Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:21

Zet hem op. :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:21

Ik ben toen ik begon met hardlopen met Start 2 Run met Evy begonnen, vond ik toen een erg fijn schema :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:22

Succes met lopen Jolien, en vooral rustig opbouwen! Ik doe ook Start to Run, en zelfs dat kan nog heftig zijn in de opbouw als je nooit/lang geleden hebt gelopen

Ik ga zo even 6w6p-en :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:22

Ik kan ook niet hardlopen ivm knieën...

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:25

Pfffffff... net dag 1 van level 2 gehad! Toch best wel pittig waar ik al bang voor was. Ik had vooral last van die v-raises??? en de 2e keer die planking jumping jacks vonden mijn benen aan de binnenkant niet zo leuk. Morgen denk wel weer spierpijn :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:26

V-raises vind ik tot nu toe (ben inmiddels bij Ripped level 1) de vervelendste oefening van allemaal. :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:27

Britt90 schreef:
@ Jolien: heb je eerder hardgelopen? Kan je zo'n schema die je in HK topic liet zien, ook mee beginnen als je nog nooit hebt hard gelopen?

Volgens mij is het 5 jaar geleden dat ik voor het laatst heb hardgelopen en dat was puur sporadisch, ik volgde geen schema.
Op Runnersweb (de site van de link) staan twee beginnersschema's. Schema 1 is voor de ultieme beginner, schema 2 -die ik heb gelinkt in het HK-topic- is naar mijn idee voor beginners die al wel een beetje conditie hebben.
Het begin van schema 1 vind ik er niet uitdagend genoeg uitzien, vandaar dat ik schema 2 wil gaan aanhouden.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:34

Ok, thanks! :)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:46

Zoooo er wordt hier zoveel geschreven, dat ik gewoon niet op andere kan reageren, hihi.... Vandaag dag 3 level 2, ga zo beginnen. Wil mezelf toch nog meten. Ben er voorlopig nog niet, dus ga nog wel een tijdje door. Qua gewicht gaat het nu langzaam, dus dan maar de cm in de gaten houden.
Ik was ook begonnen met hardlopen, maar na een aantal dagen, moest ik me opeens inschrijven ofzo.....

Vind level 2 ook echt zwaar, omdat mijn knieën er niet zo blij mee zijn, maar......... ik hou in mijn hoofd, beter een slechte work-out, dan geen!!!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:48

Ik vind die V-raises ook super lastig, mijn rechter schouder kraakt ook ontzettend bij het omhoog brengen van het gewichtje. Ook als ik hem extra loswerk -O- Verder heb ik vandaag level 2 met Anita een stuk meegedaan, vooral die plankdingen. Ik merkte al bij de Jumping Jacks in de warm-up dat ik mijn schenen aan het overbelasten ben. Ik voel ze steeds vaker en vandaag dus ook al heel snel, even mee oppassen.. Vanochtend wel -.0.5 op de weegschaal! *\o/*

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:55

Mooi MissAnnemijn!

Ik vind dit level 2 echt niet tof hoor :')
Lastig aan de polsen! eerste planks meegedaan met die moeilijke, rest met de makkelijke, ik ga gewoon dood anders ofzo :D Laatste keer touwtjespringen zag ik sterretjes dus die heb ik niet meer meegedaan :o Nuja, inderdaad hier ook, beter een slechte dan geen! Maar nu wel weer gezweet, man man.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:58

Is het zwaar voor de polsen ja? Heb zwakke polsbanden, misschien m'n bracejes maar aan doen dan...

Britt90

Polsen? Schouders bedoel je!. :D

Britt90

MissAnnemijn schreef:
Ik vind die V-raises ook super lastig, mijn rechter schouder kraakt ook ontzettend bij het omhoog brengen van het gewichtje. Ook als ik hem extra loswerk -O- Verder heb ik vandaag level 2 met Anita een stuk meegedaan, vooral die plankdingen. Ik merkte al bij de Jumping Jacks in de warm-up dat ik mijn schenen aan het overbelasten ben. Ik voel ze steeds vaker en vandaag dus ook al heel snel, even mee oppassen.. Vanochtend wel -.0.5 op de weegschaal! *\o/*

*\o/*

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:59

Britt90 schreef:
Polsen? Schouders bedoel je!. :D

Schouders voel ik niet :( Weet niet wat ik mis doe, bovenarmen ja!
Polsen doen pijn bij die eerste crawling-push-up oefening bij mij precies :?

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:02

Oh, zo! Ja, daar had ik in het begin ook last van, eerste 2 dagen. Daarna niet meer.
Heb al wel een matje, dus daar kan het niet aan liggen. Bij mij ging het in ieder geval vanzelf weg! Vrij vlot al, gelukkig.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:04

Goed bezig allemaal!

Ik ga zo dag 2 doen, helaas vandaag wel een pak koekjes leeggegeten, kon mezelf niet bedwingen :o

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:04

OK, zit even neer en nu voel ik mijn schouders ook ineens :')

Matje heb ik nu ook, helpt wel! En zonder kousen ook veel minder evenwichtstoornissen gehad vandaag :D

Goed, ga wat groente klaarmaken nu :)

Bah, ik wil ook een pak koekjes :(

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:13

Ik heb net met level 2 alleen mijn matje voor de abs oefeningen gebruikt, anders ging ik de hele kamer door :') Al die plank dingen heb ik wel op de nathalie manier gedaan maar ging best wel kapot.

En MissAnnemijn; Bij level 1 knakte mijn linkerschouder al bij de warming-up bij elke draai die ik maakte en mijn knieen knakken ook erg, vooral bij die oefeningen dat je naar voren en naar achteren moet uitstappen. Ik weet eigelijk niet of dat erg is, heb er in ieder geval geen last van.

Op naar dag 2 level 2 *\o/*

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:36

Ik deserteer...... Morgen weer een dag! 11 uur gewerkt, net mn eten achter de kiezen! Tegen de tijd dat dat gezakt is kan ik mn bed al weer in! Morgen hele dag sportief dus dan maar een keer overslaan!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:48

Jolien : waar is de site van vandaag??? :D :D

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:07

Net via marktplaats twee gewichtjes van 2kg gekocht :) morgen even ophalen! :) nu heb ik gewichtjes van 1 en 2kg :D kan ik een beetje afwisselen :D

Deze:
Afbeelding

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:33

Oh oh net pas thuis van werk-school. Nog geen tijd gehad om te shredden, moet toch maar even schop onder mijn kont hebben :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:37

Goed zeg! Ik heb nu twee gewichtjes van een half kilo in de ene hand en in de andere hand flesje water van 1 kilo. In leven 3 is ook een oefening die je met 1 hand doet en dan neem ik al het gewicht in 1 hand, waardoor ik dus 2 kg heb.

Ik heb trouwens ook zo af en toe last van mijn enkels/schenen met het springen. Ik heb verder een normaal gewicht en nooit eerder hier last van gehad. Ik draag wel sportschoenen van de primark van 6 euro, dus niet echt beste kwaliteit. Vaak doe ik met springen met matje dubbel en dan spring ik daarop zodat het gedempt wordt.

Vandaag tweede dag van level 3 en ik vind dit een fijn level. Ik merk alleen niet echt verschil in mijn buik (probleemzone). Verder kan ik zien dat mijn armen duidelijker gespierder zijn geworden, dus net even opgemeten en ja hoor :) twee cm erbij :D

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:44

Done!! Dag 5 level 2. Mijn schouders zeuren enorm! Ik haat de V raise!
Ik doe ze ook met 2 kilo en mijn schouders lijden echt!

Wat ben ik blij en trots op me zelf als ik level 3 heb bereikt en andere oefeningen mag doen.