Vandaag om 3:30 m'n bed uit De berg op gegaan in het donker en een prachtige zonsopkomst gezien Ernstig slaapgebrek vandaag, maar het was zeker de moeite waard
Knap dat het gelukt is zo’n leuke groepsfoto te maken Goof!
gaucho
Geplaatst: 25-09-25 20:03
Heb ff weinig tijd om te reageren maar wil wel ff zeggen dat ik echt enorm geniet van alle prachtige foto's die voorbij komen de afgelopen dagen, Sardinië, Noorwegen, het strand en alle andere mooie herfst plaatjes
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-09-25 20:12
Lekker op het strand!
Lizard mooie paddenstoelen
Goof ik ga eigenlijk altijd richtig Ede. Dat is niet ver weg voor mij en ik ken de weg daar goed.
Goof waar was je op strand? Fijnvoor hondjes Athelas wouw meer dan de moeite waard voor vroeg op staan Lizard mooie paddestoelen
Vanmorgen op tijd eruit. Wandeling naar dorp voor vers brood. Had een andere route door bos en was met 3 minuten op het strand Daarna op pad naar nieuwe agriturismo, daar kregen we een rondleiding en mochten direct mee eten. Op aanraden van de man ook naar wijngaard van familie, daar kregen we weer een rondleiding en wijn proeverij. Toen nog door naar stadje met muurschilderingen en rotshuizen Tussendoor nog 2x olie en 1x bandenspanning lampjes met de huurauto. Dus daar weer mee aan slag gegaan. Bij thuiskomt wandeling naar stadje om te eten. Genoeg stappen gezet vandaag dus( bijna 18000 )
Ik lees vooral mee. Iets met weer opgeslokt worden door het werk enzo. Het zijn wel prachtige afwisselende foto's die jullie allemaal plaatsen.
Met een beetje mazzel ga ik zondag lekker even op pad in de duinen.
gaucho
Geplaatst: 26-09-25 18:11
Ik ga morgenochtend ff lekker wandelen bij Tongeren en als het allemaal in de planning past zondag fietsen in de buurt van Nunspeet. Tussendoor nog kinderfeestje morgenavond en nog wat vakantie dingen opruimen dus weekend is goed gevuld.
boedjang
Geplaatst: 26-09-25 19:39
Faringo en gaucho mooie vooruitzichten Lizard mooi bij de regge. Hier vanmorgen eerst gewandeld naar de markt via bos,strand en haven. Daar lekker ontbeten. Daarna had zus andere plannen dus ben ik naar ander strand gegaan, met ook prachtig pad. Genoten van het heerlijke weer.
Boedjang,wat een mooie zomerse foto's weer. En een mooie omgeving.
Gaucho,veel paddenstoelen gespot.
Ik was vandaag naar Fort Pannerden. Was erg leuk,en interessant.
Je kan kiezen tussen een gids,of audiotour.
Ik heb de gids laten vertellen.
boedjang
Geplaatst: 27-09-25 17:25
Lizard goed idee de gids. Mooie plek ook. En overal paddos. Hier nog niet Prachtig gebied met afwisseling, ook nog flamingos gespot maar veel te ver voor m'n telefoon om in te zoomen.