Wat super leuk om te lezen Madeira, daar word ik nou weer vrolijk van! Bedankt voor het steuntje in de rug

Heel lief van je!
Ik dacht overigens ook dat smeerkaas 'gezond' was, neem altijd die van Slankie en dan met Sambal of Komijn.. ZO lekker op een dunne wasa cracker..
Misschien kun je proberen je zoete beleg te vervangen door hartig beleg? Bijvoorbeeld rauwe ham of kipfilet, ossenworst of zuivelspread ? Zuivelspread is ook erg lekker met schijfjes komkommer op een cracker of met stukjes (cherry)tomaat!

Dankje Dora, dat is ook zeker waar, ik moet gewoon nog een beetje leren om het me niet aan te trekken maar het is zo moeilijk als mensen om je heen zo vreselijk negatief zijn. Dan is het moeilijker om het zelf te gaan accepteren.
Sologirl: ik heb gewoon 'normale' lijnzaad van de tuinen. Als je het door je yoghurt e.d. wilt doen kun je het beste lijnzaadolie kopen, als je het in smoothies wilt doen dan vind ik persoonlijk gewone lijnzaad het fijnst.
Je merkt vooral dat je een stuk voller zit nadat je dit gegeten hebt

dipstaartje: leuk dat je dochter zo goed gezwommen heeft! Gefeliciteerd met haar nieuwe persoonlijk record.

en wat fijn dat het goed gaat met afvallen!
ik heb na het avond eten niets meer gegeten want ik ben met een vriendin nog lekker met de paarden zonder zadel een rondje om geweest buiten.

Op de terugweg was er voor mijn neus een ongeluk gebeurd, gelukkig geen gewonden maar wel heel heftig, auto's alletwee totallos. Ik moest wachten op de politie en een verklaring afleggen dus ik was pas om half elf weer thuis

(Stal is ook een stukje rijden, van den haag naar Wassenaar dus zo een 17 km).. Wel balen want vriendlief was eindelijk een avondje thuis want hij was vrij! Dat is heel zeldzaam in deze tijd van het jaar haha (hij werkt op het strand dus eigenlijk altijd aan t werk).
Maargoed we drinken nu nog samen een kop thee en dan ga ik lekker naar bed