. Denk het feit dat je überhaupt al variatie hebt al heel goed is. Als dat voor jou makkelijk vol te houden is, waarom dan veranderen
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Denk het feit dat je überhaupt al variatie hebt al heel goed is. Als dat voor jou makkelijk vol te houden is, waarom dan veranderen
?
N0a schreef:Heb ik ook hoor Madeira. Brood vult bij mij gewoon het beste. Anders krijg ik om 10 uur alweer honger en begin met snaaien. Probeer het wel af te wisselen, maar moet zeggen dat op dagen dat ik brood eet mijn dag makkelijker vol kan houden dan zonder brood. Probeer wel een bakje yoghurt er nog tussendoor te gooien. Denk het feit dat je überhaupt al variatie hebt al heel goed is. Als dat voor jou makkelijk vol te houden is, waarom dan veranderen
?
omdat ik ook geen melk drink of vlees/kaas op brood doe (hou ik niet zo van, eet wel is magere smeerkaas en vlees(vervanger) bij het avondeten) eet ik elke dag een schaaltje magere kwark/yoghurt/vla
yT
beestje was helemaal over de toeren en ging bovenop mij liggen spinnen en kopjes geven en mijn gezicht aflebberen. Dus uiteindelijk een uurtje kunnen slapen
Ben dus een beetje hangerig vandaag. Net wel even 3,5 km hardgelopen.
Ging best lekker, dus stukje interval er tegenaan gegooid. Om de 20 meter een stukje sprinten. Was zo weer thuis. Dus denk dat ik mijn rondje maar wat ga uitbreiden.
Zo even op de weegschaal, ben benieuwd.
Mootje schreef:Toralone, eet je s avonds weinig voedzaam eten of zo weinig dat je zegt dat je om half negen moet eten? Is het niet gewoon gewenning dat je lichaam dit wil ipv het nodig heeft?
Madeira, een eetlepel muesli is ook we'll erg weinig
Ahw arme kat, gelukkig is ze weer terecht
?
pff wat was ik in de stress.
Ben zo blij!
Dora88 schreef:Keurig. Gewoon afwisselen wat voor jou het beste werkt! Vandaag een heerlijk dagje hard thuis aan het werk - boerderijwerk dus dan eet ik ook meer. Dus net heerlijke pannenkoeken gehad. Nu even rustig aan en straks weer verder met schoonspuiten, mesten en voeren.
Mandy, hoe gaat het met je diarree?
Lekker voor thuis! 

misschien doe ik iets niet helemaal goed? Of verkramp ik onwijs, haha dat kan ook heel goed!
)
) maar ik merk weinig verschil in mijn gewicht, ik zit nu sinds maandag op de 72 kg dus er is vrijwel niets af, ondanks ik elke dag sport.
We eten heus wel eens lekkere minder gezonde dingen maar zij kan dat heel goed compenseren door de rest van de week zich weer aan haar dieet te houden en dat motiveert mij enorm.

Ik denk dat wanneer je er minder mee bezig gaat, de eventuele extra kilo's wel langzaam er af gaan. Je moet natuurlijk wel rekening houden met het feit dat je eerder topsport beoefende, dan train je zoveel en eet je zo anders. Dan kan het bijna niet anders dan dat je niet op een normaal gewicht komt daarna. (Daar voor ben je gewoon zeer goed afgetraind). Of het kan ook doorslaan, Fatima Moreira de melo is na het einde van haar hockey carriere ook flink wat aangekomen, en toen bij expeditie robbinson was ze volslank
(maar die is ook flink wat kleiner, dus lijkt al sneller een propje haha) Maar wat ik dus bedoel te zeggen is, je lichaam was afgetraind maar gaat nu naar de normale gewicht
. Gewicht wat goed bij je past. En het is heel fijn dat je jezelf nu kunt accepteren!! Top

Fatima vond ik toen tijdens Expeditie echt wel flink stevig hoor, haha. Zag haar toevallig vandaag in zo'n reclameblad staan, en nu is ze weer wat afgevallen. Zoals ze er nu uit ziet vind ik haar mooi. Mooie rondingen e.d.
Super!!