Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Vanmiddag eindelijk naar de fysio gegaan, ik heb shin splints. De fysio gaat vrijdag beginnen met kuitmassages en misschien kies ik voor dry needling (al vind ik dat best een eng idee). Ik moet minimaal een maand rust houden en daarna mag ik hopelijk weer vanaf 0 beginnen met trainen. Ik baal er best wel van, geniet echt van het lopen. Heeft iemand hier wel eens last gehad van shin splints?
Supervixen schreef:Ach het zal allemaal wel meevallen als je een keertje meedoet.. het is maar maiszetmeel.
Het was ook gewoon een gezellig dagje met mijn zusje. Het ging niet om het hardlopen, maar om het samen lol hebben. En dat is gelukt.
Over 3 weekjes doen we samen een serieuze run, om ons pr op de 5 km te verbeteren.
mirriezz schreef:Zo, ik heb mijn rondje vanavond ook weer gehad. Het blijft bij een bescheiden 5 km in net meer dan 35 min, maar toch ben in best trots.
Het was mijn eerste keer hardlopen in het donker, aangezien ik na de winter ben begonnen. Na onderhandeling met mijn ma mag im gaan lopen over bepaalde, afgesproken routes. Geen heuvel training voor mij dus, maar gelukkig wel lopen. Ondanks dat ik eigenlijk alleen op verlichte paden mag lopen, zou ik toch graag een lichtje bij me dragen. Nou ben ik eigenlijk niet zo fan van de schoen-lampjes of armbanden (ik ken alleen die vrij zwakke rode) en ben dus op zoek naar een alternatief.
Wat voor lampjes dragen jullie bij je als je in het donker loopt?
Eerder postte hier ook iemand dat ze last had van de binnenkant van haar bovenbenen. Door het schuren van die plekken ging het pijn doen. Ik heb het de laatste tijd ook. Misschien kunnen we samen sparren over een oplossing?
Kiwi_ schreef:Maanlicht schreef:Vanmiddag eindelijk naar de fysio gegaan, ik heb shin splints. De fysio gaat vrijdag beginnen met kuitmassages en misschien kies ik voor dry needling (al vind ik dat best een eng idee). Ik moet minimaal een maand rust houden en daarna mag ik hopelijk weer vanaf 0 beginnen met trainen. Ik baal er best wel van, geniet echt van het lopen. Heeft iemand hier wel eens last gehad van shin splints?
Ik heb hier eens last van gehad en raad je aan echt rust te nemen. Ik heb dat toentertijd niet genoeg genomen en daardoor heeft het heel lang geduurd voor ik weer pijnvrij was. Het is heel erg balen maar ik zou het advies wel opvolgen, desnoods nog langer rust nemen.