Dyonne schreef:Pff Melissa, dat lijkt me echt niets als je daar zo gespannen van raakt.
Ik reis dagelijks 3 uur (1,5 uur heen en weer terug 1,5 uur).
Maar ik heb dan in principe nergens last van, of ik moet toevallig een aanval hebben, maar gebeurd zelden.
Ik ben overigens helemaal niet voor hormonen het lichaam aan die er niet horen, en dus ook geen voorstander van pilgebruik. Hoewel het soms wel beter is natuurlijk.
Melissa, en gewoon 'wandelen', volgen, voorwaarts, achterwaarts. Laat hem eens pasje opzij gaan of draaien. Leg een L van balkjes ga er tussendoor, overheen, achteruit, vooruit.
Er is echt zoveel mogelijk.
Ik grondwerk trouwens ook gewoon veel aan een lange lijn op de straat.
Ik heb het idee, dat bij mij nu steeds het andere probleem optreedt..
Heb niet zo zeer meer last van me buik, maar meer de angst van 'Stel dat.....'
Ik kan me namelijk helemaal gek maken, als ik er alleen al aan denk dat er niks in de buurt is, of dat ik lang moet wachten ofzo.
Terwijl dr niks aan de hand is.. en ja zodra ik dr aan denk.. dan gebeurd het ook.
Maar dan heb ik een wc gevonden, en dan is het zinloos..
Baal hier wel erg van, wil het van me afzetten, ook door vooral veel muziek te luisteren in de bus of whatever, of slokje water te drinken wat ook erg helpt, maar het blijft in me achterhoofd zitten.
Echt buikkrampen heb ik de laatste tijd namelijk niet echt meer, niet dat ik helemaal krom loop van de pijn.