Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt90 schreef:@ Jolien: heb je eerder hardgelopen? Kan je zo'n schema die je in HK topic liet zien, ook mee beginnen als je nog nooit hebt hard gelopen?
Verder heb ik vandaag level 2 met Anita een stuk meegedaan, vooral die plankdingen. Ik merkte al bij de Jumping Jacks in de warm-up dat ik mijn schenen aan het overbelasten ben. Ik voel ze steeds vaker en vandaag dus ook al heel snel, even mee oppassen.. Vanochtend wel -.0.5 op de weegschaal!
Laatste keer touwtjespringen zag ik sterretjes dus die heb ik niet meer meegedaan
Nuja, inderdaad hier ook, beter een slechte dan geen! Maar nu wel weer gezweet, man man.
MissAnnemijn schreef:Ik vind die V-raises ook super lastig, mijn rechter schouder kraakt ook ontzettend bij het omhoog brengen van het gewichtje. Ook als ik hem extra loswerkVerder heb ik vandaag level 2 met Anita een stuk meegedaan, vooral die plankdingen. Ik merkte al bij de Jumping Jacks in de warm-up dat ik mijn schenen aan het overbelasten ben. Ik voel ze steeds vaker en vandaag dus ook al heel snel, even mee oppassen.. Vanochtend wel -.0.5 op de weegschaal!
Al die plank dingen heb ik wel op de nathalie manier gedaan maar ging best wel kapot.
morgen even ophalen!
nu heb ik gewichtjes van 1 en 2kg
kan ik een beetje afwisselen

twee cm erbij