Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Het heeft bij mij wel volgens mij dik 3 maanden geduurd voordat ik mijn consult bij de PC had, dat duurde erg lang. Maar dat eerste gesprek was in maart, en ik ben in oktober geopereerd. Het verschilt wel enorm van ziekenhuis tot ziekenhuis, en je kan ook opgeven dat het je niet uitmaakt door welke arts je geholpen wordt, dan ben je aan de beurt op het moment dat er een geplande operatie niet doorgaat.
Mijn borsten zijn ook weer gegroeid, maar ze zijn wel mooi van model en stevig. Ik had ook erge hangborsten, en daardoor veel last van rug, nek en schouders. Ik heb nu, na de ingreep, nog steeds geen kleine borsten, maar ze zitten op de juiste plek, en mijn nekklachten zijn gewoon weg.
Henzz schreef:Toch eigenlijk raar hoe de maten bij verschillende mensen eigenlijk kunnen verschillen. Ik ben 1.59 en had ooit dus een cup G en nu (alweer) een cup E maar toch heb ik echt geen 'joekels' ofzo.
MissJ schreef:Henzz schreef:Toch eigenlijk raar hoe de maten bij verschillende mensen eigenlijk kunnen verschillen. Ik ben 1.59 en had ooit dus een cup G en nu (alweer) een cup E maar toch heb ik echt geen 'joekels' ofzo.
Dat is ook zo.heeft denk ik toch te maken met je postuur e.d.
Marius: het wordt nog veel mooier.Ik heb echt 0,0 pijn gehad na de ingreep.
Nerootjeh schreef:Hebben jullie misschien tips waar je bikini;s kunt vinden in cupmaat G
Joleen schreef:Hennz, ik kan je vertellen, als je afvalt krimpen ze idd, maar het gaat dr ook gigantisch van hangen... Doe dus maar niet![]()
katiavl schreef:Bij mij niet, ook al val ik af ze blijven even groot, maar hangen doen ze dan wel nu nietmeer na de operatie
Word een tweede operatie terug betaald?
katiavl schreef:Ik wou dat maar mocht niet van de chirurg![]()
Hij vond een c vele mooier. Grrr nu vraag ik een kleine a lol