Ik vind het ook wel weer een mooie uitdaging om alleen te gaan. Ga dan wel de heenreis in 2 knippen en vrijdag al vertrekken. Laat zaterdag wat ruimte voor een tussenstop, word denk ik de Rosengartenschlucht in Imst.
Het was ook een vrolijke wandeling. Ik hoorde de koekoek en werd helemaal blij. Bedacht me toen wat jammer dat je dat veel minder meekrijgt als je de foto's ziet. Maar het komt toch over. Echt leuk vind ik dat. Sowieso word ik altijd blij van dit topic.
Gaucho,je kan volgens mij gratis parkeren bij de lift.
Susan ook weer mooi. Dat probleem ken ik. Dan sta je ergens,geniet van de stilte,of de vogels. En dan zie je later de foto's terug,en dan denk je,tja....
Naar het uitzicht punt,de vijf vingers. komt er een wolk voorbij. En weer helder. Beneden links aan het water ligt Hallstatt. Volgens mij de meest drukke plaats van Oostenrijk.
gaucho
Geplaatst: 05-06-24 19:04
Prachtig Lizard
Ik was daar 11 jaar geleden toen was er ook veel sneeuw.
Ook grappig om te zien hoe Pien zich hier zo vermaakt op plekken waarvan ik eigenlijk denk dat is lang geleden dat ik daar geweest ben En dan op fotos te zien van iemand die in Frankrijk woont
SusanH heerlijk rondje weer.
noordje
Geplaatst: 05-06-24 20:23
Heel gaaf lizard!
Wat jammer Gaucho Leuke foto's met Jex.
Wat had Coco gespot? Leuke foto's.
Wat sneu voor het zwanenpaartje Shaddy. Gezellig met Banjer op pad
Athelas,blijft prachtig!
Pien,leuk Amsterdam. Gaat het allemaal goed? Kan 'der Alte' goed meekomen ?
Maya heeft het goed naar haar zin,elke dag wordt er 2x foto's geplaatst op de FB site.
We zijn inmiddels al 3 dagen in Zweden aan het toeren richting Noorden ,maar sorry dat ik het zeg, wat is het saai rijden hier!! Een motorrijder zei eens: alsof je door een groene tunnel rijdt. Vandaag was het echt bagger weer.Heel veel regen.Kreeg melij met mijn man,want die zit op de motor. Dus voor vannacht hebben we een hutje geboekt,want het waaide heel hard. En een muggen!!! Maakt niet uit welk tijdstip of temperatuur. Enfin,ik heb toch wat foto's gemaakt. Nala bij het water 's Avonds bij het meer waar we overnachtten de 1e nacht We hebben de volgende dag een rondje gemaakt in Rättvik,waar ze een hele lange brug hadden naar een gemaakt eilandje. Uitzicht op de kerk vanaf de brug Kunst van een spoor wissel Dalarna paard voor het stadhuis Kunst Styggforsen Uitzicht aan de ene kant van overnachtingsplek Aan de andere kant Heel apart,bloemetjes in the middle of nowhere Morgen wordt het hopelijk beter weer en gaan we de 'Vildmarksvägen' doen. Kijken of dat een beetje interessant wordt. We gaan iig richting Noorwegen
We zijn bij Torsby de grens over gegaan en richting het noorden gereden Mijn man wilde naar het zuiden vanwege het weer,maar dat vond ik saai. We merken idd dat het nu heuvelachtiger aan het worden is.
Heel scherp Lizard,heb eindelijk een nieuwe telefoon