De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:26

Ik hoefde niet te zwaaien! Ik was degene die naast Felix zat tijdens de promo... Blondo met zwart jasje! Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:59

Blondo met dampsignalen Haha!

Ik was niet thuis vanavond, heb net de videobekeken, ik vond de uitzending niet echt een promo voor de e-sigaret maar weer een echte kassa uitzending.... weinig research gedaan naar hoe het werkelijk in elkaar steekt....

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:28

Dat ben ik met je eens EmDee, die man heeft niet echt research gedaan. Want wat ik van jullie begrijp, is dat je lichaam eigenlijk zelf aangeeft wanneer je geneog nicotine hebt gehad, want dan heb je geen zin meer..
Correct me if I´m wrong, ik ben zelf geen roker, ik vind het wel een interessant onderwerp!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:50

ey weet een van jullie waar hier op bokt de pagina is zoals bij de wiki, met alle info over de supersmoker en een tabel met de vergelijking van prijzen enzo, ik heb dat tijd terug gevonden maar nu vind ik het niet meer Boos!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:55

AlexandraM schreef:
ey weet een van jullie waar hier op bokt de pagina is zoals bij de wiki, met alle info over de supersmoker en een tabel met de vergelijking van prijzen enzo, ik heb dat tijd terug gevonden maar nu vind ik het niet meer Boos!

Op bokt weet ik niet, maar misschien kun je hier iets mee?

http://www.esigaretforum.nl/FAQ.htm

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:18

hey hey dankje voor de site! dat was hem ha ik d8 dat hij van bokt was...was zeker moe toen.
mijn moeder heeft het uitgepluist en is achter de goedkoopste gekomen.

het is een duits merk maar we weten de verzendkosten niet voor als je de sigaret aanschaft en als je erna de bijvullingen bestelt...enige nadeel is dat deze via internet alleen te krijgen zijn, je komt achter de verzendkosten als je je aanmelt en bestelt maar ik hoopte dat een van jullie deze al gekocht heeft en eventueel dan ook de ervaring met deze betreffende sigerat Lachen

het is de e zigaret (ja duits he haha) van Ruto

pm is natuurlijk het makkelijkste maar ik lees het wel Haha!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:58

Ik heb sinds vandaag ook mijn Partysmoker, van mijn lieve vriend gekregen. Lachen Ben benieuwd!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:43

ik voel me slecht. Heb de partysmoker al bijna een maand, maar heb hem maar 2 dagen gebruikt. Want ik kreeg alleen maar meer zin in een peuk als ik aan de partysmoker zat te hijsen. Ik moet volgende week toch maar eens zwaardere ampullen aanschaffen, misschien dat dat helpt.

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:57

Ik heb de partysmoker nu bijna een maand. Wel net een weekje zonder gezeten omdat de verdamper 'overleden' was. Maar Jan, van Nimaco, zei dat ik hem kon opsturen en ik heb gewoon een nieuwe verdamper gekregen. Was zoooo blij dat ie weer terug was. In die week weer rustig een pakje (van 24) per dag weggerookt... Nu hij weer terug is geen peuken meer maar weer lekker verder dampen. Het scheelt veel: geen teer, geen stank en een hoop €€€ Haha!

Leuke hoe mensen reageren ook, denken vaak dat het een geintjes is. Maar later zijn ze wel heel positief. Jammer alleen dat ik mijn mannetje er niet aan krijg....

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:16

Ik heb sinds gisteren ook de RPS, de mini-uitvoering van Nimaco. Mijn arme PartySmoker ligt sinds gisteren in zijn doosje weggelegd, die mini rookt echt geweldig!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:19

Sinds gister zit ik ook aan de RPS, moet alleen zeggen dat ik er nog erg aan moet wennen. De smaak is heel anders dan m'n supersmoker, heb nog af en toe liquid in m'n mond (en dat is VIES) maar dat begint minder te worden. We moeten nog even vriendjes worden zeg maar Clown
Hij is wel veel mooier dan het vulpenmodel!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:21

Als je het mondstukje niet helemaal vastduwt, dan is er ook minder kans op liquid in je mond. Ik vind de ampullen van supersmoker ook lekkerder, maar alles went zeggen ze Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:10

mijn man zit sinds gisteren ook aan de rps.
krijg zelf haast weer zin om te roken.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:31

Wat grappig! Nimaco is het bedrijf van mijn beste vriend. Lachen
Ik heb hem zelf ook daar vandaan, en ben er erg tevreden over!
Bij mij deed die het niet helemaal, Jan heeft er een nieuwe batterij in gezet en hij deed het weer perfect! Lachen

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:27

Huilen Huilen Huilen Hij is er alweer mee opgehouden!!! Grrr, en ik was zo blij dat ie terug was...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:15

Heureka schreef:
Huilen Huilen Huilen Hij is er alweer mee opgehouden!!! Grrr, en ik was zo blij dat ie terug was...

Welcome to the club Ach gut

Mijn Partysmoker kwam op 19 oktober binnen en toen heb ik anderhalve week heerlijk kunnen e-roken.
Daarna is de atomizer overleden en kreeg ik een nieuwe die het maar heel kort heeft gedaan.
Heel veel tips gekregen maar het heeft allemaal niets uitgehaald.

Alles bij elkaar heeft het me veel geld gekost en kan ik nu de tweede Partysmoker gaan opsturen en ondertussen 'gewoon' roken.
Zo enthousiast als ik was in het begin, zo teleurgesteld ben ik nu.
Voor het bedrag wat je voor zo'n esmoker kwijt bent mag je toch op zijn minst verwachten dat het apparaat werkt.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 08:57

Hij is binnen!! Go jij! Go jij! Ik moet 'm alleen nog ophalen op het postkantoor vanmiddag... No Cheer
Ik ben erg benieuwd, moet een stuk beter zijn t.o.v. m,n SS-U als ik het zo lees...

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:49

Ik rook niet en wil het ook niet doen, maar is dit echt niet slecht voor je? Lijkt mij toch wel dat der een slechte kant aan zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:57

ik zet even stipje Lachen

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:55

Suus__ schreef:
Ik rook niet en wil het ook niet doen, maar is dit echt niet slecht voor je? Lijkt mij toch wel dat der een slechte kant aan zit.

Hmmm de gewone sigaret lijkt toch echt heel veel meer slechtere zaken in zich te hebben Bloos! Kiezen tussen 2 kwaden en dan de minst kwade is toch altijd een verbetering? Als het al niet voor mezelf is, dan in ieder geval wel voor mijn omgeving.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 05:31

Heb 'em geprobeerd, maar is niks voor mij. Heb de spastische tik dat ik steeds wil aftikken.. Je moet wel af en toe een nieuwe filter ofzo erin doen.. Dat is natuurlijk best logisch, en je hebt verschillende smaken alleen nog geen metol dacht ik.
Ik vind het wel een uitkomst, kunnen we alsnog roken in de horeca!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:29

ik heb m wel, maar gebruik m nooit meer eigenlijk..
maar ja, als ik ergens heenga waar ze niet hoeven te weten dat ik rook is ie wel handig Tong uitsteken
nee, ik weet niet, ik zit er teveel aan te hijsen, zwaarste ampullen erin, en nog niet het idee dat je gerookt hebt, dus het onrustige gevoel blijft..
ik denk dat ik op zoek ga naar smoke away van tellsell, als ze dat nog hebben, om weer met het hele roken te stoppen want het begint me tegen te staan.
vorige keer kwam ik er met smoke away goed vanaf!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:34

Marigold schreef:
ik heb m wel, maar gebruik m nooit meer eigenlijk..
maar ja, als ik ergens heenga waar ze niet hoeven te weten dat ik rook is ie wel handig Tong uitsteken
nee, ik weet niet, ik zit er teveel aan te hijsen, zwaarste ampullen erin, en nog niet het idee dat je gerookt hebt, dus het onrustige gevoel blijft..

Ik weet niet waar je hem gekocht hebt maar ik zou gewoon het ding terug sturen naar je leverancier want wat je schrijft klopt niet.
Je moet wel degelijk het gevoel krijgen alsof je gerookt hebt anders werkt het ding gewoon niet goed.

Wat je ook kan proberen is eerst droogroken (roken zonder ampul dus met alleen het mondstukje) tot er geen rook meer vanaf komt en dan een ampul uitpersen en 2 a 3 drupjes rechtstreeks op de atomizer druppelen.
Nu roken met een volle batterij!

Werkt dat ook niet dan snel terugsturen en een nieuwe eisen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:12

Ik heb de DSE801 bij Quit-Smoking besteld. Dit was de goedkoopste die bij
http://www.esigaretforum.nl/FAQ.htm stond en die ga ik eerst maar eens proberen.
Ben benieuwd. Zal wel pas over 3 weken binnen komen want ik kan 'm pas de 25ste betalen.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:39

de sicarillo van speelslim is ook heel betaalbaar Knipoog