Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:02

@ Janinevv: Alleen als je topcoat een residu achterlaat, dan zou je met een cleaner erlangs kunnen. Gebruik je non-whipe topcoat (die gebruik ikzelf van Born Pretty), dan hoeft dat niet. Dan is het topcoat erop, onder de lamp en klaar. Ideaal! :j

Frummels

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:25

Ik heb de laatste tijd zooooveel lakjes weg gedaan. Heb er nu denk ik nog maar iets van 30-40? En pak altijd dezelfde kleurtjes.. zo jammer.

Zit er wel weer aan te denken om acrylnagels te nemen. Heb al een jaar of 6 een bijrijdpaard waar ik 3 a 4x per week heen ga, en dat houden mijn eigen nagels wel. Maar sinds zondag ook een eigen pony erbij en merkte de laatste 2 dagen al dat het allemaal weer snel lelijk wordt en haakjes hier en daar.. >;)

San: ik zag inderdaad al dat jij ook zo een kleurtje hebt! Vind hem heel mooi, echt een frambozen kleur. :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:33

Voor de mensen die gel-lak gebruiken met UV lamp. Van welke merk heb je hitte kleurtjes? Of te wel die verkleuren bij warm en kou?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:16

SteffiiY schreef:
Voor de mensen die gel-lak gebruiken met UV lamp. Van welke merk heb je hitte kleurtjes? Of te wel die verkleuren bij warm en kou?

Ik heb ze van Blue Sky en van Alie/Ebay

[MWS] Nagellaktopic deel 8

Hier staan foto's

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:45

c_alsemgeest schreef:
ik denk dat voor de 500+ mensen een nagellakkelder geïnspireerd door een wijn kelder meer toepasbaar is :+

:D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:47

SteffiiY schreef:

Volgens mij had mijn kennis die toen van Quida, maar je kunt ze ook van Born Pretty krijgen.
Afbeelding

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:39

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:22

Janinevv schreef:
Cinnepin dit was dat filmpje
https://youtu.be/snd88ahjc3Y
Misschien snap je dan duidelijk wat ik bedoel maar geloof je wel hoor!

Ik ben benieuwd als mijn pakketje er is! Ga dan even goed inlezen :)

Ik heb het gekeken, zij werkt in dit filmpje met een van de merken waar ik ook mee werk. Neem dit alsjeblieft niet serieus. De prijs alleen al van het potje...15 tot 20 euro voor quida hahahaha die zijn 8,40 incl btw.
De manier waarop zij dit aanbrengt klopt ook niet. Maar het is een kind, denk niet dat zij getraind is om dit goed te doen ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:38

Cinnepin schreef:
Janinevv schreef:
Cinnepin dit was dat filmpje
https://youtu.be/snd88ahjc3Y
Misschien snap je dan duidelijk wat ik bedoel maar geloof je wel hoor!

Ik ben benieuwd als mijn pakketje er is! Ga dan even goed inlezen :)

Ik heb het gekeken, zij werkt in dit filmpje met een van de merken waar ik ook mee werk. Neem dit alsjeblieft niet serieus. De prijs alleen al van het potje...15 tot 20 euro voor quida hahahaha die zijn 8,40 incl btw.
De manier waarop zij dit aanbrengt klopt ook niet. Maar het is een kind, denk niet dat zij getraind is om dit goed te doen ;)

Haha okee!
Bedankt :)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:50

Frummels schreef:
Zit er wel weer aan te denken om acrylnagels te nemen. Heb al een jaar of 6 een bijrijdpaard waar ik 3 a 4x per week heen ga, en dat houden mijn eigen nagels wel. Maar sinds zondag ook een eigen pony erbij en merkte de laatste 2 dagen al dat het allemaal weer snel lelijk wordt en haakjes hier en daar.. >;)

Je hebt al hele mooie nagels van jezelf, misschien kun je eerst een keer shellac (CND of CCO) proberen? :) Dat gaat er met aceton weer af en biedt veel meer stevigheid dan gewone nagellak. Ik ben dagelijks met negen paarden bezig en bij mij blijft de lak drie weken perfect zitten.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:47

Als ik op pink gellac kijk krijg ik zin om kleurtjes te bestellen maar wil het nog niet haha :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:48

Frummels schreef:
Ik heb de laatste tijd zooooveel lakjes weg gedaan. Heb er nu denk ik nog maar iets van 30-40? En pak altijd dezelfde kleurtjes.. zo jammer.

San: ik zag inderdaad al dat jij ook zo een kleurtje hebt! Vind hem heel mooi, echt een frambozen kleur. :)

Ik heb m hier nog nooit laten zien, dat was weer een andere kleur :P. Maar het is idd een mooie frambozenkleur.

Ben zelf nog op zoek naar een mooie nude lak, maar dat is lastig vind ik.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 16:07

Laurie schreef:
Frummels schreef:

Je hebt al hele mooie nagels van jezelf, misschien kun je eerst een keer shellac (CND of CCO) proberen? :) Dat gaat er met aceton weer af en biedt veel meer stevigheid dan gewone nagellak. Ik ben dagelijks met negen paarden bezig en bij mij blijft de lak drie weken perfect zitten.

Hiervoor had ik gellak van Sensationnail. Die zorgde wel voor de nodige stevigheid, maar ik vind het zo een gedoe. :') Maar misschien wel de moeite waard om het weer eens te proberen ja.

_San87_ schreef:
Frummels schreef:

Ik heb m hier nog nooit laten zien, dat was weer een andere kleur :P. Maar het is idd een mooie frambozenkleur.

Ben zelf nog op zoek naar een mooie nude lak, maar dat is lastig vind ik.

Oh ik zie het nu ja, dat het een andere is! Hij leek er wel op :D
Ik heb een mooie nudelak van miss sporty. Zal zo thuis eens kijken of ik een foto kan maken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:26

Ik had met al dat roze hier ook zin in roze :D m'n vorige begon een beetje te chippen dus was een mooi moment om opnieuw te lakken.

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:34

netjes warboel!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:36

Mooie kleur :+:. Hoe heet ie?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:39

Heel mooi!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:51

Thanks! Het is Tender rose, van Hema. Vind m ook heel lief <3

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:02

Ik vind de kleur eigenlijk net niet bij je huidskleur passen. Wel heel netjes gedaan!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:04

Ik kom net uit de sportschool en het was daar nogal warm, dus m'n huid is nu ook wel wat roder/donkerder dan normaal :))
Maar zie wat je bedoeld, in het "echt" past het beter iig.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:06

Gave kleur warboel ! <3

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:39

Hoe gebruiken jullie de pink gellac in combinatie met een stempelpallet van konad? Of een ander merk..
Welke vollegorde bedoel ik dan. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:52

Warboel schreef:
Ik had met al dat roze hier ook zin in roze :D m'n vorige begon een beetje te chippen dus was een mooi moment om opnieuw te lakken.

[ [url=m/X4XZ73.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie, sterke kleur!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:53

Warboel schreef:
Thanks! Het is Tender rose, van Hema. Vind m ook heel lief <3

Kom ik aan met m'n 'sterke kleur', heet het 'Tender Rose'. :D Ik vind het echt heel gaaf. Zou van mij wel een gel lak versie van mogen komen!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:10

Yenni schreef:
Hoe gebruiken jullie de pink gellac in combinatie met een stempelpallet van konad? Of een ander merk..
Welke vollegorde bedoel ik dan. :)

Ik doe gewoon base, 2x kleur en dan topcoat.. daarna stempelen en ff wachten.. en dan nog laagje topcoat en onder de lamp :)