Maanlicht schreef:Jullie gaan hard! Even geen energie om op iedereen te reageren, maar ik denk aan jullie.
Net naar mijn ex gegaan, om te praten. Was de eerste keer dat we elkaar hebben gezien sinds twee weken. Was een behoorlijk zwaar gesprek maar heel fijn om elkaar even te zien en te knuffelen. Eerder ging het wel oké met mij maar sinds deze week echt klote.. ik zit heel erg in tweestrijd. Ik weet dat ik de juiste beslissing heb gemaakt, maar ik ben zo gek op hem, ik voel nog zoveel liefde voor hem. Dus ik schiet alle kanten op, haha!
Met het afvallen gaat het wel goed! Morgenochtend weer op de weegschaal, ik ben benieuwd.
Hele dikke knuffel voor jou 
Volg je hart en doe wat goed voelt!!!! Kies voor jezelf en als dat met hem is ga ervoor. Als je maar 1% twijfelt moet je het voor jezelf uitzoeken. Je bent een sterke vrouw en jij kan dit. Wou je gewoon even een hart onder de riem steken.
Goed dat je bezig bent met tellen Laibadji. Maar 200kcal onder je doel is niet heel goed
als het net als mfp berekend kan dat doel ook nog eens te laag zijn. Weet je wat je BMR is?