. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ik heb lang echt heel weinig gedaan met make-up, maar ik merk dat ik het toch fijn vind om er wat meer aandacht aan te besteden. Ik ben op zoek naar een natuurlijke look die mijn sterke punten benadrukt en mijn minder sterke punten juist weg laat vallen. Dus ik ga dit topic eens doorspitten 
) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 2034692889 . En best een zwaar montuur bril zoals te zien, dus ook iets om rekening mee te houden voor mij.
Ben benieuwd hoe hij staat
Emmaa_ schreef:Ik heb net Stone gekocht zonder te swatchenBen benieuwd hoe hij staat

elkee schreef:Mijn Gerard blijft ook echt goed zitten en vind het erg fijn aanbrengen
Die lipkleur staat je echt goed Suus.
En Emma, ik denk dat Stone echt als liefde bij jou staat!
Ik ga vanavond mijn cv en portfolio naar Mac counter Eindhoven sturen. Ik blijg volhouden!
elkee schreef:Mijn Gerard blijft ook echt goed zitten en vind het erg fijn aanbrengen
Ik ga vanavond mijn cv en portfolio naar Mac counter Eindhoven sturen. Ik blijg volhouden!
moet toch wel goed komen? Ik ga duimen 
Iced Mocha staat je super!
.
.
Het is dat ze moeten helpen met spullen pakken, maar verder neem ik echt geen advies van hun aan.
elkee schreef:Haha ja! Dan denken ze daar: woow die is popie jopie![]()
Dat is wel echt een wens van me. Ik heb het email adres van de manager van de counter in de beijenkorf gekregen. Dat deed ie niet zomaar, zei die mannelijke werknemer. Dat is al tof van hem![]()
Maar zo hee, wat zijn die dames van Kiko eindhoven een stel chagerijnige meiden. Advies is bagger en hun houding is nog 10x zo erg. Ze staan echt letterlijk tegen het meubel aan te hangen. Ook is hun make up echt niet mooi
En alleen maar zitten zeuren met elkaar over privéproblemen. De Douglas of Ici hebben ook niet altijd de beste medewerkers, maar in vergelijking met Kiko Eindhoven zijn het onderhand sterverkopers. elkee schreef:Ik vind je je make up juist erg mooi aanbrengen Shizzle. Je bent super knap en je weet de producten goed te gebruiken. Ik noem dat altijd: jaloezie

) voelde me even een lelijk eendje.
Was er helemaal klaar mee, ben naar MAC gegaan in de stad (die in de Douglas, ik word daar echt altijd super geholpen) en heb het gevoel dat ik echt mijn foundation heb gevonden, het is de MAC Studio Fix Fluid in NW13 geworden.