Ik was het bijna dagelijks met zilvershampoo. Ik heb er 1 die echt miraculeus is. Van alter italia . Die hoeft echt maar 1/2x per week.
Verder de cremespoeling van redken.
Zal zo ff foto's maken vd producten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, heb ik net voor een leuk bedrag wat spullen besteld bij FeelUnique.com. Hebben ze nu een 3 voor 2 actie, terwijl ze sowieso al een stuk goedkoper zijn dan 'normaal'. Heb de TIGI Bed Head Dumb Blonde Reconstructor for Chemically Treated Hair, L'Oréal Professionnel Série Expert Silver Shampoo for Grey or White Hair en de TIGI Bed Head Dumb Blonde Toning Protection Spray besteld. En ja dat heb ik allemaal gecopy-pastet
was maar €35 kwijt dus dat is echt goed te doen.
Ik heb vanalles gehad de afgelopen jaren, van lang tot pixie. M'n haar is dik, bruin en krult enorm, ben er zelf erg blij mee. Op dit moment is het kort geschoren rondom en langer aan de bovenkant. Ik ga het binnenkort in dit kapsel laten knippen:
_Daniella schreef:Koopje!
Ik heb de cone wand van die tang DS, die is echt super! Hoop dat deze net zo goed is voor je
dus ik ben benieuwd!
Ben normaal absoluut niet gierig als het om m'n haar gaat, maar vind het vooral ook leuk om dingen zelf te proberen en hoe mijn haar nu is kan ik het toch makkelijk afknippen als het misgaat en weer in een mohawk doen

Maar ook daarvoor geldt dat het goed gezet moet zijn. (je hebt ook van die mensen die denken dat twee rijen van 25 plukjes genoeg is waardoor je de scheiding met het eigen haar zo ziet zitten en alle aanhechtingen..
)