Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:17

[***] schreef:
En even een ego berichtje... Wij krijgen een jongen! *\%/* *\%/* *\%/* Ik merk wel dat ik echt wil gaan shoppen nu dus straks maar even online kijken haha. Hij had er echt geen zin in en lag de eerste 5 minuten van de echo lekker te dutten ofzo. _O- Maar uiteindelijk toch gelukt. Een meisje was uiteraard ook meer dan prima geweest, maar ik wilde heel graag weten wat het ging worden en ga nu lekker pakjes met dino's en auto's kopen. :')

Wat leuk! Nou, lekker shoppen nu :)

En inderdaad, ik ben blij dat ik honger heb en niet misselijk ben. Dat is altijd beter! Hopelijk blijft het nu zo en blijft de misselijkheid weg. Ik merk echt dat het hierdoor op werk veel beter gaat!

Wij hebben ook een bevriend stel dat heel graag een kindje wil, maar bij wie het niet lukt. We weten helaas zelf hoe verdrietig en frustrerend dat kan zijn, dus ik zie er wel tegenop om het hun te vertellen. Ook al weet ik dat ze voor ons blij zijn, ik weet ook dat het dan weer een extra knauw geeft in het verdriet. Dus ik snap wel het stukje ‘schuldig voelen’

Jenkins

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:02

[***], leuk!! Nu kan je lekker shoppen haha!!
Ik wil het ook zo graag weten dit keer haha.
Mijn dochtertje is er van overtuigd dat het een meisje is, ik blijf aangeven dat het misschien toch een jongentje is, maar hoe meer ik het zeg hoe harder ze roept dat het een meisje is. Hopelijk is ze niet te erg teleurgesteld als het een jongen is haha. En ach anders heeft ze nog weken om eraan te wennen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:04

Ach als het toch een jongetje is dan kan je misschien nog wel heel veel views krijgen op internet met een huilend dochtertje tijdens een gender reveal? :')

Ik heb nu een paar schermen openstaan met kleertjes met dino's, piraten en ruimteschepen. Oh en een berenpakje. Ik ga helemaal los haha. :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:31

Jeetje Marlis wat een domper. Ik hoop dat het gewoon goed komt met het huis. Snap wel dat je daar boos van wordt. Fijn dat je nu 2 dagen geen bloedverlies meer hebt. Hopen dat dat zo blijft. En bij twijfel gewoon bellen idd. Werkse vanavond in de nachtdienst!

Gnome wat een heerlijke foto met al een heel mooi buikje. <3 Ziet er ook lekker warm uit daar. Beter dan hier in elk geval haha. Wel weer overgegeven dus. Jakkies. Wel "fijn" dat je erna wel weer kan eten. Maar blijft toch vervelend. Hopelijk helpt het zwembaddagje je een beetje.

[***] gefeliciteerd met een jongen! Hartstikke leuk. Was het duidelijk te zien op de echo? En nu komt het leuke gedeelte, shoppen! Haha. Die kleren met dino's ben ik ook helemaal weg van. :D

Jenkins grappig van je dochter. Ben benieuwd of ze uiteindelijk gelijk gaat krijgen. Wat zegt je gevoel zelf?

Hier merk ik dat ik eindelijk weer wat energie begin te krijgen. Heb wat "zwaardere" ijzertabletjes gekregen en die lijken hun werk gelukkig goed te doen. Enige nadeel is wel dat je er verstopt van kan raken... := Maar flink veel vezels eten dus.
Net ook echt verkleumd aan het voetbalveld. Had een leerling van mij beloofd te komen kijken bij zijn voetbal wedstrijd, maar oh wat was het koud! Ik dacht wel nog even, mocht die kleine man van ons dit ook willen doen, dan is dit dus wat er ook bij hoort haha! _O-

Fijne avond iedereen! :)

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:57

Na z'n 5 minuten dutjestijd veranderende hij opeens in een exhibitionist. Het was meermaals goed te zien. :') Ja al die dino dingen... ik wil het allemaal wel hebben. :D

Fijn dat je nieuwe tabletjes lijken te werken! Oh ja da's wel een nadeel van voetbal... maarja als ze op paardrijden willen en je staat langs de buitenbak of je moet een paddock uitmesten dan is het ook niet altijd leuk. _O-

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 03:52

@mriek1990: koud aan het Voetbal veld. Fijn dat je weer meer energie krijgt en de tabletjes wat doen.

@[***]: lekker los gaan met shoppen. Aha heerlijk.

@ballard_l: fijn niet meer misselijk

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:41

Ik ga het morgen op mijn werk bekend maken, ben vandaag 11+4 dus wilde nog een weekje wachten maar mijn buik wordt te opgezet _O-

Ben alleen zó zenuwachtig, ik werk er nog maar 1,5 maand en een collega heeft vorige week aangegeven te stoppen in december waardoor al 40 uur wegvalt wat mijn manager niet 123 opnieuw ingevuld krijgt. Een positieve reactie ga ik dus ook niet vanuit, vooral van collega’s niet. Maar ik kon ook niet ruiken dat een collega z’n baan op zou zeggen :\

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:01

Flowery schreef:
Ik ga het morgen op mijn werk bekend maken, ben vandaag 11+4 dus wilde nog een weekje wachten maar mijn buik wordt te opgezet _O-

Ben alleen zó zenuwachtig, ik werk er nog maar 1,5 maand en een collega heeft vorige week aangegeven te stoppen in december waardoor al 40 uur wegvalt wat mijn manager niet 123 opnieuw ingevuld krijgt. Een positieve reactie ga ik dus ook niet vanuit, vooral van collega’s niet. Maar ik kon ook niet ruiken dat een collega z’n baan op zou zeggen :

Wat vervelend. Zit je nog in je proeftijd? Dan zou ik misschien nog ff wachten tot dat ie voorbij is.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:01

Ah lastige situatie FLowery, maar iets waar jij je helemaal niet druk om zou moeten maken. Ik snap wel dat je dat doet hoor. Daarom vind ik moeder zijn en werken in loondienst zo lastig.

[***], haha ja ik zal haar reactie zeker moeten filmen :=
Mriek1990, ik heb zelf totaal geen gevoel wat het zo kunnen zijn. Fijn dat de zwaardere ijzertabletjes werken!
Gnome, vervelend dat je nog steeds aan het spugen bent. Geniet nog even van de vakantie!

Ik vergeet steeds hoeveel weken iedereen is, misschien een ideetje om het in onze onderschrift te zetten of bovenaan je bericht?

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:19

carika schreef:
Flowery schreef:

Ben alleen zó zenuwachtig, ik werk er nog maar 1,5 maand en een collega heeft vorige week aangegeven te stoppen in december waardoor al 40 uur wegvalt wat mijn manager niet 123 opnieuw ingevuld krijgt. Een positieve reactie ga ik dus ook niet vanuit, vooral van collega’s niet. Maar ik kon ook niet ruiken dat een collega z’n baan op zou zeggen :

Wat vervelend. Zit je nog in je proeftijd? Dan zou ik misschien nog ff wachten tot dat ie voorbij is.

Nee gelukkig niet, die heb ik sowieso afgewacht haha! Wilde het risico niet nemen :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:19

Flowery schreef:

Ah dit kan ik me heel goed voorstellen, maar aan de andere kant: dat is het probleem van het bedrijf, niet van jou. Ik hoop dat het toch nog positief wordt ontvangen :)

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:21

Ik hoop dat ze het toch kunnen opbrengen om blij voor je te zijn. Dat zou wel zo fatsoenlijk zijn. :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 11:11

Hoe ist hier dames?

Hier de laatste dag van de vakantie. Kijk op tegen de vlucht terug maargoed lopen is geen optie haha. Gisteren gelukkig niet overgegeven, wel beetje misselijk.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:19

@Flowery success vandaag! ik hoop dat je ook wat positieve reacties krijgt!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:58

Succes vandaag Gnome en Flowery!

Mocht iemand al op zoek zijn naar rompertjes ofzo, Hema heeft 20% korting. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn collega was heel erg fan van de rompertjes met stretch. :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 14:15

Bedankt voor de tip. Wij kregen deze vakantie al een mijntje pyjama. Ik vind nijntje echt geweldig. Zou dat graag in de kinderkamer terug laten komen maar weet nog niet hoe m'n man daarover denkt haha.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:35

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:46

Ik ben fan van de bamboo rompers van de hema.
Echt fantastisch, ook na heel vaak wassen.

Tegenwoordig ook met een dubbele rij knoopjes, waardoor ze langer meegaan.
Ze zijn er zowel in gewone als overslag rompers! <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:00

@flowery: en hoe hebben ze het opgevat op je werk? Hier nog goed te verbergen nu 12+1.

@gnome: hopelijk een goede terugreis.

@Jenkins: overslag rompers zijn idd super fijn en aanrader. Hier bij m'n nichtje ook veel gebruikt.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:02

Hier gaat het goed. Bloedverlies is nog weg gebleven.

2 vd 3 nachten gehad, nog een te gaan vannacht.

Gister Hypotheker geweest, dus alles voor ons hopelijk nieuwe huis is in gang. Hopen dat het op minimaal 3 ton getaxeerd wordt voor de financiering.

Vandaag effe boodschappen gedaan met m'n ma en hardgelopen en gewandeld. Dus weinig geslapen, zo nog eventjes twee uurtjes proberen.

Soms wat steken rondom mn navel maar verder eigenlijk helemaal geen klachten.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:10

Maandag heb ik een super leuke pretecho gehad met 16 weken.

Afbeelding
Spoiler:
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 19:56

Wat een schitterende buik en echo. En wat super leuk een meid. Gefeliciteerd <3

Blij te zien dat onze buikjes wel aardig hetzelfde zijn haha.

Wij zijn het eens geworden over een nijntje kamer *\%/* nu al zin in.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:06

Gefeliciteerd! Leuk hè om te ontdekken wat je aan het bakken bent. <3

Yes, Nijntje kamer! Leuk! *\o/*

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:13

Azmay schreef:
Maandag heb ik een super leuke pretecho gehad met 16 weken.

[ [url=m/Si5GGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spoiler:
[ [url=m/wPmKs1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh super leuk een meisje en mooie echo.
Hele mooie buik.

Hier nog niks te zien haha.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:18

Gisteren uiteindelijk niet gewerkt maar ziek moeten melden, heb een virus opgelopen denk ik |( Voel me hondsberoerd, gelukkig nog geen koorts maar wel flinke verhoging en ik heb zondag een concert… Dus ik ga vandaag even met de verloskundige overleggen of dat wel handig is. Vannacht ook weer om 3u klaar wakker gelegen, ik ben zó op en kapot |( Hopelijk gaat het snel beter.