opleiding hier in eindhoven gedaan kosten 900 euro en ik zal snel even een foto uploaden kijk anders even op http://www.micro-sign.hyves.nl staat ook n filmpje op
Laatst bijgewerkt door mentjuh op 29-07-08 22:39, in het totaal 2 keer bewerkt
"Microsign bv is producent en leverancier van het financiële en logistieke softwarepakket AMF2000+ en heeft ruim 20 jaar ervaring als automatiseerder van het MKB. Inmiddels werken meer dan 200 bedrijven met AMF2000+. Microsign bv is gevestigd in Zwolle en werkt samen met partners in het hele land. Sinds begin 2006 heeft Microsign bv tevens een vestiging in Roemenië."
Heb je me de goede link gegeven? Zet je ze zelf thuis of bij mensen aan huis zegmaar? Eindhoven is dichtbij.
Ik heb een freelance var verklaring bij de belasting dienst dat inc diploma is voldoende. vergunningen zijn heel duur is niet verplicht en heb zelf een geen eigen studio vandaar. ik doe het niet als hoofdbaan maar voor erbij
je hebt inderdaat verschillende cursusen maar dat is bij iedere opleiding maar ik ga mijn bedje in! voor info mag je altijd pbtje sturen alles is helemaal uitgezocht ik weet waar ik mee bezig ben
Ik heb sinds Maart een traguspiercing, die nog steeds niet helemaal lekker gaat, doet nog wat pijn en er is wat wildvleesvorming. Ben bij een andere piercer geweest voor mijn stretch en die zei dat mijn staafje ook een beetje kort is. Nu zit ik eraan te denken er een bioplast staafje in te doen ( http://www.alloverpiercings.com ). Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en welke maat zal ik dan nodig hebben? (denk dat die die ik nu heb een 1,2 van breedte zal zijn?)
hoe lang mijn staafje is weet ik niet, zal straks mijn zus eens vragen na te meten, want hem daarvoor uithalen lijkt mij een beetje riskant )
Weet niet hoe ik in dit topic terrecht ben gekomen, maar ik werk bij een Medisch centrum voor piercings als assistent, dus als iemand ingewikkelde vragen heeft, PB gerust!!
Waarom niet gewoon een titanium staafje? Bioplast vind ik maar lelijk bij een tragus.
omdat het nu met titanium dus aan het ontsteken is ( denk toch dat het titanium is hij zit er al in van bij het zetten )
denk niet dat je het materiaal echt ziet bij een tragus bij mij zie je toch echt enkel het bolletje zitten (heb er ook een pinnetje voor, maar omdat hij dus nogal vaak onsteekt heb ik er weer het bolletje op gedaan, maakt veel makkelijker schoon )