[Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxjillxx

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:40

Ilzjuh schreef:
xDramaQueen schreef:
en toch raad ik je aan er een normale in te laten doen. dit mag en kan gewoon niet.

Inderdaad. Die piercing is veel te zwaar. Maar als ze hem nu al zou verwisselen is er de kans dat hij ook gaat ontsteken.

Ik zag dat het hier ook even over tattoo's ging? Clown Ik ga volgende maand m'n tattoo laten zetten. Vork

OOh leeuk!, wat voor een tattoo? Met een speciaal symbloom en betekenis erachter of dat niet?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:41

xxjillxx schreef:
OOh leeuk!, wat voor een tattoo? Met een speciaal symbloom en betekenis erachter of dat niet?

Eentje op m'n onderrug. En voor mij heeft hij een betekenis ja. Lachen Ik kan je het ontwerp wel even over PB sturen. Vork

En als iemand iemand kent die Chinese tekens kent, let me know. Schijnheilig

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:00

hmm chinese tekens...hopelijk weet je wel dat wel zeker.Je zal niet de eerste zijn die denkt dat er het een staat maar inwerkelijkheid staat er wat anders.Er is trouwens een speciaal topic hier op bokt voor tattoo's [HK] Tattoo-topic.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:04

marlies85 schreef:
Je zal niet de eerste zijn die denkt dat er het een staat maar inwerkelijkheid staat er wat anders.

Daarom zeg ik ook dat als iemand iemand kent die Chinese tekens kan lezen, die het wel even aan mij mag doorgeven. Knipoog Er komt geen tattoo op mijn rug voordat ik zeker weet dat het dat betekent.
Wel weet ik zeker dat ik die betekenis op m'n rug wil, ja, dat weet ik wel zeker. Lachen

Bedankt voor de link, ik zal het even doorlezen. Lachen

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:03

ilzjuh jij bent toch rhonda? de vriendin van melissa. Tong uitsteken ik ben stephanie (A) maar ik wil ook een tattoo moet alleen nog even ermee wachten.

wie heeft hier ervaring met een anti tragus?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:05

ik heb trouwens een vraagje?

een neuspiercing, wat is het beste, eerst een knopje, of ringetje? zit eraan te denken om een ringetje te laten plaatsen, maar weet het dus nog niet

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:08

Ilzjuh schreef:
xDramaQueen schreef:
en toch raad ik je aan er een normale in te laten doen. dit mag en kan gewoon niet.

Inderdaad. Die piercing is veel te zwaar. Maar als ze hem nu al zou verwisselen is er de kans dat hij ook gaat ontsteken.

Ik zag dat het hier ook even over tattoo's ging? Clown Ik ga volgende maand m'n tattoo laten zetten. Vork

Als ik eerder had geweten dat dat niet kon (of als die vent mij dat had vertelt Slapen ) dan had ik deze niet laten plaatsen. Ik ga hem nu toch niet verwisselen want dan ben ik inderdaad heel erg bang voor ontstekingen die erger zijn dan deze. Hij doet geen pijn meer dus ik verzorg hem gewoon goed dan hoop ik dat het niet meer mis gaat.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:08

ik denk een knopje. ik denk dat het dan beter heelt en daarna kan je er nog altijd een ringetje in doen.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:11

dani_spit schreef:
Als ik eerder had geweten dat dat niet kon (of als die vent mij dat had vertelt Slapen ) dan had ik deze niet laten plaatsen. Ik ga hem nu toch niet verwisselen want dan ben ik inderdaad heel erg bang voor ontstekingen die erger zijn dan deze. Hij doet geen pijn meer dus ik verzorg hem gewoon goed dan hoop ik dat het niet meer mis gaat.

Inderdaad, ik zou hem nu ook niet verwisselen als ik jou was.

Ik heb m'n navelpiercing gisteren weer doorgeprikt, en het ging behoorlijk bloeden, maar nu zit er weer wat in dus hopelijk blijft dat zonder te ontsteken. Lachen

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:11

dani_spit schreef:

dat is mooii!! niet handig dat die je man je eerder had geinfomeerd daarover!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:13

dani_spit schreef:

ik ken het, zo heeft die trut mij niets vertelt over hoe en wat er kon gebeuren met je tandvlees.
ik zelf zou naar een andere piercer gaan en toch even vragen of hij hem wil verwisselen, je hoeft 1x aan je broek te hangen met alle gevolgen van dien.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:15

Als ik het zo hoor ben ik erg tevreden over waar ik m'n piercing heb laten zetten. Nagelbijten / Gniffelen

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:18

xDramaQueen schreef:
dani_spit schreef:

ik ken het, zo heeft die trut mij niets vertelt over hoe en wat er kon gebeuren met je tandvlees.
ik zelf zou naar een andere piercer gaan en toch even vragen of hij hem wil verwisselen, je hoeft 1x aan je broek te hangen met alle gevolgen van dien.

Tsja Tattoo Bob staat heel goed aangeschreven in Rotterdam maarja.
Aan mijn broek of iets kan ik niet blijven hangen want ik heb alleen maar lage broeken die niet in de buurt komen van m'n piercing en iedereen in m'n omgeving weet dat ik hem heb en die weten ook dat ik al schreeuw als je er nog niet eens bij in de buurt komt dus ik ga gewoon extra voorzichtig zijn.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:20

haha wel echt vervelend voor je!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:03

Ik lees dat veel bokkers nog niet zo heel erg lang een navelpiercing hebben.Maar lees ook heel veel over pijn, ontstekingen rood zien e.d. ...Heb zelf geen navelpiercing, maar horen dit soort klachten ( standaard) bij een navelpiercing ?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:06

marlies85 schreef:
Ik lees dat veel bokkers nog niet zo heel erg lang een navelpiercing hebben.Maar lees ook heel veel over pijn, ontstekingen rood zien e.d. ...Heb zelf geen navelpiercing, maar horen dit soort klachten ( standaard) bij een navelpiercing ?

in het begin kan het rood zijn ja.

maar echt pijn heb ik geen last van gehad.

wel dat me velletje uitscheurde nadat ik van india terug in nederland was Verdrietig

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:19

Ketaki schreef:
marlies85 schreef:

in het begin kan het rood zijn ja.

maar echt pijn heb ik geen last van gehad.

wel dat me velletje uitscheurde nadat ik van india terug in nederland was Verdrietig

auww!! dat doet pijn Ach gut
maar denk ik wel dat een rode huid standaard is met de piercing. en de rest weet ik niet denk het ook wel zo te horen.

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:19

het is normaal dat de piercing de eerste paar dagen wat rood ziet en wat dik is, maar na een week hoort dit al minder te zijn.
Een ontsteking hoort er natuurlijk niet bij. En over de pijn, ligt eraan hoe hoog je pijngrens is.
Toen bij mij de klem erop ging voelde ik al helemaal niks meer, ik was alleen heel misselijk geworden omdat de bloedtoevoer wordt gestopt, zodat het zo min mogelijk bloed enzo.
Maarja na die klem heb ik helemaal niks meer gevoeld, en de volgende ochtend had ik alleen wat moeite om uit mijn bed te komen en naar de wc te gaan.

Heb de piercing altijd netjes schoongehouden:
elke ochtend met een washandje met unicurazeep heel rustig linksom(zodat je het balletje niet losdraait) de piercing schoonwassen.
elke avond een borrelglaasje met een theelepel zeezout, opgelost in gekookt (afgekoeld, wel warm)water, en dat onderstebovel op je piercing te zetten.
en 2x daags wattenstaafje met alcohol schoonmaken.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:23

zozo dat is wel erg netjes.
wie hield zijn helix netjes schoon toen die net gezet was?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:26

Pff, mijn piercing (labret) voelt echt geïrriteerd, maar er is niets aan te zien. Raar?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:29

Anthea schreef:
Suuskipje schreef:
ik wil zo graag een snakebite of een lippiercing in de mondhoek... maarja... pfff... elke keer als ik een plaatje van iemand ermee zie dan heb ik gelijk ook behoefte eraan Tong uitsteken

Wat houd je tegen. Clown

werk Knipoog
achja.. maar misschien als ik een vaste baan heb ^^
wanneer ging jij die van jou laten zetten?

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:33

marlies85 schreef:

Heb er 2 gehad.. 1 was erg flink ontstoken.. Moest er op een moment een pleister op doen zodat de rotzooi niet in mijn kleren liep..
En de 2de is eruit gegroeid..
Voor mij noooit meer een navelpiercing..

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:34

ik heb ook een trachuspiercing, wie nog meer.

wie heeft trouwens ervaringen met een labret, hoe wordt die gezet (heb namelijk gehoord dat die een beetje schuin naar boven gepierced moet worden zodat hij je tandvlees zo min mogelijk raakt), hoe hebben ze het bij jou gezet, en wat is het resultaat (foto ? )

ik wil er supergraag 1, maar als ik kijk naar die ene foto op google, die laat zien wat er met je tandvlees kan gebeuren, dan begin ik te twijfelen.

en waar hoort die labret eigenlijks, sommige hebben vlak onder de lip, de ander in het midden van de lip en sommige in de plooi(streepje) vlak bij hun kin.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:35

marlies85 schreef:

Heb die van mij nu twee maanden, en die is aan de bovenkant ook nog wel een beetje rood . Hij doet verder helemaal geen pijn meer, maar dat deed ie na een paar dagen al niet meer. En als je, je piercing gewoon goed schoonhoudt is de kans op ontstekingen volgens mij ook redelijk klein.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:42

natasja1991 schreef:
ik heb ook een trachuspiercing, wie nog meer.

wie heeft trouwens ervaringen met een labret, hoe wordt die gezet (heb namelijk gehoord dat die een beetje schuin naar boven gepierced moet worden zodat hij je tandvlees zo min mogelijk raakt), hoe hebben ze het bij jou gezet, en wat is het resultaat (foto ? )

ik wil er supergraag 1, maar als ik kijk naar die ene foto op google, die laat zien wat er met je tandvlees kan gebeuren, dan begin ik te twijfelen.

en waar hoort die labret eigenlijks, sommige hebben vlak onder de lip, de ander in het midden van de lip en sommige in de plooi(streepje) vlak bij hun kin.

Ik heb vrijdag een labret laten zetten. Maar ik heb 'm rechtsonder, vlak onder m'n lip, omdat ik een ringetje in wil.

Ze zette eerst een tang met een rond uiteinde op m'n lip, scheen er vervolgens doorheen met een lamp om te kijken of er geen ader zat en stak daarna de naald er doorheen. Uiteraard werd het hiervoor eerst allemaal ontsmet hoor.

Ik maak 'm elke dag goed schoon en hij is helemaal niet rood, ofzo.

Foto:
http://pic18.picturetrail.com/VOL914/40 ... 098738.jpg