Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lazy schreef:de dianne pil helpt dat echt tegen puistje of niet, ik ben wel benieuwd want ik heb geen zin om een zwaardere pil te gaan slikken als het niet eens helpt.
Alexx schreef:Ik ben nu 3 dagen aan de Ethinylestradoil/levonorgestrel 0,03/0,15 deze is het zelfde als de M30 vertelde mijn aphotheker.
Ik ben alleen zó inmens moe, ik ben gisteravond om 21.30 gaan slapen en ben om 13.00 wakker geworden en val nog steeds om, ook de nacht daarvoor ben ik vroeg in bed gaan liggen. Hebben meer hier last van?
lazy schreef:de dianne pil helpt dat echt tegen puistje of niet, ik ben wel benieuwd want ik heb geen zin om een zwaardere pil te gaan slikken als het niet eens helpt.
BlacKjee schreef:Hallo Allemaal, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen, door omstandigheden ben ik 2 maanden met de pil gestopt en om het zo maar te zeggen ben ik ook vaak de pil vergeten, nu wil ik de pil weer gaan gebruiken, en heb dit ook met mijn huisarts overlegd die heb ik ook eigenlijk alles een beetje uitgelegd, ik heb altijd voordat ik ongesteld moet worden een week van te voren pijn in mijn borsten, nu ik weer een week aan de pil ben heb ik altijd nog steeds pijn in mijn borsten, kan dit komen omdat ik na een tijd stoppen weer met de pil ben begonnen of gaan ze groeien? ik maak me eigenlijk een beetje zorgen hierover, ik ben dit ook vergeten om tegen de huisarts te zeggen als het vlgende week nog niet over maak ik sowieso een afpsraak bij de huisarts.. maar misschien dat jullie weten wat het kan zijn.. bedankt alvast
Duhelo schreef:maar ik ben ze wel een paar keer vergeten afgelopen week ...