Ik heb net lekker havermout op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Priscilla schreef:Janine, Ik word nu heeel soms ongesteld. Gemiddeld een keer in de 4 maanden en echt maar 3 dagen en heel weinig. Voorheen dus 10 dagen in de maand met echt heftig bloedverlies, doorslikken hielp niet. Dus dit is voor mij echt de hemel nu
Ik heb net lekker havermout opNu nog mn thee, ik ben zo slecht in genoeg drinken...
Janine1990 schreef:Oké, normaal gesproken zou je niet ongesteld worden van een implanon toch? Net als de prikpil... Hoewel een vriendin van me daar ook 3 uit 4 weken ongesteld van was..
_Priscilla schreef:Janine1990 schreef:Oké, normaal gesproken zou je niet ongesteld worden van een implanon toch? Net als de prikpil... Hoewel een vriendin van me daar ook 3 uit 4 weken ongesteld van was..
Nee er is geen standaard voor. Is per persoon verschillend hoe je op alleen progestagenen reageert. Daarom is het ook aan te raden om de pil met uitsluitend progestagenen te slikken alvorens je implanon neemt. Om te zien wat het met je doet. Mijn nicht was ook alleen maar ongesteld met implanon, maar die was zo stom om niet eerst die pil te proberen. Voor sommige is het dus echt ideaal en voor andere gewoon niet. Maar omdat het bij mij dus zo goed bevalt, raad ik het wel altijd aan om eens die pil te gaan proberen. Ik had namelijk heel graag gehad dat iemand mij dit jaren terug had voorgesteld dan had ik niet nog zo lang met al die ellende gelopen.
The_Cat schreef:secricible schreef:Volgens mij haal je twee dingen door elkaarskyr is een soort yoghurt, wat jij bedoelt is kefir.
ah ja :p dat dus. Heb jij dat al gegeten? Is het iets lekker? De moeite om met bezig te zijn, of beter skyr kopen of yoghurt?
Laura82 schreef:Ik vind het ook wel fijn dat ik kan zien hoeveel het schommelt. Als ik 1x per maand zou wegen en dat is per ongeluk een dag voordat ik ongesteld ben, kan ik zomaar 3 kg bij zitten. Zoveel scheelt t bij mij namelijk vaak. Nu ik dat weet schrik ik er niet meer van.
Verder heeft het idd ook niet echt nu, maar t weekt me ook niet tegen. Het geeft me het gevoel dat ik een beetje houvast heb, het is misschien schijn, maar het heeft me vaker een zetje in de goede richting gegeven dan een rotgevoel bezorgd. Uiteindelijk is iedereen daarin anders.
Hoe meten jullie? Gewoon met een meetlint? Ik blijf het lastig vinden om consequent op dezelfde manier en zelfde plek te meten. De ene keer doe ik m blijkbaar strakker dan de andere keer oid, als ik 3x meet komt er 3x wat anders uit.