Als je verlichting zoekt waarbij je op de weg schijnt, dan is dit een aanrader: https://www.decathlon.nl/p/hardloop-lic ... mc=8573980.
Haha, mooie specialiteit, dickruns.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik heb net ook een lekker rondje gedaan van 4,5 km. Heerlijk hoor.
Ben nog op zoek naar een nieuwe broek. Zoek een lange legging die een zakje voor telefoon achterop heeft. Mag een simpele broek zijn. Ik heb nu een fijne, maar die heeft geen zakje waardoor ik dus altijd met een klein tasje loop.
Iemand tips voor een betaalbare broek?
poes schreef:Goof schreef:Ik heb net ook een lekker rondje gedaan van 4,5 km. Heerlijk hoor.
Ben nog op zoek naar een nieuwe broek. Zoek een lange legging die een zakje voor telefoon achterop heeft. Mag een simpele broek zijn. Ik heb nu een fijne, maar die heeft geen zakje waardoor ik dus altijd met een klein tasje loop.
Iemand tips voor een betaalbare broek?
Decathlon heeft goede met zakken schuin vooraan.
Kylan schreef:Ik woon in Wageningen dus ik ben blij met veel bos in de buurt. Ik loop dan bijvoorbeeld op de Edese heide/Ginkelse heide/Planken Wambuis, op de Wageningse berg, Renkum Beekdal, of de Utrechtse Heuvelrug op bijvoorbeeld in de richting Amerongen.
Qua georganiseerde tails heb ik de Veluwse trailrun bij Ermelo gedaan, de Posbank trail met hond, en een ronde in het lokale bos.
Toen ons vorige hondje nog leefde ging ik vaak met hem het bos in: hond bepaalde de route en ik rende er achter aanhopelijk gaat onze nieuwe hond dat ook kunnen, zo gezellig om achter een hondenkontje aan te lopen![ [url=m/AMn5Rg.jpg]Afbeelding[/url] ]