Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Mijn ouders kunnen pas 3 januari, dat heb je door mensen als tinusen zij hebben az gehad en zijn wel 60+ maar nee, ga vooral lekker eerst
Nikass schreef:Jeetje wat balen Nathalie! Zijn dat allemaal mensen die sjoemelen met de afspraken?
pien_2010 schreef:Relaxed schreef:Mijn ouders kunnen pas 3 januari, dat heb je door mensen als tinusen zij hebben az gehad en zijn wel 60+ maar nee, ga vooral lekker eerst
Tienus en haar familie zijn zo ongelooflijk zwaar getroffen door Covid. Ik schrik heel erg van je post Relaxed. De familie van Tienus blijkt zeer gevoelig voor covid met allerlei nare gevolgen waaronder overlijden, zeer zwaar ziek en pittig ziek.
Jouw post is niet correct.
Ik kwam dit nog tegen
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/240952 ... gehalveerd
Nathalie18x schreef:Nikass schreef:Jeetje wat balen Nathalie! Zijn dat allemaal mensen die sjoemelen met de afspraken?
Dat, of mensen die toch proberen op vrije inloop binnen te komen. Dit doen we sinds deze week niet meer in onze regio en het staat echt overal aangegeve. Ondertussen moeten ouderen de hele dag bellen om een afspraak te maken..
pien_2010 schreef:schande MarlindeRooz. De familie van Tienus heeft zo'n zware verliezen geleden........Zij zijn extra gevoelig voor covid gebleken.....moeten er nog meer overlijden?
De menselijke maat ontbreekt volledig in dit topic en ik schrik er heel erg van.
Zij had absoluut mijn prik mogen hebben, want mijn familie reageert niet zo erg op covid tot nu.toe, ook al zijn er veel 60 en 70 ++++
Nathalie18x schreef:Ik zou hier niet meer reageren omdat ik nogal gefrustreerd raakte maar alsjeblieft alsjeblieft ga geen afspraak inplannen als je leeftijd nog niet aan de beurt is. Het is zo egoïstisch om " voor te dringen" en daardoor mensen die slecht ter been zijn, ontzettend onhandig met de pc (om dus een afspraak te maken) en al een beetje angstig zijn nu nog langer te laten wachten. We hadden gisteren rijen van meer dan een uur en we hebben meer dan 100 mensen weg moeten sturen. Ook vandaag was het weer feest. Wacht alsjeblieft op je beurt.Ons werk is echt niet leuk meer als je zoveel mensen moet teleurstellen
Nathalie18x schreef:pien_2010 schreef:schande MarlindeRooz. De familie van Tienus heeft zo'n zware verliezen geleden........Zij zijn extra gevoelig voor covid gebleken.....moeten er nog meer overlijden?
De menselijke maat ontbreekt volledig in dit topic en ik schrik er heel erg van.
Zij had absoluut mijn prik mogen hebben, want mijn familie reageert niet zo erg op covid tot nu.toe, ook al zijn er veel 60 en 70 ++++
Nou nou,ik vind dit ook wel een heftige reactie hoor. Er zijn zo ontzettend veel schrijnende verhalen. Als iedereen met dit soort verhalen een afspraak zou maken,staan er de volgende dan 10 duizend mensen op de stoep.
Echwel schreef:Nathalie kun je asjeblieft mij antwoord geven op.het feit dat ik buurvrouw met buurman heb meegestuurd
En Pien ergens snap.ik je wel Maar er is heel veel leed
Neem.hier op bokt de vriend van Nikass
Morrie die echt de deur niet normaal uit durft omdat ze AZ heeft gehad
En nog veel.meer
Nathalie18x schreef:pien_2010 schreef:schande MarlindeRooz. De familie van Tienus heeft zo'n zware verliezen geleden........Zij zijn extra gevoelig voor covid gebleken.....moeten er nog meer overlijden?
Nou nou,ik vind dit ook wel een heftige reactie hoor. Er zijn zo ontzettend veel schrijnende verhalen. Als iedereen met dit soort verhalen een afspraak zou maken,staan er de volgende dan 10 duizend mensen op de stoep.
pien_2010 schreef:schande MarlindeRooz. De familie van Tienus heeft zo'n zware verliezen geleden........Zij zijn extra gevoelig voor covid gebleken.....moeten er nog meer overlijden?
Echwel schreef:Maar Pien het komt ook wel omdat sommige mensen zich super zielig vinden en constant dat uitdragen
Misschien had Tienus beter niks gezegd