Proda schreef:Zo'n micro de... nog iets, met zo'n plaatje lijkt me ook vet. En dan tussen je tieten.
Heeft iemand dat hier? Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat en of dat erg pijn doet.
microdermal bedoel je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Proda schreef:Zo'n micro de... nog iets, met zo'n plaatje lijkt me ook vet. En dan tussen je tieten.
Heeft iemand dat hier? Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat en of dat erg pijn doet.
Ellee schreef:Hey, Ik had hier eerst een apart topic over maar werd door een Mod naar dit topic verwezen;
Ik heb nu al sinds 3 februari dit jaar boven in m'n oor een ''piercing'' of tewel een oorbel.
Sinds gister is het aan de voorkant van mijn oor helemaal dik.. Dus rond om het gaatje zit een extra rondje
dat dikker is als de rest van mn oor. Ik heb de piercing er al een nacht uit gehad en natuurlijk meerdere keren
het gat ontsmet. Nu zit de piercing er wel weer in omdat het gat anders dicht groeit. Ontsmet hem nog steeds en
haal af en toe ook even de piercing eruit om die te ontsmeten.. Wat kan ik nog meer doen? Heb hem trouwens laten schieten.
Ik had gehoord van een andere bokker dat het waarschijnlijk een beginnend bloemkooloor zou kunnen zijn..
Hoe kan ik dat dan voorkomen?
Ellee schreef:Ik wist het ook niet, anders had ik hem zeker laten piercen..![]()
Dus ik kan hem het beste eruit halen en gewoon bye bye piercing zeggen? Tenminste als ik mn oor nog normaal wil houden?