Wat balen van de stroom Pien! Kun je wel even vooruit met je gaskacheltje? Heftig lang als je een week niets hebt! Heb je nog wel warm water of dat als gevolg van niet werkende boiler ook niet?
Wauw die foto van die reflectie Lizard! Heel gaaf! Wel balen van je knie.. Laatste tijd dus wel weer echt meer last van?
Dideh,ja het blijft oppassen. Ik denk dat ik gisteren met wandelen een verkeerde beweging maakte.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-11-23 19:24
Dat heb je al gauw met al die modder van nu. Bij ons in het bos ook heel veel stokken op de grond, leuk voor de hond idd maar wel oppassen waar je loopt nu.
DideH we hebben gas fornuis met gas oven. Daar verwarmen we ons water op.
Bootsiebob
Geplaatst: 05-11-23 22:22
Er zijn vooral vanuit het midden en zuiden van Nederland meldingen van fel Noorderlicht vanavond.
Ik kreeg naar het noorden toe dit met lange sluitertijd voor elkaar. De bomen op de voorgrond zijn in werkelijkheid veel donkerder en de roze gloed zie ik met het blote oog niet.
Altijd mijn droom geweest om eens het Noorderlicht te zien
lizard
Geplaatst: 05-11-23 23:04
Ik heb ook een Paar pogingen gedaan. Maar het was natuurlijk bewolkt.
En ik Ben kleurenblind.
Dus zie ik hier wat?
Bootsiebob
Geplaatst: 05-11-23 23:16
Lizard op foto 2 (rechts) en 3 zie ik een heel lichtelijk rozig/paarse gloed net boven de wolken Maar het kan over een half uurtje weer veel feller zijn. Hoe noordelijker hoe beter en in het noorden komen vannacht ook opklaringen, dus ik ben benieuwd naar foto’s in de media morgenochtend.
Bootsiebob.dank je. Ik was naar een donkere plek gereden. Mijn mobiel heeft een astrofotografie stand. Dus statiefje op het dak van de auto gezet,en dan maar wachten.
En net als jou. Ik wil het graag een keer heel goed zien.
Op nu.nl staan al een paar foto's.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-11-23 09:23
Hier was het helaas bewolkt. Bootsiebob bijzonder dat het op de foto dan wel naar voren komt, wat je met het blote oog niet kan zien.
Er komen weer mooie foto's voorbij! Pien dat was een stevige boom. En zal wel niet de enige zijn als ze zoveel tijd nodig hebben voor de reparatie. En Bootsiebob dat is echt gaaf! Ik ga ook maar eens de berichten in de gaten houden. dit wil ik ook wel in het echt zien! Ik heb vandaag lekker thuis geklooid met bonsaibomen en brooddeeg. Maar als het weerbericht klopt grijp ik morgen weer eens mijn kans om te wandelen.
Bootsiebob
Geplaatst: 06-11-23 22:26
Veel wandelplezier morgen Axel. Bonsaibomen, tof
Ik had deze nog van gisteren op mijn camera staan. Sluitertijd van 30 sec, dus totaal niet scherp (en de bomen waaiden nogal) Tweede foto is van vanavond, wat een verschil
Weer zo prachtig Bootsiebob. En we hebben weer licht. De mannen die in de regen werkten kregen van ons in de buurt fles wijn, fles rum en veel bedankjes!!
Zal morgen op m’n vrije dag even op anderen reageren! Maar ik bedacht me gisteren spontaan om een zekere Jozi op te halen en samen met een vriendin met hem te wandelen.
Hij werd helemaal gek. Hij heeft de eerste 10 minuten in de auto gegild van opwinding.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-11-23 09:49
Pien wat fijn en lekker snel ook.
Bootsiebob heel mooi. Ik vind die niet scherpe foto eigenlijk nog mooier.
Jozi blij. Lekker samen op pad.
Ik ga zo met mijn moeder, haar teckel en Coco op pad. Hopelijk lukt het ook om wat plaatjes te schieten.
Ik was ook met een teckel op pad, Lodewijk heet hij. Coco denkt dat het een speeltje is dat vinden mijn moeder en Lodewijk niet zo leuk. Maar ze heeft zich redelijk netjes gedragen. Het was prachtig en heerlijk wandelweer.