Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ben wel benieuwd,
Hier zitten best veel mensen die gewend zijn aan pijn.
Sommigen van jullie zullen net als ik (extra) pijnstilling gebruiken naarmate hoe hard het nodig is.
Waarschijnlijk liefst niet te veel en te
Maar welke signalen in jullie lichaam maken dat je (extra) pijnstillers pakt.
Ik ben daar voor mezelf eens op aan het letten laatste twee weken, en het lijstje lijkt bij mij heel eenvoudig te zijn tot nu toe
Earth schreef:Oxy lijkt me zo moeilijk als je zoveel pijn hebt. Het werkt supergoed maar het is zo verslavend als de pest.
Ik gebruik enkel paracetamol, ik heb voor de hoofdpijn van alles geprobeerd maar dat werkt toch niet. Moet zeggen dat ik vandaag nog steeds wat resthoofdpijn heb, dat hebi k normaal nooit.
Femke_Tweety schreef:Ben wel benieuwd,
Hier zitten best veel mensen die gewend zijn aan pijn.
Sommigen van jullie zullen net als ik (extra) pijnstilling gebruiken naarmate hoe hard het nodig is.
Waarschijnlijk liefst niet te veel en te
Maar welke signalen in jullie lichaam maken dat je (extra) pijnstillers pakt.
Ik ben daar voor mezelf eens op aan het letten laatste twee weken, en het lijstje lijkt bij mij heel eenvoudig te zijn tot nu toe
Earth schreef:Ik heb net maar wer sumatriptan genomen. Ga van de ene hoofdpijnaanval in de andere. Dat heb ik wel eens vaker, jullie ook? Dan voel ik me een dag wat beter zoals vandaag, en dan in de avond komt de hoofdpijn weer opzetten.
Earth schreef:Oxy lijkt me zo moeilijk als je zoveel pijn hebt. Het werkt supergoed maar het is zo verslavend als de pest.
Ik gebruik enkel paracetamol, ik heb voor de hoofdpijn van alles geprobeerd maar dat werkt toch niet. Moet zeggen dat ik vandaag nog steeds wat resthoofdpijn heb, dat hebi k normaal nooit.
MyWishMax schreef:Moet trouwens zeggen dat die pleisters wel vervelend zijn, want ze zijn heel zichtbaar en groot. Met dit weer krijg ik continu vragen... Echt van wildvreemden soms.