[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:03

Mijn snakebites/labret zijn gepierced met titanium. Toen ze m'n industrial zag zei ze meteen dat CS slecht kon zijn. Maar daar zijn nogal verschillende meningen over. *LOL*

Danielle_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:10

weet iemand ook of je (het liefst online) tongpiercings kan kopen die (iig onder) geen balletje hebben maar een plat stukje??

*hoop dat het zo begrijpelijk is wat ik bedoel*

en weet je ook hoe je kan opmeten hoe groot je tongpiercing is? kan je dit gewoon opmeten??? want die ik nu heb ik geloof ik een beetje te lang en zou graag een kortere proberen

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:13

het moet wel kunnen.. even googelen denk? dan kom je wel bij een aantal online winkels..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:15

Danielle_D schreef:
weet iemand ook of je (het liefst online) tongpiercings kan kopen die (iig onder) geen balletje hebben maar een plat stukje??

*hoop dat het zo begrijpelijk is wat ik bedoel*

en weet je ook hoe je kan opmeten hoe groot je tongpiercing is? kan je dit gewoon opmeten??? want die ik nu heb ik geloof ik een beetje te lang en zou graag een kortere proberen

je piercing eruit halen en naast een liniaal leggen Vork

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:17

Anthea schreef:
Mijn snakebites/labret zijn gepierced met titanium. Toen ze m'n industrial zag zei ze meteen dat CS slecht kon zijn. Maar daar zijn nogal verschillende meningen over. *LOL*

In CS zit nikkel en daar zijn veel mensen allergisch voor. Daarom dat het voor die mensen slecht kan zijn. In titanium zit geen nikkel, dus geen allergische reacties die kunnen ontstaan en daarom mag er dus niet meer met CS gepierct worden Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:24

Shanna schreef:
xDramaQueen schreef:

dacht ik al dat je titanium inhad, schijnt niet voor iedereen weggelegd te zijn *LOL* doe nu anders je CS staafje weer en probeer het later even met een CS ringetje.

Ik dacht juist altijd dat CS wel alergische reactie's kon geven en dat titanium dit vrijwel niet had.. Verward

ligt eraan wat je lijf wilt, daar heeft niemand wat over te zeggen behalve je lijf, ken 2 mensen die kunnen echt totaal niet tegen titanium, lees het wel vaker eigenlijk Ja

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:26

xDramaQueen schreef:
ligt eraan wat je lijf wilt, daar heeft niemand wat over te zeggen behalve je lijf, ken 2 mensen die kunnen echt totaal niet tegen titanium, lees het wel vaker eigenlijk Ja

Mmm raar dus, er is dus geen materiaal wat geen allergische reacties oproept. Denk als ik het zo lees bij titanium de kans op zulke reacties dan nog het minst is.

Ook als je je bedenkt dat kunstheupen ook van titanium gemaakt worden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:46

Lous schreef:
Anthea schreef:

In CS zit nikkel en daar zijn veel mensen allergisch voor. Daarom dat het voor die mensen slecht kan zijn. In titanium zit geen nikkel, dus geen allergische reacties die kunnen ontstaan en daarom mag er dus niet meer met CS gepierct worden Knipoog

Ja achja, dat er niet meer met CS gepierced mag worden.. Die vent is ook niet helemaal 100% ofzo.
Hij heeft iemand die ik ken gepierced terwijl die nog geen 16 was, die zei dat het gewoon van z'n moeder mocht. (Nu is die inmiddels al weer 19 maar oke. Huilen van het lachen) En mijn industrial heeft hij gezet met een te kort staafje. Deed hij bij m'n zus en d'r labret trouwens ook.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:49

By de piercingshop waar ik me piercings heb gezet, piercen ze nog wel met CS, en dan is het ook goedkoper.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:51

Chrissie_ schreef:
By de piercingshop waar ik me piercings heb gezet, piercen ze nog wel met CS, en dan is het ook goedkoper.

Ja dat komt omdat het materiaal chirurgisch staal goedkoper is dan het materiaal titanium. Maar die piercer is dus flink slecht bezig omdat veel mensen allergisch zijn voor CS. Ik dus ook en ben de eerste keer met CS gepierct. Had ik geweten ook!!!! Boos!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:51

ik laat ook gelijk met titanium piercen, weet ik tenminste zeker dat het niet kan gaan uitgroeien omdat ik misschien niet tegen nikkel kan Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:16

Paljassofie schreef:
Ik heb enkel een stretch Ja Ben er ook nog maar van eind december mee bezig, zit nu aan een 3 mm ofzo.

Ik wou eigenlijk ook heel graag een tragus (wist niet dat het zo noemt, maar zie het hier nu Tong uitsteken ) maar had daar heel enge verhalen over gehoord (dat ze die fout konden schieten en de helft van je gezicht verlamd kon zijn Bloos! ) dus wie daar tegenverhalen voor heeft, shoot.

oh en is lowbrets hetzelfde als een snakebite? ja toch he?

Dat is toch hetzelfde als je oren oprekken he?

Ik heb sinds 2 en een half jaar een traguspiercing. Je moet hem NOOIT laten schieten maar altijd laten piercen. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Gewoon bij een erkende shop laten doen.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:22

ja Lachen welkom Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:26

stephanie09 schreef:
ja Lachen welkom Haha!

Oke, danku.
Maarre; dit is toch het "vraag"topic, en die andere het over-van-alles-en-nog-wat-l*l-topic? Clown
Beetje verwarrend, moet ik ff aan wennen.. Clown

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:31

ja precies hehe Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:34

Oke, wat voor piercings heb jij allemaal? *wilt iedereen beetje bij beetje leren kennen* Haha!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:39

ik heb nu drie paar oorbellen en 1 helix Lachen
had er twee maar me tweede moest eruit Boos!

ik wil daarbij een tweede helix navelpiercing tongpiercing
tragus en nog 1 oorbellen plus een vierde paar oorbelletjes Lachen

wat wil jij allemaal ?

ik ben stephanie Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:42

Wat is een helix als ik vragen mag? Bloos
Ik heb een tragus en een wenkbrauw en 4 oorbellen (twee per oor).
Ik wil graag nog een tongpiercing en drie navelpiercings (in zo'n soort mercedes-ster vormpje).

Jij wilt er dus nog 4 bij + 1 paar oorbellen. Toch? Maar 1 ding snap ik dan niet: je schrijft: en nog 1 oorbellen plus een vierde paar oorbelletjes. Dat is toch hetzelfde of ben ik nu echt zoooooo dom Clown

Edit: weet al wat helix is Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:44

Wat voor piercing zou ik er nog bij nemen.. ik wil graag nog iets in m'n oor, die is namelijk nog kaal. Kan alleen niet kiezen.. Ik wil in ieder geval nog een 2e gaatje erbij in mijn navel als het genezen is, vind 1tje maar zo saai.. Nagelbijten / Gniffelen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:45

Ohja, ik heet trouwens Nadia Clown
Ik dacht al dat je Stephanie heet. Vanwege je naam Knipoog

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:45

Redrumfox schreef:
Wat voor piercing zou ik er nog bij nemen.. ik wil graag nog iets in m'n oor, die is namelijk nog kaal. Kan alleen niet kiezen.. Ik wil in ieder geval nog een 2e gaatje erbij in mijn navel als het genezen is, vind 1tje maar zo saai.. Nagelbijten / Gniffelen

Wat heb jij tot nu toe allemaal? Lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:46

@ Paljassofie: ik heb een tragus, maar heb die verhalen nooit gehoord. gewoon naar een erkende piercer gaan Knipoog

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:47

Suuskipje schreef:
@ Paljassofie: ik heb een tragus, maar heb die verhalen nooit gehoord. gewoon naar een erkende piercer gaan Knipoog

Jep, zoals ik ook zei en zelf ook gedaan heb Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:51

Nadia_Mocca schreef:
Redrumfox schreef:

Wat heb jij tot nu toe allemaal? Lachen

Navelpiercing en aan beide kanten dubbel oorbellen. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:52

Lous schreef:
Chrissie_ schreef:

Ja dat komt omdat het materiaal chirurgisch staal goedkoper is dan het materiaal titanium. Maar die piercer is dus flink slecht bezig omdat veel mensen allergisch zijn voor CS. Ik dus ook en ben de eerste keer met CS gepierct. Had ik geweten ook!!!! Boos!

tjah dan zijn er wel heel veel slecht bezig, ken er nog vele die het doen...
niet alle piercers zijn het met je eens dus.