Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Er is idd niemand die sondevoeding oid overweegt, vooral ook omdat er eigenlijk momenteel dus geen arts meer is die zich er nog mee bezig houd. Want het ziekenhuis zegt dus, geen urologische oorzaak, dus naar je huisarts. En m'n huisarts.. Ja, dat is m'n huisarts. Die ga ik maandag dus proberen duidelijk te maken dat het niet goed gaat.
Het is idd niet zo dat die -10 kilo ervoor zorgt dat ik ondergewicht heb nu. Voor het eerst dat m'n reserve ergens goed voor wasMaar met een halve kilo per dag afvallen... Zoveel reserve heb ik ook weer niet.
Naast dat ik bijna geen trap meer kan lopen, zittend moet douchen en dat is eigenlijk nog te zwaar, gewoon niet stabiel op m'n benen sta..
Eind Juli trainde ik nog elke dag onze pony's, meerdere keuringen gedaan, augustus wou ik weer een abbonement op de sportschool nemen.. En nu ben ik blij als ik m'n haar zelf heb kunnen wassen
Polly schreef:HAP heeft tot nu toe toch goed werk gedaan? Waarom dan HAP in andere plaats bellen.
Bij eigen HAP bellen krijgt de eigen huisarts ook gewoon elke keer netjes een berichtje van de situatie en ziet dus ook dat er echt iets loos is.
Ik zou zeker de HAP bellen.
_Mar3 schreef:Hi TS, wat een rare vraag stelde je huisarts. Wat zei je moeder daarop?
Zijn er geen mensen in je omgeving die zich zorgen maken en het voor je op kunnen nemen richting artsen? Want dit klinkt echt niet goed...
noviceh schreef:_Mar3 schreef:Hi TS, wat een rare vraag stelde je huisarts. Wat zei je moeder daarop?
Zijn er geen mensen in je omgeving die zich zorgen maken en het voor je op kunnen nemen richting artsen? Want dit klinkt echt niet goed...
Ik vind dat ook een hele misplaatste reactie van jouw huisarts, ook al is hij wat ‘losjes’. Zeker niet professioneel, beter helpt hij jou eens goed met jouw gezondheid.
DuoPenotti schreef:Ik vind het zo bizar klinken dat ze iemand die niet kan eten en drinken naar huis sturen.
Betalen we daar nu zoveel zorgkosten voor?
Ik ben geen arts, dus verstand heb ik er niet van, maar mijn gevoel schreeuwt, dit kan toch niet?!
Petpa schreef:Die HA komt op mij niet over als iemand die zich bekommert om het sociale netwerk van TS.
Dus ik vind het een vreemde vraag.
Ibbel schreef:Petpa schreef:Die HA komt op mij niet over als iemand die zich bekommert om het sociale netwerk van TS.
Dus ik vind het een vreemde vraag.
Misschien wilde de HA niet naar zwangerschap vragen zonder te weten of er ook een vriend in het spel was. Zou ook nog zomaar kunnen. Geen flater willen slaan door iets te vragen wat niet kan.