Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Van stalgenoot haar pony heeft bult op zijn wang en 2 tanden eruit getrapt in de opfok.
Dus nav röntgen nu verder onderzoek.
En ik hoop morgen van Wolvega de uitslag van de biopt te krijgen van Mando.
Mando schreef:Haha we hebben toch al een abonnement op de DA met zijn allen.
Kinke schreef:als je dieren hebt is er altijd wel wat. En zet er de diersoort paard bij, dan wordt de rekening direct een keer zo duur. Een hele grote hond is ook niet aan te raden voor de portemonnee
ik doe ff een dansje....week 1: -2,6 kilo
Berdien schreef:Hello!
Ik lees al een tijdje mee, echt leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Ik zie hele lekkere dingen voorbij komen, maar het valt me wel op dat er niet altijd even veel groente bij zit?
En als ik het goed heb is er hier in het topic ook minstens een vegetariër/iemand die niet veel vlees eet toch? Zijn de recepten makkelijk aan te passen zonder dat je het hele idee erachter overboord gooit?
Ik moet namelijk zelf nog wel wat kilo's kwijten merk dat ik wel behoefte heb aan wat structuur in mijn eten. Nu doe ik over het algemeen maar wat. Met het mooie weer wordt het ook makkelijker om weer meer met de paarden te doen, maar eten blijft toch wel de hoofdoorzaak (bij mij) van de kilo's..
Welk boek raden jullie aan om mee te beginnen? Ik denk zelf het zomerboek, gezien het seizoen en de weekmenu's die daar in staan?