Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Muze schreef:Waarom überhaupt vantevoren iets nemen.
Ik moet vanavond. Ben toch wel beetje zenuwachtig, vanochtend iets teveel op Facebook gezeten en weer allerlei anti- ellende gelezen en dat geeft mij dan toch elke keer weer prikkels.
Ik slik al ibruprufen voor ontstekingen maar ik heb maar besloten vanaf vanavond proberen niks meer in te nemen. Ik word maandag ingeënt. Leek mij beter maar ik moet wel kunnen functioneren. Het is over het algemeen beter geen nsaids te gebruiken maar ja.
Vervelend dat je dat soort berichten tegen komt ik fb. Je kan ook berichten niet volgen je? Dat verandert dan ook de berichten die je voorgesteld krijgt.
Ik zie online dus nooit anti vaccinatie berichten
Olympia schreef:Ik heb vanmorgen op nu.nl gelezen dat mensen die bijv ooit in het verleden een puffer hebben gehad al brieven krijgen. En dat het systeem te tijdrovend is om zulke mensen er tussenuit te filteren.
eclair98 schreef:Hoi, ik meld me ook!
Ik heb net een uitnodiging gehad voor een vaccinatie aangezien ik tot een risicogroep behoorIk heb dus geen idee welke
Nu begreep ik dat hier nog wel eens fouten mee worden gemaakt? Kan ik dan een afspraak maken of niet? Want ik wil hem wel heel graag ivm. mijn werk met dieren die ook risico lopen op COVID