Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik heb net Stone gekocht zonder te swatchenBen benieuwd hoe hij staat
elkee schreef:Mijn Gerard blijft ook echt goed zitten en vind het erg fijn aanbrengen
Die lipkleur staat je echt goed Suus.
En Emma, ik denk dat Stone echt als liefde bij jou staat!
Ik ga vanavond mijn cv en portfolio naar Mac counter Eindhoven sturen. Ik blijg volhouden!
elkee schreef:Mijn Gerard blijft ook echt goed zitten en vind het erg fijn aanbrengen
Ik ga vanavond mijn cv en portfolio naar Mac counter Eindhoven sturen. Ik blijg volhouden!
elkee schreef:Haha ja! Dan denken ze daar: woow die is popie jopie![]()
Dat is wel echt een wens van me. Ik heb het email adres van de manager van de counter in de beijenkorf gekregen. Dat deed ie niet zomaar, zei die mannelijke werknemer. Dat is al tof van hem![]()
Maar zo hee, wat zijn die dames van Kiko eindhoven een stel chagerijnige meiden. Advies is bagger en hun houding is nog 10x zo erg. Ze staan echt letterlijk tegen het meubel aan te hangen. Ook is hun make up echt niet mooi
elkee schreef:Ik vind je je make up juist erg mooi aanbrengen Shizzle. Je bent super knap en je weet de producten goed te gebruiken. Ik noem dat altijd: jaloezie