Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinka schreef:Zowel oxazepam als paracetamol werken niet bloedverdunnend. Asperine daar in tegen wel.
Het is juist slim om 1000 mg paracetemol in te nemen voor je sessie en dan voor de rest van de dag een paracetamolschema aan te houden. Zo verlicht je pijn en koorts na je sessie.
UhNee schreef:Yinka schreef:Zowel oxazepam als paracetamol werken niet bloedverdunnend. Asperine daar in tegen wel.
Het is juist slim om 1000 mg paracetemol in te nemen voor je sessie en dan voor de rest van de dag een paracetamolschema aan te houden. Zo verlicht je pijn en koorts na je sessie.
Koorts na het zetten van een tattooage?
Emmaa_ schreef:Ik had wat paracetamol genomen van tevoren en dat was al niet zo'n goed idee, begon flink te bloeden na een tijdje.
gabyfedde schreef:**Uit meeleeshoek**Emmaa_ schreef:Ik had wat paracetamol genomen van tevoren en dat was al niet zo'n goed idee, begon flink te bloeden na een tijdje.
Paracetamol is absoluut niet bloedverdunnend. APC (acetylsalicylzuur paracetamol codeïne) bijvoorbeeld wel, maar dat komt dan door het acetylsalicylzuur).
**Terug in meeleeshoek**
Tamadine schreef:Je hebt pb.Zijn er hier mensen een beetje creatief?
Mijn tattoo artiest heeft een tattoo uitgetekend en het grootste gedeelte is wauw. 1 ding vind ik niet wauw en kan niet echt uitleggen waarom en hoe en hoe het aangepast kan worden. Misschien zijn er hier wat creatieve mensen die me een duwtje in de rug kunnen geven met een tip of een idee...
(wil m eigenlijk nog niet openbaar zetten, dus graag pb)