[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:45

Succes iedereen!
Ik vind de 1e en 2e het mooist Captain.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:57

Ik vind de 2e het mooist!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:59

En alleen het symbool zonder de letters of cijfers Captain? Dan is het niet zo "bam, in your face, het gaat over vliegtuigen" :P Maar da's persoonlijke smaak he!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:00

Ik vind denk ik de eerste het mooist.

Iemand ervaring met the ink society in Utrecht? Blijkbaar alleen vrouwelijke tattooeerders en goed in strakke dunne lijnen. Maken toffe dingen dus ben even nieuwsgierig! :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:01

Ik vind de tweede het mooiste maar dan zou ik de letters groter maken. Of het logo kleiner. Vind het gaaf dat mensen niet meteen zullen weten wat het is tenzij ze er verstand van hebben.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:03

Vind het alledrie niet zo, sorry. Vind het meer een soort logo's. Zou zelf misschien wel voor alleen het symbool gaan :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:06

Ben in de shop. Ze is aan het voorbereiden. Ontwerp is mooi!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:13

Het is ook een logo haha. Alleen het tekentje zelf vind ik niet zo, gaat me juist om dát type toestel dus die 747 wil ik er bij hebben. Bedankt voor jullie mening! :D Succes Nessa

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:58

laughterline schreef:

Iemand ervaring met the ink society in Utrecht? Blijkbaar alleen vrouwelijke tattooeerders en goed in strakke dunne lijnen. Maken toffe dingen dus ben even nieuwsgierig! :+

Toevallig gisteren over gehad dat mijn vader daar ook naartoe wil vanwege de strakke dunne lijnen :') Oh oliebol, reminds me, ik moest mijn zus nog vragen over Rising Bastaards.. -.-' Ze is alleen bijna nooit thuis, dus anders kan ik haar beter bellen straks.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:03

Hahaha :') ach dat heeft nog wel de tijd hoor, die komt er na de zomer/eind van het jaar pas op :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:21

Succes vandaag iedereen die gaat! Ben heeeeel benieuwd!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:22

Hik staat erop! Heel blij mee.
Later foto. Zit nu in de folie, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:33

laughterline schreef:

Ik ben er geweest :) Ze werken met speciale stille machines en het is echt een top sfeertje. Wel op tijd boeken want ze hebben volgens mij voor grote dingen echt een pittige wachtlijst nu

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:36

Nagini schreef:
Het hangt er inderdaad per persoon af.
Die 4.5 op m'n rug eerste sessie was absoluut hel terwijl ik de tweede sessie van 7 uur héél relaxed erbij lag.

M'n voet deed ook weer een stuk meer zeer dan m'n ribben.

Ik vind overigens m'n benen epileren veel meer zeer doen. _O-

*heeft een halve onderbeen gedaan* auw! ooit was ik er zo aan gewend dat ik t amper voelde :')

Nessa schreef:
Hik staat erop! Heel blij mee.
Later foto. Zit nu in de folie, haha

Leuk, ben benieuwd! :D

Emmaa_ schreef:
laughterline schreef:

Ik ben er geweest :) Ze werken met speciale stille machines en het is echt een top sfeertje. Wel op tijd boeken want ze hebben volgens mij voor grote dingen echt een pittige wachtlijst nu

Ah Thanks voor je reactie! Wil er dan inderdaad niet een super kleintje laten zetten, zegmaar handgrootte op bovenbeen ongeveer. Fijn dat het zo goed beviel! Vond je het fijn(er) een stille ipv een normale?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:43

Niet per se, ik vind het geluid wel rustgevend van een normale tattoomachine haha. Er zitten wel hele goede artists daar, maar denk niet per se de beste van Nederland ofzo. Denk dat er zeker wel mensen zijn die strakkere lijnen kunnen zetten. Ik ben er geweest omdat ik toevallig dezelfde dag nog terecht kon :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:02

het geluid vind ik ook wel rustgevend :+
Deze deed beduidend meer pijn dan mijn vorige.
Had weer een moment van flauwte... Terwijl ik toch echt op mijn ademhaling aan het letten was.
Toen ik daar over heen was, geen probleem meer. Deed wel pijn, maar best te doen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:07

Fotootje! *-:)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:09

Nessa schreef:
het geluid vind ik ook wel rustgevend :+
Deze deed beduidend meer pijn dan mijn vorige.
Had weer een moment van flauwte... Terwijl ik toch echt op mijn ademhaling aan het letten was.
Toen ik daar over heen was, geen probleem meer. Deed wel pijn, maar best te doen.

Op welke plaats staat ie nu? En je vorige? :)
Daar was ik dus toen ook bang voor..daarom heb ik toen emla zalf gebruikt. Had destijd veel last van hyperventilatie en paniekaanvallen, bang dat het door de pijn werd opgewekt. En mijn pijngrens ligt ergens in een put :+ Nu heb ik t 'zo goed als' onder controle en wil ik het dus zonder proberen. Balen dat je er even last van had, maar fijn dat het wel goed te doen was daarna, ennn hij staat er op :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:10

Ik vind het altijd chill om sowieso gewoon te gaan liggen, zittend getatoeëerd worden is echt niks voor mij :+ Als het veel zeer doet even lekker m'n eigen muziekje aan, ogen dicht, zen proberen te worden. Helpt goed :j Ik word ook heel flauw en duizelig normaal

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:12

Hij staat nu op mijn bovenrug, net onder mijn nek.
De vorige boven mijn borst.

Ben niet gaan hyperventileren hoor, ben nog meer gaan focussen om mijn ademhaling, diepe teugen halen enzo. Heb iig geen pauze nodig gehad. Maar merkte dat ik wederom licht in mijn hoofd werd. Heel apart, na een kwartier ofzo.
Ogen hield ik sowieso al dicht, zodat ik mijn goed kon concentreren :P
Bij erg pijnlijke stukjes even een rare bek trekken, haha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:17

Als je diepe ademhaling doet, is het juist ook belangrijk diep uit te ademen, als je meer lucht binnenkrijgt dan dat eruit gaat dan kan je snel flauw worden. Weet niet hoe jij t deed hoor, maar misschien lag t juist daar aan? :)

Ik zou ook beetje bang zijn als t op je been of arm wordt gezet dat je automatisch wegtrekt als t ff (te?) pijnlijk is :') doemscenario's :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:18

Daar had ik niet zo veel last van. Op m'n bovenarm begon m'n onderarm op een gegeven moment wel te 'twitchen' en af en toe schokte m'n schouder wat, maar niet heel heftig ofzo

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:18

dat deed ik ook hoor :) Hielp juist tegen de flauwte

zat ik toevallig ook aan te denken, wegtrekken. Zullen vast mensen zijn die het per ongeluk doen...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:22

Ik heb met de drie verschillende sessies op mijn benen één keer geschokt. Verder valt het echt reuze mee hoor, je trekt het echt niet zomaar onder de artiest weg :))

Ik ben benieuwd naar een foto Nessa!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:32

Ah dan zal t misschien gewoon wat spanning zijn Nessa :) heb wel eens gehoord dat idd je spieren erop kunnen reageren en je daardoor trekjes/schokjes krijgt :P

Ik ben ook benieuwd naar een foto :D