xNavatu schreef:Omg Jierga je moet die taart van Jelmer maken
Haha die heb ik al 2x gemaakt

Ga nu voor deze:
http://www.foodensomuchmore.nl/food/nutella-orea-cheesecake-no-bake/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Omg Jierga je moet die taart van Jelmer maken
julio111 schreef:Mag ik ook mee posten? Lees al een tijdje mee, maar heb toch het idee dat ik meer ondersteuning haal uit het mee posten.
Ik ben 19 jaar, 1.74/1.75 lang en weeg op het moment 69,5 kilo. Ik heb ooit op mijn zwaarst 75 kilo gewogen, maar gelukkig zijn die kilo's er weer af. Mijn streefgewicht is op het moment 62 kilo en daarna verder kijken wat mooi is. Ik wil dus 7,5 kilo af gaan vallen. Over het algemeen zijn de maaltijden die ik eet wel gezond, maar ik vind het lastig om de lekkere dingen te laten staan. Frisdrank drink ik al langere tijd zo goed als niet meer, af en toe nog wel een droog wit wijntje. Ik moet meer discipline krijgen om van die suikerverslaving af te komen en ik hoop dat dat lukt door hier mee te posten.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 200 ml magere yoghurt met een sinaasappel
T: 2 speltrijstwafels met kipfilet
L: 2 volkoren boterhammen met rookvlees
T: kiwi en een time out
A: kopje zelfgemaakte verse (gezonde) tomatensoep, 150 gram kipfilet, aardappelpure en groenten
T: eventueel nog 2 crackers of een bakje magere yoghurt
Heb het idee dat ik relatief veel eet vergeleken met een aantal anderen hier. Heb wel een tijdje mijn macro's enzo bijgehouden en kwam wel ongeveer op zo'n lijstjes uit.
SharonIndezz schreef:Hai esmee!
Hoe lang ben je precies?
Succes!
SharonIndezz schreef:Ben benieuwd of je tante/oma tips heeft esmee!
Mijn lijstje voor vandaag
O: Cornflakes met magere melk, en beker sinaasappel
T: Banaan
L: Volkorenwrap met light zuivelspread bieslook, wat ijsbergsla en zalm. + blikje tonijn met zonnebloemolie.. Wel uitgelekt
T:/
A: Nasi met verse paprika en komkommer.