Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Tja je moet toch een andere baan vinden als je huidge baan er mee stopt![]()
Ik vraag mij altijd af waar mensen de tijd vandaan halen. Ik kom soms al tijd te kort op een dag
Ilse_123 schreef:Zebrastreep schreef:Tja je moet toch een andere baan vinden als je huidge baan er mee stopt![]()
Ik vraag mij altijd af waar mensen de tijd vandaan halen. Ik kom soms al tijd te kort op een dag
Open je ogen en ontdek dat een dag alleen maar uit 24 uur bestaat omdat de elite dat zo wilt. Als je nou niet de msm volgt kom je er vanzelf achter dat er elke dag 8 uur extra overblijft.
Ilse_123 schreef:Zebrastreep schreef:Tja je moet toch een andere baan vinden als je huidge baan er mee stopt![]()
Open je ogen en ontdek dat een dag alleen maar uit 24 uur bestaat omdat de elite dat zo wil. Als je nou niet de msm volgt kom je er vanzelf achter dat er elke dag 8 uur extra overblijft.
Electra63 schreef:Ik begreep dat de Corona-wappies nu Oekraine-wappies zijn geworden.
bigone schreef:Pro Putin wappers .
Cowboy55 schreef:Misschien wat abstracter: als iedereen zegt: “Linksaf” dan zeggen zij:”Nee rechtsaf”. Zeker als degene die “Linksaf” zegt de overheid (of “the powers that be”) is.
Ilse_123 schreef:Open je ogen en ontdek dat een dag alleen maar uit 24 uur bestaat omdat de elite dat zo wil. Als je nou niet de msm volgt kom je er vanzelf achter dat er elke dag 8 uur extra overblijft.
oomens schreef:Een wereld die plat is kan natuurlijk ook nooit in 24 uur om zijn eigen as draaien. Ze willen ons alleen maar laten geloven dat er zoiets als dag en nacht bestaat. Trap er niet in!
Digi schreef:IMANDRA schreef:Mooi niveau van discussie dit zeg.
Lastig he?
Maar de onruststokers zijn weer weg, je kan weer zakken in je comfort zone/bubble.
Ik ga niet eens meer mee lezen.
Een fijne tijd in jullie bubbel! Hopelijk kunnen jullie anderen meningen/realiteiten zo lang mogelijk weg houden uit jullie topic. Gewoon keihard pikken dan houden ze wel op.
Oogklepjes op, oordopjes in en hop, je hoort en ziet er niks meer van.
Sterkte
Digi schreef:Electra63 schreef:Ik begreep dat de Corona-wappies nu Oekraine-wappies zijn geworden.bigone schreef:Pro Putin wappers .Cowboy55 schreef:Misschien wat abstracter: als iedereen zegt: “Linksaf” dan zeggen zij:”Nee rechtsaf”. Zeker als degene die “Linksaf” zegt de overheid (of “the powers that be”) is.Ilse_123 schreef:Open je ogen en ontdek dat een dag alleen maar uit 24 uur bestaat omdat de elite dat zo wil. Als je nou niet de msm volgt kom je er vanzelf achter dat er elke dag 8 uur extra overblijft.oomens schreef:Een wereld die plat is kan natuurlijk ook nooit in 24 uur om zijn eigen as draaien. Ze willen ons alleen maar laten geloven dat er zoiets als dag en nacht bestaat. Trap er niet in!
Jullie lijken drukker met complottheorieën dan de echte complotdenkers![]()
Dank voor de inspiratie
Digi schreef:IMANDRA schreef:Mooi niveau van discussie dit zeg.
Lastig he?
Maar de onruststokers zijn weer weg, je kan weer zakken in je comfort zone/bubble.
Ik ga niet eens meer mee lezen.
Een fijne tijd in jullie bubbel! Hopelijk kunnen jullie anderen meningen/realiteiten zo lang mogelijk weg houden uit jullie topic. Gewoon keihard pikken dan houden ze wel op.
Oogklepjes op, oordopjes in en hop, je hoort en ziet er niks meer van.
Sterkte
karuna schreef:Gv kwam gister verbijsterd terug uit de winkel zijn eerste kennismaking met een corona/Oekraïne wappie was een feit. Zijn eerste woorden. Waar halen mensen het vandaan. En waarom zijn ze opeens voor Rusland.
Korte samenvatting van het verhaal. Er zou aids in de moderna vaccins zitten. Daarom willen ze hun vaccin productie niet delen. De qr code volgen ze je mee en weten ze altijd waar je bent (denk eerder aan een mobiele telefoon dan). De oorlog is verzonnen zodat "ze" onze huizen kunnen afpakken. Zogenaamd voor vluchtelingen maar dat is een dekmantel om alle bezit te gaan verbieden.
Verder nog iets over nazi regime in Oekraïne dat de leiders idd pedofiel zouden zijn en de slachtingen waren allemaal nep.
En daarna kon hij niks meer verstaan. Ondanks al die verhalen al afgelopen tijd kon hij maar moeilijk geloven dat mensen dat echt dachten. Nu hoofdschuddend die mensen hebben dringend geestelijke hulp nodig ze kunnen nog gevaarlijk worden op deze manier
De meeste dingen had ik al eens gehoord maar aids in moderna is voor mij een nieuwe.
Cer schreef:Het is niet netjes om in iemands berichte te spitten, maar als iemand na een pauze van 4 jaar terug komt op bokt en het eerste bericht is anti vaccin, dan denk ik dat je onderliggende motieven hebt om speciaal dat te komen vertellen...
Negeren is dan, denk ik, het beste...
loriene schreef:Dan was je zeker toch nieuwsgierig naar die persoon.
Citaat:Kunnen jullie weer terug naar de discussie over mijnheer Engel ed.
Citaat:Toch een beetje nieuwsgierig wat die allemaal te vertellen hebben?
Ga zo door! Mooie reclame voor hun in dit topic
oomens schreef:Wat is er gebeurd met het ouderwetse gesticht waar zulke gevallen in werden opgeborgen? Groot pand ergens in de bossen, hek eromheen, geen internettoegang geven en klaar.