Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inwonderland schreef:Gefeliciteerd Jettie met je dochter!
Ik ben nu 39+3 en ga nog steeds heel goed, wij zijn gisteren nog naar een concert geweest, dat vond ik toen we eenmaal in Amsterdam waren wel spannend. Dus vanaf nu niet meer zo ver van huis…
Ik verwacht zelf dat ik langer door ga lopen. Verloskundige gaf aan dat ze eigenlijk niemand meer door laten lopen na 41+5, maar ik wil liever niet ingeleid worden, dus mocht het zover komen loop ik liever nog 2 dagen langer door om dan te duimen dat het vanzelf komt.
trustHim schreef:Inwonderland schreef:Gefeliciteerd Jettie met je dochter!
Ik ben nu 39+3 en ga nog steeds heel goed, wij zijn gisteren nog naar een concert geweest, dat vond ik toen we eenmaal in Amsterdam waren wel spannend. Dus vanaf nu niet meer zo ver van huis…
Ik verwacht zelf dat ik langer door ga lopen. Verloskundige gaf aan dat ze eigenlijk niemand meer door laten lopen na 41+5, maar ik wil liever niet ingeleid worden, dus mocht het zover komen loop ik liever nog 2 dagen langer door om dan te duimen dat het vanzelf komt.
je kan ook vragen of je voor die 42 weken gestript kan worden als je dat zou willen. soms wil dat nog wel eens het zetje geven tot de bevalling zonder inleiden
Inwonderland schreef:Gefeliciteerd Jettie met je dochter!
trustHim schreef:Dan lopen wij aardig gelijk rowi, hier 34+2 vandaag, gisteren groeiecho weer gehad en zag er goed uit. Ook hier idee om week 39 in te leiden maar dan vanwegen praktische redenen, mijn man is minder valide en geeft een hoop rust als we zonder stress naar het zh kunnen
masyo schreef:Sorry, even heel stil geweest vanuit mijn kant. Zat en zit nog steeds heel erg in m'n eigen bubbel.
Wij zijn zondag 2 oktober trotse ouders geworden van onze Sophie!