Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielle_D schreef:weet iemand ook of je (het liefst online) tongpiercings kan kopen die (iig onder) geen balletje hebben maar een plat stukje??
*hoop dat het zo begrijpelijk is wat ik bedoel*
en weet je ook hoe je kan opmeten hoe groot je tongpiercing is? kan je dit gewoon opmeten??? want die ik nu heb ik geloof ik een beetje te lang en zou graag een kortere proberen
Anthea schreef:Mijn snakebites/labret zijn gepierced met titanium. Toen ze m'n industrial zag zei ze meteen dat CS slecht kon zijn. Maar daar zijn nogal verschillende meningen over.
Shanna schreef:xDramaQueen schreef:
dacht ik al dat je titanium inhad, schijnt niet voor iedereen weggelegd te zijndoe nu anders je CS staafje weer en probeer het later even met een CS ringetje.
Ik dacht juist altijd dat CS wel alergische reactie's kon geven en dat titanium dit vrijwel niet had..
xDramaQueen schreef:ligt eraan wat je lijf wilt, daar heeft niemand wat over te zeggen behalve je lijf, ken 2 mensen die kunnen echt totaal niet tegen titanium, lees het wel vaker eigenlijk
Lous schreef:Anthea schreef:Mijn snakebites/labret zijn gepierced met titanium. Toen ze m'n industrial zag zei ze meteen dat CS slecht kon zijn. Maar daar zijn nogal verschillende meningen over.
In CS zit nikkel en daar zijn veel mensen allergisch voor. Daarom dat het voor die mensen slecht kan zijn. In titanium zit geen nikkel, dus geen allergische reacties die kunnen ontstaan en daarom mag er dus niet meer met CS gepierct worden
Chrissie_ schreef:By de piercingshop waar ik me piercings heb gezet, piercen ze nog wel met CS, en dan is het ook goedkoper.
Paljassofie schreef:Ik heb enkel een stretchBen er ook nog maar van eind december mee bezig, zit nu aan een 3 mm ofzo.
Ik wou eigenlijk ook heel graag een tragus (wist niet dat het zo noemt, maar zie het hier nu) maar had daar heel enge verhalen over gehoord (dat ze die fout konden schieten en de helft van je gezicht verlamd kon zijn
) dus wie daar tegenverhalen voor heeft, shoot.
oh en is lowbrets hetzelfde als een snakebite? ja toch he?
stephanie09 schreef:jawelkom
Redrumfox schreef:Wat voor piercing zou ik er nog bij nemen.. ik wil graag nog iets in m'n oor, die is namelijk nog kaal. Kan alleen niet kiezen.. Ik wil in ieder geval nog een 2e gaatje erbij in mijn navel als het genezen is, vind 1tje maar zo saai..
Suuskipje schreef:@ Paljassofie: ik heb een tragus, maar heb die verhalen nooit gehoord. gewoon naar een erkende piercer gaan
Nadia_Mocca schreef:Redrumfox schreef:Wat voor piercing zou ik er nog bij nemen.. ik wil graag nog iets in m'n oor, die is namelijk nog kaal. Kan alleen niet kiezen.. Ik wil in ieder geval nog een 2e gaatje erbij in mijn navel als het genezen is, vind 1tje maar zo saai..
Wat heb jij tot nu toe allemaal?
Lous schreef:Chrissie_ schreef:By de piercingshop waar ik me piercings heb gezet, piercen ze nog wel met CS, en dan is het ook goedkoper.
Ja dat komt omdat het materiaal chirurgisch staal goedkoper is dan het materiaal titanium. Maar die piercer is dus flink slecht bezig omdat veel mensen allergisch zijn voor CS. Ik dus ook en ben de eerste keer met CS gepierct. Had ik geweten ook!!!!