Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gothico

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 15:29

@culaccino tegenwoordig is het inderdaad best lastig inschatten hoe hard iemand rijd. Maar mensen vinden sowieso dat ik te hard ga al rijd ik soms net zo snel als een gewone elektrische fiets. Het uiterlijk doet ook wat in mijn geval. En ja mensen schrikken best vaak van mij.

@scooby09 Ik krijg eigenlijk ook nooit iets voor de kerst. En met sinterklaas kreeg ik een chocoladeletter.

@Time2Tri Wat een mooi idee is dat. Ik maakte een tijdje muziek voor kika.

@MuSLi Lekker creatief en toch lekker bezig. Dat fietsen zal langzaam ook wel weer komen.

@Zebrastreep Ik doe heel soms een Strava Challange. De meeste zijn voor mij niet haalbaar.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 16:52

Vandaag wel eventjes gefietst. Maar op de andere manier weer. Even een rondje met de kleine man. Ook ontzettend lekker <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 20:11

Dijkjes <3 Heerlijk! En die boksfoto is tof zo in zwart-wit! Lekker om nu ook thuis te kunnen boksen :D

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 00:24

Wat fijn een eigen bokszak lekker gaan wanneer het jou uit komt.

Ja snelle fietsers zijn best een schrik en we zien ze allemaal wel eens laat.
Maar sommigen kijken echt niet als ze auto rijden.

Wat fijn zo fietsen met de kleine man <3

Wat netjes Zebra streep altijd fijn zo`n bedankje.

Mooi toch weer beetje voor in je potje Jeanette.

Flyby vind ik ook heel leuk staat bij aan en ik kijken er altijd naar als ik gefietst heb.
Segmenten zijn prima voor wat het is soms grappig dat iets sneller gegaan is dan vorige keer maar rijd er niet speciaal op.
Ik heb kroontje op mijn naam staan dat vind ik dan wel weer leuk...
Morgen rondje doen weer hopelijk iets minder nat nu.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 07:32

culaccino schreef:
Slim om 'm te verkopen voor je KiKa-spaarpot, T2T! En leuk van die bonus!

Gothico schreef:
@Time2Tri Wat een mooi idee is dat. Ik maakte een tijdje muziek voor kika.

Ik eet toch geen vlees meer :j , en mijn potje kan nog wel wat gebruiken . Het is allemaal lastig in deze tijd , je mag niets
organiseren , er vind niets plaats ....Dan moet je het echt van je
sociale netwerk hebben .
Heb nu ook een extra FB pagina , sponsoren ,delen en liken mag . :o

https://www.facebook.com/JeanettegoesextremeforKika

Zo , ik ga zo nog een paar uurtjes werken .Even 7 inbound trailers van Rituals weg werken .

Leuk MuSLi ...veel plezier met je bokszak ..
Mooie foto,s ...
Het was mooi weer om met de kleine man te gaan fietsen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:43

Sorry jongens ik ben hier eventjes afwezig geweest, het is ontzettend druk op mijn werk dus energie voor fietsen blijft niet echt over gezien ik ook twee keer per week naar stal ga! Maar goed dat komt volgend jaar wel weer!

Ik ben vorige week even naar mijn moeder gefietst en ik pakte een klein stukje MTB route mee maar het was zoooo ontzettend modderig! Niet leuk haha!

Dus ik lees hier wel gewoon mee hoor, maar het fietsen staat even op een echt laag pitje!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:39

Zo, ik ben ook echt van verdwenen een tijdje. Nauwelijks gefietst want het werd me echt te koud en nat voor mijn korte broek. Ik heb nu toch maar een lange broek en jack besteld van de club waar ik lid van ben. Kost een aardig bedrag, maar met het sluiten van de sportscholen vond ik dat ik het mezelf wel mocht gunnen naast de hardloopschoenen die ik mezelf voor 2 weken terug al had laten aanmeten. Gelukkig als clublid wel 20% korting maar nog steeds een kleine €125

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:54

van goede kleding ga je veel plezier van krijgen.
Is gewoon erg lekker om door te blijven fietsen.

Ik had gisteren een onder shirt aan en een jasje veel te warm had ik het met klimmen.
Was op de MTB weg.

Imay ik heb in de buurt ook andere routes gelukkig dan kan ik de blubber beetje ontwijken.

Vandaag vrij zou gaan fietsen maar gisteren al pittig geklimd dus vandaag rust dus dan de gang maar schilderen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 15:01

Ik heb ook weer op de mtb gezeten *\o/*

Alleen nu wel een route over de weg het bos is mij echt te nat. Profiel is ook aardig weg van mijn banden dus echt veilig is het ook niet meer.

Mooi rondje van 38 km gefiets. Wel wat flinke wind soms en even een bui met veel motregenen.

Voel me nu echt flink moe en voel de spierpijn al :')

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:25

Zo dat is flink stuk alleen maar over de weg...
Hoe is het met de spieren?

Vandaag klein rondje door bos gedaan was echt nat flink afzien ook voor mijn materiaal.
Vanavond is mijn nieuwe speeltje binnen gekomen mijzelf getrakteerd op een fiets computer.
IK reed met mijn horloge dat is alleen met MTB niet handig op kijken .
Hier kan ik mooie routes in zetten.
Ook fijn voor straks op de Racefiets.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:31

scooby09 schreef:
Zo dat is flink stuk alleen maar over de weg...
Hoe is het met de spieren?

Vandaag klein rondje door bos gedaan was echt nat flink afzien ook voor mijn materiaal.
Vanavond is mijn nieuwe speeltje binnen gekomen mijzelf getrakteerd op een fiets computer.
IK reed met mijn horloge dat is alleen met MTB niet handig op kijken .
Hier kan ik mooie routes in zetten.
Ook fijn voor straks op de Racefiets.

Eigenlijk geen last ervan moet ik zeggen :') Wel van een andere vervelende plek door irritatie van een ingegroeide haar die is wel vervelend. :') Wel ben ik moe maar dat komt ook door het slechte slapen en het werken vandaag.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 07:42

Goedemorgen ...
Zooo , ik heb al lekker lang weekend *\o/*
De boodschappen voor Kerst zijn in huis , al moet ik
zeggen dat ik toch niet uitbundig me ga overeten .
Waarom ook ?
Morgen uitgenodigd bij mijn zus , de rest lekker thuis en.

Oei ...wat voor moois heb je gekocht Ilonka ? Een Garmin ?

Ik heb voor mezelf ook nog wat leuks besteld voor Kerst wat
ik echt wel veel gebruik bij het sporten .
Namelijk wireless oortjes van Klipsch .

Ik wens iedereen alvast hele fijne kerstdagen {:)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:45

Heerlijk hoor weekend ik heb vandaag nog mogen werken en overmorgen ook gewoon.
Ik heb idd een Garmin gekocht ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Jij ook een mooi kado voor jezelf beetje verwennen mag toch

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:24

scooby09 schreef:
Jij ook een mooi kado voor jezelf beetje verwennen mag toch

:j Zeker weten , mijn koptelefoontjes waren al langer aan vervanging toe .
Maar goed ik verwen me wel vaker :o

Vandaag van mijn coach een kerstkaart ontvangen *\o/* Met een persoonlijke note erop

Ook leuk : https://www.kikaextreme.nl/Jeanette-any ... source=smo

Afbeelding

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 07:59

Wat een fijne attentie van je trainer.

Leuke dag gehad gisteren?

Ik heb met zoon toch nog even rondje op de MTB kunnen maken 27 km mijn Garmin testen leuk speeltje.
Word alweer droger in het bos. Zal na morgen wel weer weg zijn dan voorspellen ze veel regen.

Gezellig gegeten gisteren en nu paar uur werken jullie allemaal fijne 2 de dag Enjoy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 09:17

Leuk! Welke Garmin heb je gekocht, scooby? Bevalt ie?

Fijne feestdagen allemaal en een gezond en sportief 2021!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:33

scooby09 schreef:
Wat een fijne attentie van je trainer.

Leuke dag gehad gisteren?

:j , iedere atlete heeft een persoonlijk kaartje gehad van
zijn of haar coach .Erg leuk ! :D

Gisteren een leuke middag bij zus gehad .
Daarna lekker chill thuis .

Vandaag staan nog 2,5 uur training op het programma .
Een uur en drie kwartier op de Tacx ...tv kijken .
Daarna nog een half uur hardlopen .

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:44

Ik ben 1e kerstdag een kort rondje gaan fietsen, ik lag in bed en zag een strak blauwe lucht en een zonnetje dus ik heb het er van genomen. 23km en er vol van genoten. Er is inmiddels een winteroutfit in bestelling maar tot die binn3n is maar improviseren met een joggingbroek over de fietsbroek heen. Het is echt te koud voor een korte broek nu. Ik heb er zo van genoten dat ik morgen als het niet regent een andere nieuwe suggestie van Strava ga uitproberen, deze keer en 30km ongeveer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:53

IMAY1990 schreef:
Ik ben 1e kerstdag een kort rondje gaan fietsen, ik lag in bed en zag een strak blauwe lucht en een zonnetje dus ik heb het er van genomen. 23km en er vol van genoten. Er is inmiddels een winteroutfit in bestelling maar tot die binn3n is maar improviseren met een joggingbroek over de fietsbroek heen. Het is echt te koud voor een korte broek nu. Ik heb er zo van genoten dat ik morgen als het niet regent een andere nieuwe suggestie van Strava ga uitproberen, deze keer en 30km ongeveer.

Ik ga morgen ook weer :j Wel over de weg het heeft zoveel geregend dat de vrijwilligers hebben opgeroepen even geen gebruik te maken van de paden omdat er echt heel veel water ligt. Dit respecteer ik ook maar , zou zonde zijn van het vele werk dat de vrijwilligers uitvoeren.

Ik vindt het ook altijd lastig met winterkleding hoor. Kleed mij altijd te warm aan

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:30

De winteroutfit is nog niet binnen, ik hoop dat die morgen of overmorgen met de post komt. Voor nu nog maar met een joggingbroek over de korte fietsbroek heen gereden. Geen giga lang rondje maar wel lekker en als ik naar de analyse kijk zie ik wel echt de vooruitgang van dit eerste jaar op de racefiets (of ja, 8 maanden want ik ben in april begonnen)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:52

Wat zijn jullie goed bezig! En wat goed, die vooruitgang!

Frisse maar mooie dag vandaag. Ik heb niet gefietst; die stomme hoofdpijnaanvallen komen steeds op dagen dat ik tijd heb. Heb nu andere pijnstillers, maar daar word ik wat wazig van, dus ben bang dat ik dan per ongeluk op de snelweg beland :P Morgen misschien maar weer op pad!

Hebben jullie nog sportdoelen, goede voornemens of plannen voor fietsvakanties in 2021? Als mijn lijf en werk het toelaten, zou ik in ieder geval 2x per week willen gaan fietsen om wat conditie en kracht te kweken :))

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 17:05

Ik zou graag in mei of september met de fiets naar Londen willen. 1e dag naar Hoek van Holland fietsen, ongeveer 80km. Dan een overtocht naar Harwich en vanaf daar is het nog een 100 à 120 mijl naar Londen geloof ik dus dat in 2 dagen. Dan een paar dagen daar bij vrienden en dan of dezelfde route terug of met de trein terug naar Amsterdam

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 17:59

culaccino schreef:
Wat zijn jullie goed bezig! En wat goed, die vooruitgang!

Frisse maar mooie dag vandaag. Ik heb niet gefietst; die stomme hoofdpijnaanvallen komen steeds op dagen dat ik tijd heb. Heb nu andere pijnstillers, maar daar word ik wat wazig van, dus ben bang dat ik dan per ongeluk op de snelweg beland :P Morgen misschien maar weer op pad!

Hebben jullie nog sportdoelen, goede voornemens of plannen voor fietsvakanties in 2021? Als mijn lijf en werk het toelaten, zou ik in ieder geval 2x per week willen gaan fietsen om wat conditie en kracht te kweken :))

Ik ben de laatste tijd niet niet echt goed bezig. Zelfs niet met de fiets naar de wei. (auto met mijn zusje mee.)

Betreft fietsdoelen. Ja ik ga de laatste jaren met de fiets op vakantie. Het rondje NL lukt nog niet door de afsluitdijk die voor mij geen mogelijkheid is. (fiets past niet in de fietsbus.) Maar ik ga wel met de fiets weg.

Verder zou ik ook ooit naar Londen toe willen fietsen. En naar een mede ligfietser(bekend op Youtube) willen rijden. En datzelfde een keer naar Finland. Ook heb ik een vriend op een van de Italiaanse eilanden zitten waar ik graag een keer heen wil. En ja met de fiets zou het mooiste zijn.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 18:22

Wat een mooie doelen..heerlijk om plannen te maken hopen dat Corona nu gewoon verdwijnt en we weer veel meer leuke dingen kunnen gaan doen.

Wat vervelend dat je steeds zo`n hoofdpijn hebt zakt het niet als je rustig rondje zou gaan doen?
Of ben je juist te druk dat je op je vrije dagen last krijgt.

Ik ben blij met mijn warme kleding IMAY :j
De echte kou moet nog komen.
De sportdoelen zijn meer paard gericht denk ik hoewel ik nu nog geen paard heb.
En anders verzin ik voor mijzelf wel een leuke uitdaging fietsen naar de Eifel bv..
Maar eerst een nieuwe racefiets anders kom ik geen berg op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 18:51

Ha, wat grappig dat jullie allebei eens naar Londen willen fietsen, IMAY en Gothico! Finland of Italië zou ook wel erg tof zijn. Ik voel niet de behoefte om daarheen te fietsen, maar zou wel graag een keer in Italië willen rijden!

Scooby, kan ook wel zijn dat de man met de hamer nu even langskomt, inderdaad! Geen idee, ik heb het soms bijna wekelijks. Ik heb eigenlijk nooit gefietst op zo'n koppijndag. Misschien wel eens het proberen waard! :j

Overweeg je een nieuwe racefiets te kopen, scooby? :)) En hoe is het nu met je? Niet niks hoor, je maatje laten inslapen. :(:)