Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:47

Mocht je trouwens in Groningen wonen, dan zit daar een winkel die The Balm verkoopt.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:54

Boozy is een hele fijne webshop :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:54

Helaas, ik woon in Brabant, dus Groningen is érg ver weg :) iemand nog een suggestie voor drogisterij highlighter? Ik heb in ieder geval Mac en The Balm in gedachten.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:04

koop mary loo minizer.

Echt, die is echt zo goed. Als je nog van je airmiles afmoet kun je hem via bol.com kopen, dan kun je ze inwisselen (wel 2 airmiles voor 1 cent,)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:10

Nou wil ik die Mary ook _O-
Ik heb Soft and Gentle van Mac... maar heel eerlijk zie ik die niet zo goed zitten :n

Wauw hij is bij bol.com wel stuk duurder dan bij themakeupspot

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:22

Bij FeelUnique is hij nu iets van 22 euro. Wat kost hij bij de Makeupspot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:23

€ 21,50

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:26

Dat is dan een nette prijs. Ik heb hem toen bij FU in de aanbieding gehaald voor 18,50 geloof ik.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:33

Ik voel een bestelling opkomen bij themakeupspot volgende maand....
Jullie zijn slecht voor mijn portemonnee :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:40

Ik ga voor de Mary louminizer :)! Heel toevallig nog iemand ervaringen met de Cindy? Haha

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:45

Heeeel veel inderdaad... Vind dat ze ze alleen allemaal niet mooi aanbrengt :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:46

Wat veeeel!

Ik heb Nars Albatross, erg blij mee.

Vandaag in Amsterdam naar de Mac pro store geweest, maar te druk dus toen naar de Douglas, maar daar was Dirty Blonde op, toen naar de bijenkorf en daar verkopen ze geen Dirty Blonde.
Dus toen maar ander product gevraagd en ze heeft potlood in kleur Fling aangebracht, mooie kleur en matcht goed met mn haar.
Even wennen met aanbrengen denk ik, gebruik nu poeder.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:50

Zoveel mac lipsticks vind ik niet eens mooi gelukkig :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:51

Suus___ schreef:
Wauw 70+ mac lipsticks..
http://youtu.be/6NYFBe-EJBM

Wordt op een of andere manier een beetje misselijk van t filmpje maar wat veeeeel :=

Ik vind ze niet eens mooi :=

Vind het overigens zonde om veel geld uit te geven aan lipsticks die nog geen glaasje water of een boterham overleven. :+ Maar dat ben ik...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:56

Mij valt het dan vooral op dat mat niet mat is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:59

eenitraM schreef:
Ik vind ze niet eens mooi :=

Vind het overigens zonde om veel geld uit te geven aan lipsticks die nog geen glaasje water of een boterham overleven. :+ Maar dat ben ik...

Wat doe jij met je Mac lipsticks dan? Bij mij blijven zelfs de satins makkelijk een maaltijd zitten :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 19:21

Ik ga het filmpje eens bekijken :D

(zoveel zou ik er ook niet hoeven)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:21

Echt? Hier niet hoor := Alleen echte matte lipstick overleeft hier vanalles.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 19:23

Omg die frost lipsticks zijn echt wel lelijk...ze begint met de 1e en dat vind ik al meteen een turnoff :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:02

Wow, net zo'n rotervaring gehad bij de Mac counter in de Bijenkorf in Eindhoven...
Ik was eerder die dag al bij de Mac counter in de Douglas geweest om daar Faux te proberen, maar ik vond hem mij toch net niet staan. Ik wilde ook graag Brave uitproberen, maar omdat ik niet nog een keer wilde vragen of ze een lipstick voor me schoon wilden maken, besloot ik Brave te gaan proberen bij de counter in de Bijenkorf. Verkeerde keus. Ik heb daar gewoon serieus bijna een half uur lang met de lipstick in mijn handen gestaan, wachtend op iemand van het personeel om 'm voor me schoon te kunnen maken. Er waren maar 2 personeelsleden. Eentje was de hele tijd bezig met het uitgebreid aanbrengen van foundation bij een meisje, de ander was de hele tijd met andere klanten bezig en toen ik eindelijk de kans had om haar aan te spreken sprong een groepje meiden tussen ons in. Die hadden ook foundation nodig, dus daar ging personeelslid nr. 2 :') . Het personeel kon niet eens zeggen: 'Hoi, ik kom zo bij je' zoals ze dat bij de andere counter doen. Ik werd gewoon straal genegeerd, terwijl ik gewoon even 2 sec van hun tijd nodig had zodat ze de lipstick schoon konden maken.

Toen ik het zat was vroeg ik een dame van de Dior counter of ze misschien voor mij de lipstick schoon wilde maken maar volgens haar mocht alleen personeel van Mac dat. Toen was ik er helemaal klaar mee, heb de lipstick terug in het rek gedaan en ben de Bijenkorf uitgelopen. Geen Brave voor mij it seems. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:08

Wat stom. := Daar zou ik niet meer terug komen. Bij Sephora staat er spul klaar zodat je het evt zelf kan doen.. Al zag ik heel vaak dat mensen het gewoon zonder schoon te maken rechtstreeks uit de bullet lipstick probeerde :r

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:16

Herkenbaar, ik was ook altijd zo beleefd om netjes te wachten tot ik geholpen werd en iemand een lipstick voor mij kwam desinfecteren.
Stond ik dan een half uur te wachten voor die 2 seconden hulp.. :roll:
Tegenwoordig desinfecteer ik het gewoon zelf als het heel druk is, staat meestal wel een potje met alcohol bij de spiegels van die visagiemeubels. Als het rustig is dan vraag ik het wel netjes aan iemand van het personeel.

Wow, dat filmpje met die lipsticks, wat een hoop! :wow:
Ik vind er een hoop tussen zitten die ik niet zo mooi bij haar huidskleur vind staan..
Ook vind ik dat er iedere keer best een hoop speeksel tussen haar lippen zit.. niet zo prettig om naar te kijken :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 22:28

adecuada schreef:
Herkenbaar, ik was ook altijd zo beleefd om netjes te wachten tot ik geholpen werd en iemand een lipstick voor mij kwam desinfecteren.
Stond ik dan een half uur te wachten voor die 2 seconden hulp.. :roll:
Tegenwoordig desinfecteer ik het gewoon zelf als het heel druk is, staat meestal wel een potje met alcohol bij de spiegels van die visagiemeubels. Als het rustig is dan vraag ik het wel netjes aan iemand van het personeel.

Wow, dat filmpje met die lipsticks, wat een hoop! :wow:
Ik vind er een hoop tussen zitten die ik niet zo mooi bij haar huidskleur vind staan..
Ook vind ik dat er iedere keer best een hoop speeksel tussen haar lippen zit.. niet zo prettig om naar te kijken :')

Dat dus :Y)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:13

Sommige kleuren lijken net Concealer op de lippen, echt niet mooi :) please me lijkt me erg mooi

Bij de bijenkorf in Eindhoven heb ik ook vaak geen goede ervaringen gehad, erg lang wachten en vervolgens is er bijna geen tijd voor je.. als ik in Eindhoven ben ga ik liever langs de Douglas mac counter :)