Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:07

Anc schreef:
Hmmm... apart...
Als je belletjes in je lak hebt, kan dat zijn omdat je het flesje geschud hebt voor het lakken of omdat je te dikke laagjes lakt.
Waarschijnlijk is hij net zo als de andere pastel of neon's van China Glaze.
Het beste is dan om genoeg lak op je kwastje te hebben en je nagel in zo min mogelijk vegen te lakken, dus 1x door het midden, 1x links en 1x rechts.
Niet te veel meer aan de al gelakte stukken komen, krijg je alleen maar strepen van.

Expecto Patronum <3

Het waren dus geen belletjes :P Maar het flesje wat gebarsten toen ik het kreeg. Misschien is het gedeeltelijk opgedroogd in het flesje of zo? Wou het lakje toch nog proberen..

En wat een prachtige lak is dat op je blog! <3

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:10

Als er een barst in je flesje zat, kan er zuurstof bij gekomen zijn en dat kan wel belletjes, bubbeltjes, hobbels, oneffenheden, stukjes, etc. in je lak veroorzaken.
Zou het gewoon even melden bij de verkoper.

Thanks, hij is gaaf he!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:33

Met een kapot flesje kun je het beste gewoon terug gaan in het vervolg. Dat komt de kwaliteit niet ten goede maar je wilt er ook niet aan denken dat hij gaat lekken.

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:08

Ik heb het geld ook terug hoor :D Maar ik had wel hoop dat de lak misschien nog te doen zou zijn.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:12

Haha ik kruip uit de meeleesstand.

Er zijn hier wat mensen die geen goed woord over hebben over Catrice. Nouja, ik ga geen 15 euro uitgeven voor een lakje wat je toch maar enkele keren draagt. Daarnaast hoor ik alleen maar geklaag over de dikte van de kwastjes. :') Zeur niet! Ik ben er enorm blij mee. Heb kolenscheppen van een handen en met een dun kwastje ben ik nog steeds aan het strijken terwijl er een deel van de nagel al droog is.

Dat jullie 15 euro uitgeven voor een potje nagellak moet je zelf weten..

Is het trouwens echt zo dat je nagellak maar 24 maanden kunt bewaren? Gooien jullie het ook altijd weg als deze over de tijd is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:13

Ik geloof dat er hier weinig mensen zijn die 15 euro uitgeven voor een potje OPI.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:15

Nee precies :')

Maar ach... ieder zn ding he :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:17

Anthea schreef:
Ik geloof dat er hier weinig mensen zijn die 15 euro uitgeven voor een potje OPI.

Vind 10 euro al bizar veel geld voor een lakje. Ben maar een arme student en schaam me bijna voor de catricenagellak op mijn nagels omdat deze hier keihard wordt afgebrand.

Maargoed!

Ik heb onlangs bij de Ter Stal 3 lakjes van L.A. Colour gehaald. Felle neonkleuren zijn mijn favo. Iemand ook ervaring met deze lakjes?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:20

Als ik minder dan vier kleurtjes van OPI wil dan koop ik ze gewoon bij Douglas en anders bestel ik ze. Of zoals nu wil ik 10 nieuwe kleurtjes er gaan er 9 in een doosje en voor de tiende zouden de verzendkosten met $20 omhoog gaan, nou die tiende haal ik wel in de winkel.

Ik heb bepaalde lakken al veel langer dan de 24/36 maanden die op het flesje staan. Ze kunnen wat indikken maar een beetje verdunner erbij en ze zijn weer prima. Ik let overigens wel op dat ik mijn flesjes wel goed afsluit.

Wat betreft de Catrice lak, als het bij jou goed zit en jij bent er tevreden mee waarom zou je je daarvoor moeten schamen? Ik vind het geen fijn merk en zal het niet zo snel kopen maar dat zegt niet dat ik iemand met een Catrice nagellakje minder vind. Dat zou wel een hele zielige bedoening worden. :(

Anoniem

Ik betaal +/- 6 euro voor OPI, geen verzendkosten en ik spaar daarmee punten voor gratis nagellak. Ik weet niet wat de rest hier betaald, maar volgens mij ook niet veel meer/minder dan dat en 6 euro is ie wel waard. :)

Offtopic, mijn trouwjurk is eindelijk binnen na 5 weken en hij is moooooiiii <3 :D

Donkerblauw

Ach, smaken verschillen. De een vind Catrice wel fijn en een ander niet. Dat kan. Zo zijn er ook mensen die OPI niet fijn vinden. Iedereen stelt andere eisen aan de nagellak. Zoveel mensen zoveel wensen. :)

Gooi alleen nagellak weg als het verkleurd is of zodanig ingedikt is dat ik er niet mee kan lakken. Anders niet.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:22

Als jij ze prima vind is het toch goed?

Het gaat toch ook niet om de prijs of wel dan? Het gaat mij om het merk.
W7 kost 2,75 voor een flesje en 2 voor 5 euro. Goedkoper dan Catrice, veel leukere kleuren en echt veeeeeeel fijner spul!

Als je dan perse goedkoop wil, koop dat dan.

W7 heb ik best veel van en gebruik het ook graag.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:22

Jezus Martine ga even lekker ergens anders lopen rellen zeg.

Iedereen mag hier gewoon z'n eigen mening geven en niemand werd hier afgekraakt tot dat jij binnen kwam vallen. Verder is het natuurlijk maar net hoe erg je je aangevallen voelt omdat jij wel Catrice draagt. Essence trouwens helemaal niet 'afgebrand' om maar in jouw woorden te blijven, en dat is toch nog voor de helft goedkoper.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:24

Het gaat bij mij ook niet om het merk an sich. Ik gebruik veel OPI omdat die nu eenmaal goed blijven zitten op mijn nagels. En zo zal iedereen zijn eigen favoriete merk hebben.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:26

Van Essence vind ik de vorige C&G lijn fijner. Kwastjes waren beter en flesjes zijn nu veel lelijker.

Verder ook prima spul idd.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:28

Skessa_ schreef:
Als jij ze prima vind is het toch goed?

Het gaat toch ook niet om de prijs of wel dan? Het gaat mij om het merk.
W7 kost 2,75 voor een flesje en 2 voor 5 euro. Goedkoper dan Catrice, veel leukere kleuren en echt veeeeeeel fijner spul!

Als je dan perse goedkoop wil, koop dat dan.

W7 heb ik best veel van en gebruik het ook graag.

Waar loop ik te rellen dan? Ik zeg alleen iets wat mij opvalt.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:35

Ik neem aan dat je mij quotte? Je komt nogal aanvallend binnen stormen over dat Catrice afgezeken wordt, dat mensen zeuren en dat je je bijna gaat schamen omdat jij het wel gebruikt. Niet echt een toffe manier om ergens een conversatie te gaan beginnen en imo alleen gepost om een reactie uit te lokken.

Dat is waar Skes, W7 was inderdaad een beter voorbeeld geweest :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:37

Ik heb nog nooit W7 gekocht.. Waar haal je die? Nog nooit gezien.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:38

Eenitra, ik heb geen opi of cg, allemaal budget merken, essence, golden rose, Hema... Maar catrice vind ik gewoon niks. Mag toch?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:39

_Micha_ schreef:
Ik neem aan dat je mij quotte? Je komt nogal aanvallend binnen stormen over dat Catrice afgezeken wordt, dat mensen zeuren en dat je je bijna gaat schamen omdat jij het wel gebruikt. Niet echt een toffe manier om ergens een conversatie te gaan beginnen en imo alleen gepost om een reactie uit te lokken.

Dat is waar Skes, W7 was inderdaad een beter voorbeeld geweest :j

Eeh, nee, ik had jou niet voor ogen. Maar dat jij je aangesproken voelt, zegt mij genoeg :j

Donkerblauw

Anthea schreef:
Ik heb nog nooit W7 gekocht.. Waar haal je die? Nog nooit gezien.

Bij de Op = Op winkels. :)
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 18-03-14 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

OP=OP voordeelshop :') en volgens mij bij sommige DA's ook Anthea.

Ik vind GR trouwens ook niet zo budget eigenlijk, die zijn toch ook rond e 5/6 euro. En tot wanneer is eigenlijk iets budget? :))

edit: Sorry hoor Enitram maar, je quote Skessa met de vraag waar je aan het rellen bent. Terwijl dat nergens in haar post sta maar ik dat zei. :=
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 18-03-14 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:40

Oh ja, ik ken geen OP=OP shop, zit hier niet. Dat explains t. :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:41

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:43

Da's alleen wel heel erg duur. £1.99 per lakje en dan ook nog eens £9.99 aan verzendkosten. Dan kun je beter aan iemand uit het topic vragen of zij eens bij de Op = op wil kijken. :)