Algemeen Coronatopic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:57

Zeeuwtje68 schreef:
mensen ik kom zo met de primeur wat alles rondom Corona zal doen omvallen.
Maar ik vind wel dat dit wel een eigen topic verdiend..
en dan zal hopelijk deze onzin snel vergeten gaan worden...

wat ik wel vreemd vind dat als jullie alleen maar een onderzoek waren gestart door het geld te gaan volgen. Hadden jullie dit allemaal zelf allang kunnen weten..
Dat er werkelijk van alles niet klopt rondom het corona beleid... en dat begint al bij de WHO...
Ze hebben niks verborgen hoor waar ze mee bezig zijn... Alleen een kwestie van nogmaals je onderzoek doen...

Ah, fijn. Helemaal fijn dat je dan een eigen topic er voor aan maakt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:01

Zeeuwtje68 schreef:

wat ik wel vreemd vind dat als jullie alleen maar een onderzoek waren gestart door het geld te gaan volgen. Hadden jullie dit allemaal zelf allang kunnen weten..
Dat er werkelijk van alles niet klopt rondom het corona beleid... en dat begint al bij de WHO...
Ze hebben niks verborgen hoor waar ze mee bezig zijn... Alleen een kwestie van nogmaals je onderzoek doen...

"zo" is relatief blijkbaar :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:16

Zeeuwtje68 schreef:

Ik zit al bijna een uur met smart te wachten! Ik ben nl erg benieuwd welke ziekte ik dan wel gehad heb, als Corona blijkbaar niet bestaat! En kom niet aan met griep, ik voelde echt het verschil wel tussen griep of Corona. Van griep ben ik lang zo ziek niet.

Ook ben ik benieuwd of ik me zorgen moet maken. Ik ben tenslotte positief getest dus zal ik nu een chip hebben? Veroorzaak ik nu storing bij 5Gzendmasten en is dat de oorzaak dat ik de laatste tijd zo duizelig ben? := Ik ben niet goed in Googelen, dus kom maar op: verlicht me!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:32

fohadie schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

Ik zit al bijna een uur met smart te wachten! Ik ben nl erg benieuwd welke ziekte ik dan wel gehad heb, als Corona blijkbaar niet bestaat! En kom niet aan met griep, ik voelde echt het verschil wel tussen griep of Corona. Van griep ben ik lang zo ziek niet.

Ook ben ik benieuwd of ik me zorgen moet maken. Ik ben tenslotte positief getest dus zal ik nu een chip hebben? Veroorzaak ik nu storing bij 5Gzendmasten en is dat de oorzaak dat ik de laatste tijd zo duizelig ben? := Ik ben niet goed in Googelen, dus kom maar op: verlicht me!

Ingebouwde verlichting is nog niet inbegrepen.

IMANDRA

Re: Algemeen Coronatopic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:35

Maar fohadie, waarom zouden we je verlichten, is toch nergens voor nodig? Je bent al verlicht door die 5G straling! Nooit meer een zaklamp nodig. Je licht gewoon zelf op.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:39

fohadie schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

Maar dit is niet zo zwart wit als jij het nu stelt.
Er zijn zat mensen die met wat hoofdpijn en snotteren Corona doorstaan. En die waren in die laatste heftige griepgolf veel erger ziek.
Dat maakt Corona en griep nog steeds niet te vergelijken maar het is ook niet zo zwart wit als jij nu stelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:42

Zeeuwtje68 schreef:

Waar is de persconferentie? En toch wel met Irma? Anders kom ik niet. :D

Je bent wel goed met cliffhangers hoor!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:45

leuk he al deze comments ik smul er echt van hoor...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:49

Laatste 3 pagina‘s horen op —-> [CV] Viruswaanzin

Kunnen we het hier gewoon weer gewoon op de sekte richten die wel in virussen gelooft ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:51

Zeeuwtje68 schreef:

goed om te horen. En je primeur?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:52

1 X quoten lijkt me wel genoeg ook :7

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:53

Ìk heb gisteren een mod via tem al gevraagd haar berichten in het waanzin topic te zetten..
Helaas dus

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:09

[url]Kabinet denkt na over beperken parkeren bij winkels - https://nos.nl/l/2358734[/url]

Ongelooflijk dit...

Hoe willen ze het juist nóg drukker krijgen in de winkelcentra?!

En daarnaast vergeten ze even dat lang niet iedereen met de fiets of te voet inkopen kan gaan doen... niet iedereen woont binnen 5km van een grotere stad / dorp 8)7

De kerstinkopen moeten tóch gedaan worden, niet iedereen kan / wil online bestellen.

Ze zouden juist de openingstijden langer moeten maken en parkeren gratis voorlopig.

Dan zullen de mensen gemakkelijker omdraaien naar huis, ipv toch maar blijven want het parkeerticket is al betaald.

Drukte zoveel mogelijk spreiden doe je door mensen een zo groot mogelijke keuze te geven welk tijdstip/ wanneer ze kerst inkopen willen gaan doen.

Niet door de openingstijden steeds te verkorten door de winkels eerder dicht te gooien. Mensen gaan tóch wel shoppen, ze gaan echt niet thuisblijven.

Gewoon vanaf nu ieder weekend koopzondag en winkels de mogelijkheid geven tot iedere avond koopavond. Dan zal je zien dat mensen gemakkelijker even na het werk en avondeten nog even cadeautjes gaan kopen ipv met zn alle op die éne vrije zaterdag tussen 09:00 en 14:00 ( want daarna wordt iedere keer de winkels gesloten bij drukte)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:27

Wordt wel vervelend ik heb geen fiets :D
Maar gok dat dit niet voor supermarkten geldt.
Wel vervelend voor mijn apotheek midden in de binnenstad.. parkeren is in de stad al rampzalig.
Wordt er al gestoord van dat ze nog steeds geen medicijn automaat iets hebben.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:29

Maar kerstinkopen?
Besteld al bij supermarkt boodschappen.

En voor de rest heb je toch niks nodig

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:31

Echwel schreef:
Maar kerstinkopen?
Besteld al bij supermarkt boodschappen.

En voor de rest heb je toch niks nodig

Boodschappen bestellen wil hier nog steeds niet.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:32

Ook niet bij pick-up punt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:33

Echwel schreef:
Ook niet bij pick-up punt

Pick up point kent onze jumbo niet. Ze bezorgen wel maar die sloten zitten zo vol.

Maar goed ik blijf sowieso al liever zelf boodschappen doen. Zo is onze jumbo enorm slecht met groente en fruit dat koop ik dus liever bij de aldi of lidl.
Onverstandig? Geen idee? Maar ik hoef niet failliet te gaan aan de boodschappen terwijl de kwaliteit ook nog is slecht is.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 30-11-20 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:35

Ik doe altijd slot maand van tevoren
Doe dus 1x per maand heel veel bestellen
Vers haal ik woensdagochtend om 8.00 op de markt..

Het is effe niet anders..
Alleen dat anderen zich niet willen aanpassen door te shoppen enz vind ik wel eng

Boodschappen is nodig
Cadeautje niet

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:37

Ik probeer eens in de week te gaan! Maar dat deed ik voor Corona al. Markt deed ik altijd maar nu niet meer. Door de week lukt dat niet door m’n werk.

De discussie wat is nodig en wat niet is gewoon lastig. Nieuwe schoenen? Is dat nodig?
Nieuwe telefoon is dat nodig?
Die discussie blijf je houden.

Ik was wel blij met de vrienden en familie avond bij Schuurman. Rustig nieuwe schoenen kopen (al weken geleden trouwens) maar mijn schoenen konden echt niet meer :')

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:57

Ik doe alles , maar dan ook echt alles online met boodschappen.
Dat is niets nieuws dat deed ik afgelopen jaren ook al, maar sinds Corona doet mijn man ook alleen nog online boodschappen ( hij ging nog wel eens naar de supermarkt )

Ik kom heel graag buiten hoor, alleen niet in een winkelcentrum. Wel in de kroeg, restaurant etc . Heb hekel aan rondlopen van winkel naar winkel en dan nog niet vinden wat je nodig hebt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:00

secricible schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

goed om te horen. En je primeur?

Ze heeft een nieuw topic geopend. Mooi want dan lezen wij die onzin niet

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:01

Jawel,als ze non stop gequote wordt...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:03

Getup schreef:
Jawel,als ze non stop gequote wordt...

Oh ja...

Getup