Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Utixo schreef:Absoluut geen pretje is hard uitgedrukt. Het is 1 minuut tegen 5 jaar. Maar op het moment dat je baarmoeder geraakt word, ja, dan word je wat draaierig. Ken je dat gevoel dat je in een koud ijsje bijt, dat gevoel dat je tanden dan geven? Nou, dat, maar dan door heel je lichaam heen. Ik werd er in ieder geval flink draaierig van. En dan weer als ze de inbrenghuls uit je baarmoeder haalt. Maar verder, prima. Ga alleen niet met de auto, ik was met de scooter en voelde me al niet veilig.
-Oja, en het is eng om naar de wc te gaan. Vraag me niet waarom, het zijn immers totaal verschillende uitgangen, maar het is creepy.
Leo schreef:Ik kreeg wel een echo (ik was bij de gyn) en hoef ook nite op vervolg te komen omdat hij gewoon direct mooi goed zat.
(Zei hij, ik kon er geen wijs uit worden)
Loose schreef:Ik heb even een vraagje over de pil.
Ben niet aan de pil maar af en toe slik ik hem 1 of 2 maand omdat ik dan bijv op vakantie ga en net in die vakantie ongesteld moet worden. Kan het kwaad om hem af en toe wel te slikken en dan weer niet?
Njen schreef:Even een vraagje over de nuvaring, ga maandag voor recept naar de dokter bellen, omdat ik de laatste twee weken te vergeetachtig was met mijn pil en nog andere redenen, maar ik heb nu mijn stopweek, kan ik hem zodra ik hem gehaald heb gewoon direct beginnen aan het einde van mijn stopweek? En is hij dan meteen veilig?
Utixo schreef:Je moet toch beginnen als je ongesteld bent? Dus aan het begin van je stopweek?
Aan de andere kant ben je niet ongesteld als je de pil slikt...
Nympfanogwat (alleen Nympf is ook zo wat...) ben je al zenuwachtig?
Ik ben er nog steeds erg blij mee! Had gedacht dat ik na het plaatsen even zou blijven bloeden, maar ik ben sinds zaterdag al niet meer ongesteld. Ook geen weeig gevoel ofzo.
Diamante schreef:Het lijkt wel of mijn eetlust helemaal weg is nu ik niet meer aan de pil ben
_Tara_ schreef:Weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar zijn er hier meerdere mensen die veel emotioneler zijn geworden door gebruik van de nuvaring?
Utixo schreef:Nympfanogwat (alleen Nympf is ook zo wat...) ben je al zenuwachtig?
Ik ben er nog steeds erg blij mee! Had gedacht dat ik na het plaatsen even zou blijven bloeden, maar ik ben sinds zaterdag al niet meer ongesteld. Ook geen weeig gevoel ofzo.