _O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:54

_O-

Ik vind dat zelf wel mooi, oké niet heel erg overdreven maar heb zelf nu zo'n klein gaatje := en dat vinden sommige mannen al helemaal fantastisch _O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:58

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:59

O: 150ml yoghurt
T: -
L: 1 snee brood, 2 spiegel eieren met kip kruiden en peterselie en een mok yogi tea zonder suiker
T: - mini wortels
A: kipfilet, bricolli en noedels of wat anders erbij
T-

B: 70 minuten cardio, 327 calorieen verbrand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:59

Ik vind thigh gaps niet mooi, en daarbuiten is het niet natuurlijk of gezond :o Je dijen zijn bedoeld om je vagina te beschermen, die zitten er niet zonder rede.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:01

Met een jurkje / rokje aan zijn ze best slank ja :)) Maar dan hangt er net een stuk stof over het bovenste gedeelte hahaha _O-

Ik vind het ook wel mooi als er wat ruimte tussen zit :j Maar dat heeft ook echt super veel te maken met je bouw.. Ik heb op mn laatste process foto nu ook net een heeeeeeeel klein beetje space er tussen zitten (nouja wel een behoorlijke vooruitgang als ik mn 'begin' foto ernaast zet) maar mag nog wel wat meer.. want als ik gewoon met mn voeten tegen elkaar aan sta dan is er nergens een gat te bekennen hoor hahaha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:02

Oh jeetje die eerste foto vind ik ook echt niks, veel te dun :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:02

Heb jij geen opening tussen je benen? <<)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:05

_O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:17

_O- Yanou

Emma jij vind geen van drieën mooi? Die eerste is niet mooi nee maar de laatste rechter toch wel?

Beetje ruimte is wel fijn anders krijg je met hardlopen een applaus van jezelf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:18

De laatste rechter is inderdaad geen heel vreemd lichaamsbeeld, klopt absoluut. Ik heb het meer over de mensen die ernaar streven dat hun knieen en dijen elkaar helemaal niet meer aanraken als ze met hun voeten tegen elkaar staan. Dan ben je imo echt te ver doorgedraafd in je afvallen.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:23

Eens met Emma, en bovendien: hangt toch ook gewoon van je bouw af? Ene mens heeft O-benen, andere X-benen, andere rechte? Ik snap die hele 'hype' ook niet :) Heb al genoeg dingetjes van mezelf die ik mooi vind of niet, wil mij daar echt niet ook nog druk over moeten maken :') Ik heb een beetje kromme pootjes en kan ze, met voeten tegen elkaar, zo draaien dat er ook best wat ruimte is (of ik zit teveel op een paard, kan ook :P ), maar dat wil allesbehalve zeggen dat ik smalle bovenbenen heb hoor :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:27

^ Dat dus. Een vriendin van mij is echt niet extreem mager zoals op die eerste foto van Jierga maar haar benen staan gewoon een beetje O achtig dus haar knien enz raken elkaar ook niet als ze gewoon met dr benen tegen elkaar staat, maar zo is ze gewoon gebouwd :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:29

Oh maar dat is alweer heel wat anders. Ik ken ook genoeg meiden die lichte O benen hebben. Maar ook dan heb je gewoon bescherming van je dijen.. Als je zo veel afvalt dat er een derde been tussen zou passen dan valt dat weg, en dat is niet de bedoeling..

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:34

Nee doelde niet op dat je knieën elkaar niet mogen raken, maar ik wil wel graag rechts en het liefst iets slanker :+

Iedereen heeft een andere bouw, klopt.

Over dat je dijen een bescherming zouden zijn wist ik niet eens Emma!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:18

Hey mensen, ik meld me hier weer :Y)

Ik wil weer proberen af te vallen. Ik ben nu 164cm en 75 kg, dus ongeveer 10 kg te zwaar. Ik zou dat er dus in ieder geval graag af willen hebben :) Ik ben weer een eetdagboek bij gaan houden en gisteren ben ik rustig begonnen met hardlopen. Ben alleen een klein rondje geweest en op een rustig tempo. De vorige keer dat ik ging hardlopen ben ik te snel begonnen en toen dus een blessure opgelopen (dus weer gestopt). Daarom wil ik het nu wel goed doen :D

Het eten vind ik nog wel lastig, het is niet eens dat ik echt te veel snoep, maar ik eet niet gevarieerd genoeg en vaak ook te weinig. Gisteren heb ik door stress nog geen 1000 kcal binnengekregen de hele dag. En ik had veel te veel verzadigd vet gegeten en te weinig eiwitten en vezels. Dus dat wil ik ook verbeteren.

Tot nu toe heb ik dit gehad. (Dus vanaf vanmorgen 08:00 t/m nu, 15:15)

Afbeelding

Alleen niet alles klopt precies, want niet elk soort eten staat in de lijst van voedingscentrum. De ceasarsalade is namelijk eigenlijk een italiaanse salade, maar goed.

Ik heb verder natuurlijk ook water gedronken tussendoor.

Volgens de voedingscentrum heb ik nu qua variatie vrij goed gegeten, alleen nog iets te weinig eiwitten.

Wat zouden jullie aanraden verder nog te eten vandaag ter aanvulling? Ik zit namelijk nog maar net over de helft van het aantal kcal dat ik op een dag zou moeten hebben. Maar daar komt dus nog wel avondeten en tussendoortjes bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:21

Ik vind het tot nu toe een netjes lijstje, maar hij komt heel erg incompleet over. Zo mis ik het broodbeleg op de twee sneetjes brood in je tussendoortjes (of heb je ze kaal gegeten?) en ik zou toch echt naar een manier zoeken om de sla correct in te vullen. Een Italiaanse salade is doorgaans een stuk zwaarder dan een Caesar namelijk. Ik liep tegen dezelfde problemen in de app van het voedingscentrum, daarom ben ik toen ik nog kcal telde overgestapt naar MFP. Misschien een idee? Die is veel uitgebreider omdat mensen zelf producten kunnen toevoegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:25

Ik vind je lijstje netjes voor zover ik het nu zie, maar volgens mij klopt er niks van de kcal. Wat zat er allemaal in de salade? Doorgaans is Caesar salade wel wat kcalrijker (als je de variant van AH als voorbeeld neemt, die bevat al 455 kcal). Een Italiaanse salade gok ik daarom op nog meer kcal.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:26

Emmaa_ schreef:
Ik vind het tot nu toe een netjes lijstje, maar hij komt heel erg incompleet over. Zo mis ik het broodbeleg op de twee sneetjes brood in je tussendoortjes (of heb je ze kaal gegeten?) en ik zou toch echt naar een manier zoeken om de sla correct in te vullen. Een Italiaanse salade is doorgaans een stuk zwaarder dan een Caesar namelijk. Ik liep tegen dezelfde problemen in de app van het voedingscentrum, daarom ben ik toen ik nog kcal telde overgestapt naar MFP. Misschien een idee? Die is veel uitgebreider omdat mensen zelf producten kunnen toevoegen.

Ik heb de broodjes kaal gegeten inderdaad, had ze even snel opgehaald van de supermarkt :P (waren verse bolletjes). Hmm, op het doosje van de italiaanse salade staat dat er in totaal 310 kcal in zitten. (124 per 100g, en er zit 250g in). Dat valt op zich mee toch?

Oh MFP, wat is dat precies? Ook een site?