MoniqueT schreef:Amulet, die Unomedical-sets ken ik eigenlijk alleen nog van het begin van mijn Cozmo, maar toen hadden ze alleen de schuine instekers, brr. Gaan de sets die jij hebt ook recht het lichaam in of steken die schuin in? En zit er een 'inschieter' bij?
Ik heb van die schuine stekers (
) en zonder inschieter, vind het prettiger om ze gewoon zelf in te brengen. Dat vond ik aan dat Cleo systeem ook vervelend, ik schrok elke keer als 'ie die naald d'r in schoot. Maar tegenwoordig hebben ze van Unomedical ook rechte instekers, misschien dat ik die binnenkort ook wel een keertje ga proberen.Zo'n BH hoesje moet ik ook nog ergens hebben liggen, misschien is dat inderdaad wel een idee voor op wintersport. En ik wil graag nog ergens zo'n isoleertasje bestellen.

daarnaast kan ik t toch beter vragen als ik twijfel?
Mijn naam is haas, ik weet van niks. De laatste keer dat ik op de site van de DVN geweest ben is enkele weken geleden, ik zou namelijk over willen stappen op de webwinkel van de DVN. Oh, nou....ja, dat wist de mevrouw aan de andere kant van de lijn dan ook niet. Maarrrrr ze wilde meteen even de mogelijkheid aangrijpen om te vragen of ik donateur wilde worden. Nee. Om de volgende redenen;
ging het finaal de mist in. Gelukkig door het felle optreden van mijn man en dokter kan ik het nu na vertellen.