Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Ashleytjuhh schreef:Zo ik heb Caballo77 blij kunnen maken met 2 kitchen setjes
En met Dallista heb ik een mooie ruil kunnen maken
Bij deze zijn dus de thuru kithcen sets weg.
Mooi zo, iedereen weer happy! Wel je ruilbuitje ff showen als ‘ie binnen is, heh?![]()
Ik ben ook weer happy, tsuru kitchen sets zijn altijd welkom, heb nog wat sun protection oils gescored, en morgen hopelijk nog wat milky spray ophalen bij iemand. En dan zegt de bankrekening echt dat ik moet stoppen, want volgende week vrijdag komen de Troetelbeertjes laarsjes in de verkoop, en ik heb ook al een shawl van diezelfde collectie gespot die er natuurlijk bij moet.
Ashleytjuhh schreef:Ergens is het net mis gegaan in de winkel![]()
ik ging alleen voor een heren Deo
Dallista schreef:Ashleytjuhh schreef:Ergens is het net mis gegaan in de winkel![]()
ik ging alleen voor een heren Deo
Kijk, daar gaat het al fout, heh. Niet *in* de winkel, maar als je er naartoe gaat. Dan is het kwaad al geschied.![]()
Lekkere buit!
Ik ben ook geslaagd, heb nu genoeg karma sun protection (milky spray, face cream en oil) om een paar jaartjes mee voort te kunnen, lijkt me.
MarcoBorsato schreef:Alleen jammer dat de factor na een jaar ernstig afneemt
Ik koop altijd genoeg voor een seizoen want na een jaar kun je het weggooien.
MarcoBorsato schreef:Ik zit nu halverwege mn eerste fles, net 2e gekocht. Maar koop eigenlijk nooit vooruit.
Oscar schreef:Oh, die zijn inderdaad prachtig!
Ik ben nog steeds helemaal verbijsterd. Een lieve bokker heeft mij via-via een prachtig Rituals-pakket opgestuurd met daarbij een superlief briefje. Gewoon zomaar. We kennen elkaar verder niet ofzo, alleen vanuit dit topic. Zo'n lief gebaar, ik ben er nog steeds helemaal stil van.
Oscar schreef:Oh, die zijn inderdaad prachtig!
Ik ben nog steeds helemaal verbijsterd. Een lieve bokker heeft mij via-via een prachtig Rituals-pakket opgestuurd met daarbij een superlief briefje. Gewoon zomaar. We kennen elkaar verder niet ofzo, alleen vanuit dit topic. Zo'n lief gebaar, ik ben er nog steeds helemaal stil van.