[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:28

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:30

In een van je schaamlippen dus. Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:39

Ja
Even de beschrijving eronder lezen. Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:39

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:42

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:45

Maar wat is dam echt het verschil tussen die twee, want dat zie ik niet echt goed zo vanaf dat plaatje Bloos .

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:46

euhm clithood gaat zegmaar door dat kapje van je klit. een christina begint boven je clit en gaat zegmaar door een stukje venusheuvel... (hoop dat ik alle goede benamingen heb gebruitk Tong uitsteken)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:48

Okee klit is duidelijk. Maar bij die christina krijg ik niet echt een idee hoe die dan precies zit Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:49

hou die plaatjes van de clithood en de christina even naastelkaar dan zie je het snel genoeg hoed het zit Tong uitsteken

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:50

Ik wilde wat vragen! Lachen (sorry dat ik er zo tussen kom Bloos )

Ik heb nu meer als een jaar ( een jaar en 2 maanden ongev. Clown ) een piercing in de bovenkant van mn oor. Door het kraakbeen dus. Maar als ik ga slapen of ergens op ga liggen, op mijn rechteroor (waar die piercing dus in zit) Doet dat onwijze pijn.

Het is nooit ontstoken geweest, en het heelproces is goed verlopen.

(Ik snap dat doordat de piercing door het kraakbeen zit, en de piercing beweegt, dat had daardoor tegen het kraakbeen aankomt en dat dus waarschijnlijk de pijn verookzaakt.) Hebben andere mensen die deze piercing hebben hier ook (nog steeds?) last van? En heb je het op 1 of andere manier kunnen verhelpen?

Edit: Heb net even het plaatje bekeken hier op de eerste bladzijde van het topic, en ik heb dus de Outer Cronch!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Lachen!

Groetjes!
Laatst bijgewerkt door Otje_ op 17-05-08 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:51

Macchiato schreef:
hou die plaatjes van de clithood en de christina even naastelkaar dan zie je het snel genoeg hoed het zit Tong uitsteken

Aha nu heb ik hem door. Mmm ik weet niet wat ik mooier zou vinden als ik ooit voor de kueze zou komen te staan.
Enige piercing die ik nog wil is er eentje in mijn tong. Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:52

Ik neem over 2 week ook nog 1 in mn tong...wil ik ook al heeel lang. De christina was voor mij ook een hele spontane beslissing verder...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:52

Otje_ schreef:
Ik wilde wat vragen! Lachen (sorry dat ik er zo tussen kom Bloos )

Ik heb nu meer als een jaar ( een jaar en 2 maanden ongev. Clown ) een piercing in de bovenkant van mn oor. Door het kraakbeen dus. Maar als ik ga slapen of ergens op ga liggen, op mijn rechteroor (waar die piercing dus in zit) Doet dat onwijze pijn.

Het is nooit ontstoken geweest, en het heelproces is goed verlopen.

(Ik snap dat doordat de piercing door het kraakbeen zit, en de piercing beweegt, dat had daardoor tegen het kraakbeen aankomt en dat dus waarschijnlijk de pijn verookzaakt.) Hebben andere mensen die deze piercing hebben hier ook (nog steeds?) last van? En heb je het op 1 of andere manier kunnen verhelpen?

(Ik zal even de precieze naam zoeken op internet, want die weet ik zo even niet en dan edit ik hem hier! *LOL*)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Lachen!

Groetjes!

Daar is dit topic ook voor!! Haha! Die piercing heet een helix. Misschien dat hij door zenuwen is gepierct ofzo. De ene kan wat gevoeiliger zijn dan de andere. Is het van de laatste tijd?

Zag net dat het een conch was. Tsja grote kans dat die dus door een zenuw zit of tegen een andere gevoelige plaats in het oor.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:55

@ otje_ :ik heb ook een helix, ik heb er 's avonds nu alleen geen oorbel meer in. Als ik er te lang op gelegen had had ik er ook last van. Nu heb ik dus 's avonds geen sierraad er meer in en dus geen last meer van. misschien ook een idee?

Lous

Macchiato schreef:
Ik neem over 2 week ook nog 1 in mn tong...wil ik ook al heeel lang. De christina was voor mij ook een hele spontane beslissing verder...

Ik heb twee keer een navelpiercing gehad en dat was geen succes. Liever heb ik dus geen piercings meer in mijn lichaam. Maar tong wil ik ook al heel lang. Dus denk dat het daar ook echt bij blijft. Bloos

Otje_

Lous schreef:
Daar is dit topic ook voor!! Haha! Die piercing heet een helix. Misschien dat hij door zenuwen is gepierct ofzo. De ene kan wat gevoeiliger zijn dan de andere. Is het van de laatste tijd?

Ohw sorry dan had ik verkeerd gekeken Bloos

Nee, aan het begin had ik het nog niet, de eerste 2 maanden ongeveer, daarna wel altijd.

Ik zag dit topic en ik dacht, ik zal het maar eens vragen Knipoog

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:57

Otje_ schreef:
Lous schreef:

Ohw sorry dan had ik verkeerd gekeken Bloos

Nee, aan het begin had ik het nog niet, de eerste 2 maanden ongeveer, daarna wel altijd.

Ik zag dit topic en ik dacht, ik zal het maar eens vragen Knipoog

Bedoel je nou conch of helix? Een helix zit boven in je oor in dat omgeklapte stukje zeg maar. OP die plaats waar heel veel mensen er eentje hebben tegenwoordig. Knipoog

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:59

Macchiato schreef:
@ otje_ :ik heb ook een helix, ik heb er 's avonds nu alleen geen oorbel meer in. Als ik er te lang op gelegen had had ik er ook last van. Nu heb ik dus 's avonds geen sierraad er meer in en dus geen last meer van. misschien ook een idee?

Ik durf hem dus echt niet uit te doen. Ik heb hem weleens uit gehad maar nooit zo lang. Ben veelste bang dat die dicht groeit!

Lous schreef:
Bedoel je nou conch of helix? Een helix zit boven in je oor in dat omgeklapte stukje zeg maar. OP die plaats waar heel veel mensen er eentje hebben tegenwoordig.

Hij zit niet in mn 'omgeklapte stukje' nee .. Dan bedoel ik dus wel de Conch. (Ik heb geen idee hoe die allemaal heten.

Ik zal wel even een foto maken, voor de duidelijkheid Lachen!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 00:00

Is goed hoor Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 00:00

Hoe lang heb je de piercing nu dan? Bij mij is ie nooit in een nachtje dicht gegroeid Knipoog ik heb 'm dan al wel een paar jaar

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 00:16

Ik kon natuurlijk weer geen fotos op de computer zetten, dus heb ik maar een mooie tekening geknutseld in Paint!

Afbeelding

Hij zit dus bij dat zwarte puntje Lachen En hij zit gewoon recht in mijn oor niet scheef. Het is dus niet de helix, maar wel de Outer Conch.

Ik zal proberen vannacht zonder te slapen, en kijken (hopen!!) of het gaatje morgen nog open is Lachen Dat word hopelijk dan eindelijk is beter slapen! Lachen

Citaat:
Hoe lang heb je de piercing nu dan? Bij mij is ie nooit in een nachtje dicht gegroeid ik heb 'm dan al wel een paar jaar

Ietsje meer als een jaar.

Edit: Quote beantwoorden en een gekke typefout.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 00:23

Ik heb ook wel eens dat mijn helix uit het niets pijn gaat doen. Misschien staat er dan te iets teveel druk op of een vuiltje erin gekomen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 10:03

Otje_ wat voor sierraad heb je erin zitten.Ikzelf heb een helix waar ik gewoon op kan slapen en een inner conch daar kan ik nu tegenwoordig ook gewoon op slapen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 10:57

Magnummm schreef:
xDramaQueen schreef:
ik wilde t echt heel erg lang al vanaf me 15de? ofzo geloof ik, en toen in oktober dacht ik eraan en toen zei ik ik ga hem volgende week zetten, maar vond t zo spannend dat ik de dag erna gewoon ben gegaan, heb er geen seconde spijt van Haha!

Ik wil er ook een, maar ben 15 en mijn boobs moeten nog groeien, dus ik begin er niet aan voorlopig Tong uitsteken

ik was ook 18 en een half toen ik t pas liet doen, want daaronder mag je niet eens een intiem laten zetten *LOL*