Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snippergroen schreef:En anders is de tankini nog een prima tussenweg, mocht je je niet prettig voelen in bikini!
ClaudiaHS schreef:Ik zou gewoon een bikini kopen.![]()
Grotere maat top voor de boobs en kleinere maat broek voor de bibs.

. Maar die van jou ligt nog beschaafd bij je, ik had vanmorgen een soort van katten sjaal om mijn nek. En dan haar wang tegen mijn wang en met haar snorharen in mijn neus te prikken
.
ik ben braaf geweest en goed mijn best gedaan, maar dit was qua zin wel even andere koek 
ClaudiaHS schreef:He Moi, 9.9 kilo he!!! 1x flink poepen en die 100 gram ben je ook wel kwijt.
ClaudiaHS schreef:Dit was 25 mei
[ [url=m/TbUCOt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net een nieuwe meting gedaan:
[ [url=m/NCKaFL.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
.
Roosch schreef:Ja, mijn uitjes/vrije dagen zijn vooral een probleem. Ik probeer dit te tacklen door doordeweeks laag in kcal te zitten zodat ik in het weekend wel een potje kan breken.
Zoals gisteren lekker aan de -veel te veel- cava gezeten maar ook drie kwartier zumba en een half uur fiets gedaan.
Soms vraag ik dan om een halve portie patat, want waar sommigen een extra maag hebben voor desert, heb ik die voor patatjes: die moeten op 
Ik probeer ook alcohol en eten niet te combineren, maar als dat eens voorkomt doe ik daar niet moeilijk over. Dat is omdat ik weet dat dit inmiddels een uitzondering is en vaak weet ik al van te voren (afhankelijk van met wie ik ben) wanneer dit van toepassing zal zijn dus het overvalt me niet.