[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:13

Proda schreef:
Zo'n micro de... nog iets, met zo'n plaatje lijkt me ook vet. En dan tussen je tieten.
Heeft iemand dat hier? Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat en of dat erg pijn doet.

microdermal bedoel je?

Proda

Nee, een clithood.

Proda

Ja die bedoel ik.

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:15

Ik heb eerlijk gezegt hier in de buurt nog nooit een piercing afdeling gezien bij de V en D . Zelfs nog nooit piercings te koop. (Limburg) Mja, zijn die piercings die je daar koopt wel te vertrouwen dan ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:32

ja, al mn titanium goudkleurige ppiercings komen er vandaan en is niets mis mee, me tepel ga ik ook daar halen, lekker goedkoop en goed Lachen

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:33

zo valt me alles reuze mee gister en tot en met net is me tong dik geweest.. maar ik had zo een super honger (was de yohurt en de brinta zooit even zat) dus lekker aan het ete gegaan.. lekker brood en donuts.. haha en nu is me tong al weer wat dunner.. wel irri dat staafje is zo lang Boos!

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:37

AH, wel fijn dat je al wat vast voedsel kan eten Lachen Lijkt me idd vervelend om alleen maar vloeibaar te moeten eten.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:39

Hey, Ik had hier eerst een apart topic over maar werd door een Mod naar dit topic verwezen;
Ik heb nu al sinds 3 februari dit jaar boven in m'n oor een ''piercing'' of tewel een oorbel.
Sinds gister is het aan de voorkant van mijn oor helemaal dik.. Dus rond om het gaatje zit een extra rondje
dat dikker is als de rest van mn oor. Ik heb de piercing er al een nacht uit gehad en natuurlijk meerdere keren
het gat ontsmet. Nu zit de piercing er wel weer in omdat het gat anders dicht groeit. Ontsmet hem nog steeds en
haal af en toe ook even de piercing eruit om die te ontsmeten.. Wat kan ik nog meer doen? Heb hem trouwens laten schieten.
Ik had gehoord van een andere bokker dat het waarschijnlijk een beginnend bloemkooloor zou kunnen zijn..
Hoe kan ik dat dan voorkomen?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:47

hmm ja heb dat ook een tijdje gehad daar, laten schieten ook
heb hem er een tijd gewoon uit gehaald, en doe hem nu af en toe in. Eerst had ik ook wat jij had, maar nu is het weer normaal.
Alleen kan hem niet lang in hebben, gaat ie pijn doen.
Heb hem in februari 2 jaar

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:49

Hmm, dit is de eerste x dat er zoiets gebeurt. Heb hem er gister +/- 4 uur uitgehad, de achterkant zat al dicht.. Dus heb hem er gewoon door heengeprikt.. (Was alleen een laagje huid/vel).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:54

Ellee schreef:
Hey, Ik had hier eerst een apart topic over maar werd door een Mod naar dit topic verwezen;
Ik heb nu al sinds 3 februari dit jaar boven in m'n oor een ''piercing'' of tewel een oorbel.
Sinds gister is het aan de voorkant van mijn oor helemaal dik.. Dus rond om het gaatje zit een extra rondje
dat dikker is als de rest van mn oor. Ik heb de piercing er al een nacht uit gehad en natuurlijk meerdere keren
het gat ontsmet. Nu zit de piercing er wel weer in omdat het gat anders dicht groeit. Ontsmet hem nog steeds en
haal af en toe ook even de piercing eruit om die te ontsmeten.. Wat kan ik nog meer doen? Heb hem trouwens laten schieten.
Ik had gehoord van een andere bokker dat het waarschijnlijk een beginnend bloemkooloor zou kunnen zijn..
Hoe kan ik dat dan voorkomen?

heel cru, maar god straft meteen, je word blijvend gewaarschuwd voor de gevaren van schieten, eraf blijven en eruit halen, een bloemkooloor krijg je en hou je en is niet te voorkomen. gat dicht laten groeien en aan de andere kant piercen, ik ga vanmiddag eens een foto maken van mijn oor wat schieten ermee heeft gedaan...

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:57

Het is geen bloemkooloor, althans ''nog niet''. Afkloppen dus. Het is(was gister) alleen rond om het gaatje dik. En als het nu echt fout gaat vind ik dat zeer jammer, maar dan ga ik het niet aan de andere kant alsnog proberen. En wat zijn de gevaren van schieten? Heb ik helemaal niet gehoord eigenlijk Bloos!. Ben benieuwd naar je foto.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:01

schieten is echt heel fout
je maakt het kraakbeen kapot, het verspilntert
Ik wist het niet toen ik mijne liet zetten, heb er echt spijt van dat ik hem liet schieten
maar ja, ik wist niet beter

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:02

Ik wist het ook niet, anders had ik hem zeker laten piercen.. Scheve mond
Dus ik kan hem het beste eruit halen en gewoon bye bye piercing zeggen? Tenminste als ik mn oor nog normaal wil houden?

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:11

ik heb die ook laten schieten 4jaar geleden
hij is bij mij even ontstoken geweest en had ik een klein bobbeltje op mijn oor.. heb het gewoon laten zitten en goed verzorgt het bobbeltje is weggegaan en heb nu nergens meer last van

heb trouwens gister een tragus piercing laten zetten die heb ik wel laten piercen en niet laten schieten omdat dat nogal gevaarlijk lijkt te zijn

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:13

Ik heb al sinds de 7e week een klein bobbeltje aan de achterkant van mn oor. Daar heb ik ook helemaal geen last van.. Nooit gehad. Maar dat bobbeltje aan de voorkant lijkt ergens op een bloeduitstorting rondom het gaatje.. Maar dat is dan wel heel laat of niet?

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:17

ik heb geen idee
ik zou iedergeval als ik jou was niet steeds die piercing eruit halen..
je kan hem beter laten zitten en goed ontsmetten of hem helemaal eruit halen anders word het alleen nog maar erger

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:21

Ik was nu vanplan hem gewoon te laten zitten, maar heb er geen normaal zweer knopje in.. Dit omdat die echt zeer doet.. Scheve mond
Ik ontsmet het trouwens met sterilon.. maar is dat wel goed? Heb er nu zo mn twijfels over

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:26

Nee sterilon is alleen voor normale gaatjes in je oor
maar omdat dit gaatje door je kraakbeen zit moet je niet dat spul gebruiken

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:37

@ellee Die je hebt heet een helix. (boven in je oor)

Heb hetzelfde gehad als jouw.
Wist ook niet meer wat ik moest doen, had ook een gewone oorbel in.

Ben uiteindelijk naar een piercingshop gegaan en heb de oorbel verwisseld door een klein staafje met aan twee kanten een klein bolletje.
Ter plekke hebben ze hem verwisseld, zat bij de prijs in.(10,=)
Alleen het erdoorheen drukken was wat pijnlijk.
Een aantal weken met het haar doen ook unicura op de piercing gedaan en goed afspoelen.
Sindsdien is het oké.
Ik zou ook nooit de oorbel verwijderen, gewoon in laten zitten.

Ik geniet nu na 6 maand pijn eindelijk.
Had hem ook laten schieten, wist niet beter.
Had toen nog geen internet en nog nooit van een bloemkooloor gehoord. Bloos
Bij de juwelierszaak hebben ze er ook niks van gezegd.Boos!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:53

Oke, weet ik de naam ook weer Knipoog
Ik heb er bijna 9 weken het zweerknopje dat dus geschoten is ingehad, en toen pas verwisseld voor deze en tussen door ong 2 weken een ander nieuw bij de juwelier gekocht zweerknopje gehad, maar dat deed pijn. Bij deze doet het geen pijn.. Ga vanavond naar de stad met een vriendin, waarschijnlijk naar deventer. Daar weet zij wel een piercingshop te zitten en gaan we daar vragen om advies en als hun hetzelfde aangeven als jou; Doe maar een ander knopje (dus zoals jij had) erin dan doe ik dat wel.. Als daardoor mn oor beter word/netjes blijft. Daar heb ik dan best €10 voor over..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:56

Ellee schreef:
Ik wist het ook niet, anders had ik hem zeker laten piercen.. Scheve mond
Dus ik kan hem het beste eruit halen en gewoon bye bye piercing zeggen? Tenminste als ik mn oor nog normaal wil houden?

raar dat je dat niet weet nu zo in 2007, je word er non stop voor gewaarschuwed, je zoekt zowiezo toch nog even info op? 4/5 jaar geleden wist ik niet beter. sterkte ermee en ja ik zou hem eruit halen

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:59

mij leek zon oorbelletje bovenin gewoon onschuldig nooit gehoord van bloemkooloren toen ik hem had kwam me oma ermee dat ze in de krant had gezien dat je er bloemkooloren van kan krijgen maar er is niks aan de hand bij mij
er is altijd wel een risico bij welke piercing dan ook.. gewoon goed verzorgen en eraf blijven;)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:00

Eerlijk gezegt heb ik er nog nooit van gehoord. Dat het gevaarlijk was enz. En de piercing heb ik samen laten schieten met mn beste vriendin, we wilden er al heel lang een.. Ik ga vanavond zoals ik net zei naar een piercingshop en vraag het daar. Ik neem aan dat ze er verstand van hebben.. En als hun zeggen ; hij moet eruit, blijft hij er ook uit. Jammer dan. Als hun zeggen dat er zoals Kaatje77 zei een ander ''knopje'' in kan dan probeer ik dat. Geeft dat hetzelfde effect alsnog eruit en jammer dan. Liever mn oor goed en de piercing kwijt dán.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:24

@ellee heel veel succes vanavond.

Wist je trouwens dat de genezingstijd van een "helix" 3 tot 9 maand is?

Ik was van de pijn verlost na 6 maand.
Toen kon ik pas weer op mijn rechterzijde slapen.

Ook wel het spreekwoord: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Haha!