Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Slim om 'm te verkopen voor je KiKa-spaarpot, T2T! En leuk van die bonus!
Gothico schreef:@Time2Tri Wat een mooi idee is dat. Ik maakte een tijdje muziek voor kika.
scooby09 schreef:Zo dat is flink stuk alleen maar over de weg...
Hoe is het met de spieren?
Vandaag klein rondje door bos gedaan was echt nat flink afzien ook voor mijn materiaal.
Vanavond is mijn nieuwe speeltje binnen gekomen mijzelf getrakteerd op een fiets computer.
IK reed met mijn horloge dat is alleen met MTB niet handig op kijken .
Hier kan ik mooie routes in zetten.
Ook fijn voor straks op de Racefiets.
scooby09 schreef:Jij ook een mooi kado voor jezelf beetje verwennen mag toch
scooby09 schreef:Wat een fijne attentie van je trainer.
Leuke dag gehad gisteren?
IMAY1990 schreef:Ik ben 1e kerstdag een kort rondje gaan fietsen, ik lag in bed en zag een strak blauwe lucht en een zonnetje dus ik heb het er van genomen. 23km en er vol van genoten. Er is inmiddels een winteroutfit in bestelling maar tot die binn3n is maar improviseren met een joggingbroek over de fietsbroek heen. Het is echt te koud voor een korte broek nu. Ik heb er zo van genoten dat ik morgen als het niet regent een andere nieuwe suggestie van Strava ga uitproberen, deze keer en 30km ongeveer.
culaccino schreef:Wat zijn jullie goed bezig! En wat goed, die vooruitgang!
Frisse maar mooie dag vandaag. Ik heb niet gefietst; die stomme hoofdpijnaanvallen komen steeds op dagen dat ik tijd heb. Heb nu andere pijnstillers, maar daar word ik wat wazig van, dus ben bang dat ik dan per ongeluk op de snelweg belandMorgen misschien maar weer op pad!
Hebben jullie nog sportdoelen, goede voornemens of plannen voor fietsvakanties in 2021? Als mijn lijf en werk het toelaten, zou ik in ieder geval 2x per week willen gaan fietsen om wat conditie en kracht te kweken