Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:03

Ga eens naar Famke C in Leeuwarden!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:04

Nog nooit van gehoord, maar ga zeker even kijken.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:11

Ik zou gewoon een bikini kopen. :D
Grotere maat top voor de boobs en kleinere maat broek voor de bibs.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:12

En anders is de tankini nog een prima tussenweg, mocht je je niet prettig voelen in bikini! :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:16

Dat is ook een idee inderdaad.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 11:31

Snippergroen schreef:
En anders is de tankini nog een prima tussenweg, mocht je je niet prettig voelen in bikini! :)

Nog niet aan gedacht, is zeker een idee.

ClaudiaHS schreef:
Ik zou gewoon een bikini kopen. :D
Grotere maat top voor de boobs en kleinere maat broek voor de bibs.

Dat zei mijn dochter ook inderdaad.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:20

Sharani schreef:
Nog nooit van gehoord, maar ga zeker even kijken.

Even wat meer tijd om te reageren. :))

Dat is een lingeriezaak ook met badpakken, maar zeker ook met bikini's, die erg fijn werkt. Plus je komt met de goede maat terug. :)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:24

Bedankt voor de tip Roosch, had het al even opgezocht, ga daar voor volgende week een afspraak maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:30

Ik ben benieuwd!!

Afbeelding
Ben weer geclaimd. Ga straks voor een borrel naar een vriendin en heb m'n kcal op voorhand al verbrand. :))

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:34

Geniet ervan Roosch! En wat een mooie kat <3 . Maar die van jou ligt nog beschaafd bij je, ik had vanmorgen een soort van katten sjaal om mijn nek. En dan haar wang tegen mijn wang en met haar snorharen in mijn neus te prikken :') .

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 16:20

Dit was 25 mei
Afbeelding

Ik heb net een nieuwe meting gedaan:

Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:02

Wauw claudia! Super knap van je :D

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:46

Zo wat zijn jullie weer hard gegaan. Weer mooie resultaten komen voorbij

Roosch wat heb jij knappe katten. Hier ook 2 pluizen die altijd in onze buurt zijn. De ene is gewoon overal waar wij zijn. Den ander MOET een paar keer per dag ook zo op mij liggen. De rest van de dag gaat hij meer z’n eigen gangetje.

Claudia goed bezig zeg!

Sharani ik zou blij zijn met de snorharen. Wij krijgen regelmatig de achterkant van dichtbij te zien :+

Hier ook tankini’s. Heb een paar jaar geleden naar badpakken gezocht maar ook bij mij matchten de bibs en de boobs niet qua maat dus werd er wat moedeloos van. Nu heb ik een broekje in een grotere maat dan de rest en dat zit prima.

Hier helaas m’n doel om 10 kg kwijt te zijn voor de vakantie niet gehaald. De teller bleef op -9,9 hangen.
Gelukkig wel een paar korte broeken mee die al een paar jaar in de kast zijn gebleven dus de teleurstelling was van korte duur

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:01

He Moi, 9.9 kilo he!!! 1x flink poepen en die 100 gram ben je ook wel kwijt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:13

ClaudiaHS schreef:

Hey dat is mijn uitspraak! :))
Mee eens!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:26

9.9 is gewoon hardstikke knap!

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:50

Super knap Moi22!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:32

Wouw Moi22! Wat een goede prestatie!

Claudia jij ook zeg! Wat heerlijk bezig!

Zo gemotiveerd als ik gisteren was om te gaan trainen terwijl 'het niet mocht', zo weinig zin had ik vanavond :') ik ben braaf geweest en goed mijn best gedaan, maar dit was qua zin wel even andere koek :=

Denk dat mijn lichaam ook wat te klagen heeft vandaag. Die vraagt me of ik naar de supermarkt wil om even iets van stokbrood met gezouten boter te gaan halen. Gelukkig schreeuwt ie niet, dus hij heeft een eiwitshake gekregen, maar denk dat ie eigenlijk gewoon wat meer koolhydraten had gewild vandaag.

Woensdag uiteten geweest en morgen eet ik bij vrienden, dus helaas pindakaas toch eventjes pech en in het gareel. De verwachte spijt bij nu meer calorieën innemen is veel groter dan mijn trek :')

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 22:14

ClaudiaHS schreef:

Op m’n werk roep ik dat ook altijd als een hond of kat 100 gram is afgevallen of aangekomen. Nu t om mezelf gaat komt dat dan weer niet in me op 8)7
Maar jullie hebben gelijk hoor ik houd alleen van mooie ronde getallen :+
T banketstaaf was ook dat ik 10,1 was afgevallen volgens de weegschaal maar toen m’n app vergeten was aan te zetten. Eenmaal met telefoon erbij was t weer 9,9 en dat bleef stug zo dus vind t nog niet officieel zo ^)

Weet gelukkig wel dat t na de vakantie wel goed komt.

Snippergroen. Jij bent ook goed bezig hoor. Toch gegaan ondanks dat je eigenlijk geen motivatie had en netjes ingehouden.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:29

Claudia: wat een mooie resultaten!

Moi: ik vind het gewoon 10 kg, je bent echt goed bezig!

Snippergroen: knap dat je die discipline hebt, dat is wel de manier om duurzame resultaten te behalen.

Morgen voor mij ook een dag met uitdagingen, want barbecueën bij mijn zoon en zijn vriendin. Gelukkig zijn ze ook wel van de gegrilde groente en salade, want iedereen eet vegetarisch. Maar ga wel overdag wat calorieën proberen uit te sparen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:14

ClaudiaHS schreef:
Dit was 25 mei
[ [url=m/TbUCOt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb net een nieuwe meting gedaan:

[ [url=m/NCKaFL.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Lekker bezig topper *\o/*

Die katten Roosch <3

Geniet van je BBQ Sharani :).

Wat een discipline Snippergroen.

Hebben jullie ook dat de weekenden echt meer een uitdaging zijn? Met uitjes etc?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:51

Ja, mijn uitjes/vrije dagen zijn vooral een probleem. Ik probeer dit te tacklen door doordeweeks laag in kcal te zitten zodat ik in het weekend wel een potje kan breken.

Zoals gisteren lekker aan de -veel te veel- cava gezeten maar ook drie kwartier zumba en een half uur fiets gedaan.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:51

Sowieso deze periode qua uitjes / etentjes etc. Daar wil ik ook echt van genieten, maar ik probeer dat genieten te doen door meer voor kwaliteit ipv kwantiteit te gaan. Ik kan echt genieten van een dessert, dus daar kies ik dan voor, maar dan geen broodjes en friet. En dan verder op de dag / in de week zorgen voor wat balans.

Zo ff een rondje van 15 kilometer rennen, de vechtdal Trail, daarna lekker lunchen en vanavond weer gezond met salade en zalm / garnalen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 09:32

Ik voel me altijd zo vreselijk ongezond en lui naast jou, gaucho. :')

Vanavond nachos, past in m'n schema. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 10:03

Roosch schreef:
Ja, mijn uitjes/vrije dagen zijn vooral een probleem. Ik probeer dit te tacklen door doordeweeks laag in kcal te zitten zodat ik in het weekend wel een potje kan breken.

Zoals gisteren lekker aan de -veel te veel- cava gezeten maar ook drie kwartier zumba en een half uur fiets gedaan.

Zo doe ik het ook inderdaad. Ik eet door de weeks wat minder (hoog in eiwitten en vezels, veel volume van weinig kcal en vooraf gepland) zodat ik in het weekend wat meer buffer heb. Ik drink vrijwel wekelijks 1x per week alcohol (en dan rustig een fles wijn of sixpack bier) en dat kan op deze manier ook. Bij uitjes wil ik ook gewoon genieten en eten wat ik lekker vind ipv mezelf opleggen dat ik patatjes moet vervangen door groente bijvoorbeeld. Tenzij ik daar gewoon zin in heb :) Soms vraag ik dan om een halve portie patat, want waar sommigen een extra maag hebben voor desert, heb ik die voor patatjes: die moeten op :+

Missie is wel om me niet te overeten en keuzes te maken. Dat gaat met normaal uiteten of bij iemand eten helemaal prima, een buffet is een stuk lastiger :') Ik probeer ook alcohol en eten niet te combineren, maar als dat eens voorkomt doe ik daar niet moeilijk over. Dat is omdat ik weet dat dit inmiddels een uitzondering is en vaak weet ik al van te voren (afhankelijk van met wie ik ben) wanneer dit van toepassing zal zijn dus het overvalt me niet.

Ik kijk vooral naar wat het me waard is. Weekje minder progressie maar bewust en goed genoten? Dan is het me dat 100% waard. Ik ben wel veel kritischer geworden op hoe iets me echt smaakt en laat makkelijker iets staan. En op deze manier is dit proces voor mij goed vol te houden. Ik mag alles, ik kies er dan alleen bewust voor en inderdaad zoals gaucho zegt: kwaliteit over kwantiteit.