F_Orumster schreef:@ Mirriez, ik heb wel een busje pepperspray voor je als dat je moeder gerust stelt
Wel jammer dat dat nu je limiterende factor is.
@ Mistral, kun je niet proberen zelf een soort interval te maken door beginnen te joggen met het idee dat je een hele afstand moet (zodat je traag begint) en evt loopminuten inlast op je gevoel (adem&hartslag). Dan wandelen tot je je herstelt voelt en dan weer de jog oppakken? Of je laat het erbij en je maakt deze periode steeds langer. Daarna de snelheid wat aanpakken? Je zal je hersteltempo een beetje moeten gaan zoeken denk ik?
Helaas sluimert hier een blessure die klinkt als peesplaatontsteking / hielspoor. Ik probeerde het vage pijntje afgelopen weken wat te negeren maar na het lopen maandag was het heel pijnlijk. Ik heb snel hiel-steunzooltjes gehaald voor in mijn veel te platte werkschoenen en dat voelt al fijner. Via de zoekfunctie hier op bokt las ik veel adviezen om er zo vroeg mogelijk mee naar de fysio te gaan dus daarvoor staat maandag een intake gesprek. Moeten zij maar even voelen en kijken of het inderdaad zo is.
Ik twijfelde erg of ik per direct het lopen moet staken, maar ga vanmiddag toch les 4 van de hardloopclinic proberen bij te blijven (ik ga hem toch meedoen Mistral). Ik overleg wel even met de trainer.
Nee ik ga maar niets uit mijzelf doen, de fysio ging helpen met een schema dus ik wacht het af. Hoop dat ik na morgen weer wat mag gaan doen.
Succes met lopen, je kunt altijd stoppen als de klachten toenemen toch?
Fijn dat de fysio je kan helpen Grit!