Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar da's persoonlijke smaak he!
Succes Nessa laughterline schreef:Ik vind denk ik de eerste het mooist.
Iemand ervaring met the ink society in Utrecht? Blijkbaar alleen vrouwelijke tattooeerders en goed in strakke dunne lijnen. Maken toffe dingen dus ben even nieuwsgierig!
Oh oliebol, reminds me, ik moest mijn zus nog vragen over Rising Bastaards.. -.-' Ze is alleen bijna nooit thuis, dus anders kan ik haar beter bellen straks.
ach dat heeft nog wel de tijd hoor, die komt er na de zomer/eind van het jaar pas op
laughterline schreef:Ik vind denk ik de eerste het mooist.
Iemand ervaring met the ink society in Utrecht? Blijkbaar alleen vrouwelijke tattooeerders en goed in strakke dunne lijnen. Maken toffe dingen dus ben even nieuwsgierig!
Ze werken met speciale stille machines en het is echt een top sfeertje. Wel op tijd boeken want ze hebben volgens mij voor grote dingen echt een pittige wachtlijst nu Nagini schreef:Het hangt er inderdaad per persoon af.
Die 4.5 op m'n rug eerste sessie was absoluut hel terwijl ik de tweede sessie van 7 uur héél relaxed erbij lag.
M'n voet deed ook weer een stuk meer zeer dan m'n ribben.
Ik vind overigens m'n benen epileren veel meer zeer doen.

Nessa schreef:Hik staat erop! Heel blij mee.
Later foto. Zit nu in de folie, haha

Emmaa_ schreef:laughterline schreef:Ik vind denk ik de eerste het mooist.
Ik ben er geweestZe werken met speciale stille machines en het is echt een top sfeertje. Wel op tijd boeken want ze hebben volgens mij voor grote dingen echt een pittige wachtlijst nu

Nessa schreef:het geluid vind ik ook wel rustgevend
Deze deed beduidend meer pijn dan mijn vorige.
Had weer een moment van flauwte... Terwijl ik toch echt op mijn ademhaling aan het letten was.
Toen ik daar over heen was, geen probleem meer. Deed wel pijn, maar best te doen.

Nu heb ik t 'zo goed als' onder controle en wil ik het dus zonder proberen. Balen dat je er even last van had, maar fijn dat het wel goed te doen was daarna, ennn hij staat er op
Als het veel zeer doet even lekker m'n eigen muziekje aan, ogen dicht, zen proberen te worden. Helpt goed
Ik word ook heel flauw en duizelig normaal
doemscenario's

heb wel eens gehoord dat idd je spieren erop kunnen reageren en je daardoor trekjes/schokjes krijgt