Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 20:19

Ik zal Jopie straks eens even in elkaar draaien :D heb mijn apparaten nog nooit een naam gegeven, maar deze hou ik er zeker weten in =:)

Knudd, lijkt me best lastig om verschillende soorten eetbuien te hebben, maar het klinkt wel alsof je heel goed in de gaten hebt hoe het zit en dat vind ik echt heel knap *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:49

Ik dacht net nog aan Jopie. Voor Foxy had ik toch echt een vent nodig. Tot dusver het "I don 't need a man.." :')

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 21:11

Hahaha, ik heb er hier wel 1 op de bank zitten eventueel :') maar eerst selluf proberen als het aan mij ligt.
Mijn dochter is alleen nogal onrustig en verdrietig, dus Jopie is toch even in de wacht geparkeerd.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:44

Ik ben ben begin Maart begonnen net voor de corona periode. Zo'n 15 kg te zwaar eigenlijk. 75 kilo met mijn 1.64.
Nu ruim 3 maanden verder is er bijna 10kg af. Doe het met 8 uur eten 16 uur vasten en dat werkt hier echt goed. En uiteraard niet snoepen etc.

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 06:19

Vanaf 3 juni aan het stabiliseren (-37 kilo), maar mijn lijf dacht...ik val nog wat af.. :')
Nu is de stand -38,2 kilo en sinds deze week eindelijk stabiel. Ik vond het wel een dingetje, de WW app op " Gezonde gewoontes" (Stabiliseren) gezet en dus 6 punten per dag erbij gekregen die ik dan ergens moet gaan opeten, ik volg het groene plan bij WW. O.a. de magere producten, zoals melk en yoghurt heb ik vervangen door wat vettere.
Nu heb ik eindelijk een voor mij werkend eetschema waarin ik iedere dag mijn punten opmaak en als ik een lange fietstocht heb gemaakt ik weekextra's erbij pak anders is de calorieverbranding te hoog en eet ik te weinig en val ik weer af. (Ik tel ook kcal erbij)
Heb voor mijzelf even gevisualiseerd hoeveel pakken suiker ik kwijt ben :+ Afbeelding

Ben trots op jullie! Op naar een gezond en fit lichaam!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:11

Danjel wat enorm om te zien he! Ik had dat toen ik zoveel was afgevallen met een zak brok van 20 kilo.. Of nu dus te bedenken dat er 1,5 keer zo'n zak af moet haha.

Vandaag weegdag en 0,7 eraf. Gisteren was dit 1,2 maar na het eten van een oosterse kan en klaar maaltijd en een iets vettere snack hou ik dus meer vocht vast(paste perfect in mijn calorieën).
Vind het niet erg want 0,7 in een week is echt super netjes. Nu in totaal 3.2 er af nog 28.2 te gaan. Trots op mezelf :D

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:18

Dat visualoseren is echt bijzonder he!
Na mijn maagverkleining was ik 50kg kwijt. Toen liep ik met een voerzak van 25kg over de camping en was ik me toch aan het puffen. Heb erna ecgt eens goed gelachen en gehuild. Was zo'n mooie visualisatie voor mezelf!
@dustinlover, 0.7kg in ern week is super netjes! Goed bezig
Vandaag weegdag.. -2.6kg deze week. Wow, dat voelt zo onwerkelijk!!

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:20

Dustinlover schreef:
Danjel wat enorm om te zien he! Ik had dat toen ik zoveel was afgevallen met een zak brok van 20 kilo.. Of nu dus te bedenken dat er 1,5 keer zo'n zak af moet haha.

Vandaag weegdag en 0,7 eraf. Gisteren was dit 1,2 maar na het eten van een oosterse kan en klaar maaltijd en een iets vettere snack hou ik dus meer vocht vast(paste perfect in mijn calorieën).
Vind het niet erg want 0,7 in een week is echt super netjes. Nu in totaal 3.2 er af nog 28.2 te gaan. Trots op mezelf :D

Goed bezig! *\o/*
Met zakken brok ook goed te vergelijken, til het straks maar eens op!
Pfoehhhh, dat gewicht droeg ik met me mee. Niet te beschrijven eigenlijk wat ik mijn lijf al die jaren heb aangedaan :(

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:23

Nou inderdaad. Ik sjouw regelmatig met zakken brok en die van 20 kilo gaan nog wel, maar die van 25 kilo moet ik dan 100 meter sjouwen en dan ben ik halverwege echt stuk..

Landvrouw wauw wat goed!!
Laatst bijgewerkt door Dustinlover op 19-06-20 07:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:25

landvrouw schreef:
Dat visualoseren is echt bijzonder he!
Na mijn maagverkleining was ik 50kg kwijt. Toen liep ik met een voerzak van 25kg over de camping en was ik me toch aan het puffen. Heb erna ecgt eens goed gelachen en gehuild. Was zo'n mooie visualisatie voor mezelf!
@dustinlover, 0.7kg in ern week is super netjes! Goed bezig
Vandaag weegdag.. -2.6kg deze week. Wow, dat voelt zo onwerkelijk!!

Woehoeee super! Goed bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:41

Super knap :D

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:56

Super knap zeg!! Zolang er een neerwaartse lijn in zit is het dik prima!

Mijn zoontjes wegen 17, 27 en 29 kilo. Als ik die van 17 kilo een stuk moet dragen vind ik dat al pittig zat. Ik ga nu voor die van 27 kilo :D Ongelooflijk dat je dat inderdaad überhaupt volhoudt, de hele dag dat gewicht mee dragen..

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:56

Danjel schreef:
Vanaf 3 juni aan het stabiliseren (-37 kilo), maar mijn lijf dacht...ik val nog wat af.. :')
Nu is de stand -38,2 kilo en sinds deze week eindelijk stabiel. Ik vond het wel een dingetje, de WW app op " Gezonde gewoontes" (Stabiliseren) gezet en dus 6 punten per dag erbij gekregen die ik dan ergens moet gaan opeten, ik volg het groene plan bij WW. O.a. de magere producten, zoals melk en yoghurt heb ik vervangen door wat vettere.
Nu heb ik eindelijk een voor mij werkend eetschema waarin ik iedere dag mijn punten opmaak en als ik een lange fietstocht heb gemaakt ik weekextra's erbij pak anders is de calorieverbranding te hoog en eet ik te weinig en val ik weer af. (Ik tel ook kcal erbij)
Heb voor mijzelf even gevisualiseerd hoeveel pakken suiker ik kwijt ben :+ [ [url=m/aXiv18.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben trots op jullie! Op naar een gezond en fit lichaam!

Wat knap zeg!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 08:02

Wauw Daniel!! Waanzinnig!

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 08:04

Vulina schreef:
Super knap zeg!! Zolang er een neerwaartse lijn in zit is het dik prima!

Mijn zoontjes wegen 17, 27 en 29 kilo. Als ik die van 17 kilo een stuk moet dragen vind ik dat al pittig zat. Ik ga nu voor die van 27 kilo :D Ongelooflijk dat je dat inderdaad überhaupt volhoudt, de hele dag dat gewicht mee dragen..

Mooi doel, zwaar tillen hoor! 8-)

@Roosch; Thnxx :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:34

Staat Jopie al? :D

Ik sta aan het begin van een heerlijk maar o zo slecht weekend. :o ik heb allerlei lekkere dingen gehaald zoals worst, kaas en speciaalbiertjes. Nu ga ik dat niet alleen soldaat maken maar ik zal ongetwijfeld een gedeelte lusten. :')

Uit voorzorg Foxy maar even aangeslingerd maar het is flink warm in huis, dus maar even in twee etappes doen. :o

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:38

Hahahaha Roosch. Ik denk net zo maar stap dan op de racefiets of mtb Even 2x 50 kilometer weg trappen en dan mag ik wat hapjes eten in het weekend

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:53

Ja even preventief wat verbranden. :') zometeen maar even moed zoeken voor ronde 2 en dan lekker badderen.

Mijn lijf staat nog steeds helemaal op zijn kop, hormonaal gezien. Hoop dat dat snel wegtrekt. Heb het jaren eerder ook gehad toen ik aan het sporten/afvallen was, uitermate vervelend moet ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:08

Ja dat heb ik ook wel eens gehad, al die hormonen die zijn opgeslagen in het vet komen vrij en gaan rare dingen doen..

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:37

Roosch schreef:
Staat Jopie al? :D

Ik sta aan het begin van een heerlijk maar o zo slecht weekend. :o ik heb allerlei lekkere dingen gehaald zoals worst, kaas en speciaalbiertjes. Nu ga ik dat niet alleen soldaat maken maar ik zal ongetwijfeld een gedeelte lusten. :')

Uit voorzorg Foxy maar even aangeslingerd maar het is flink warm in huis, dus maar even in twee etappes doen. :o

:D :D :D

Wat ben jij een toevoeging voor dit topic zeg! Echt ik moet zo om jou lachen steeds, hahaha!

Wil je perse bier? Er zijn ook echt andere varianten he, die minder schade aanrichten
en je minder op Foxy hoeft te zwoegen :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:46

Blij dat ik je kan laten lachen. Is goed voor je buikspieren. :D :')

Nee als we valsspelen , dan spelen we ook goed vals. :')

En ik heb een vooruitziende blik, want over een paar dagen zeg ik vast dit..
Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:57

:D :D :D

Ik heb nu al zin in een alcoholische versnapering!
Zit nu al te twijfelen, of gin tonic of wijn!

Echt ik leef naar vrijdag toe, zeker nu ik niet meer rook, en ook niet meer snaai, man man man, ik voel mij af en toe net een non, alhoewel O:), nee dat kan dan niet, maar je begrijpt me vast :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:58

Dat herken ik als een malle. :D :D 2,5 maand gestopt met roken hier nu.

Gin tonic schijnt dan wel de beste optie te zijn!

Edit: er zitten pruimen in dat k*tbier. Daar kun je toch goed van poepen? :')
Laatst bijgewerkt door Roosch op 19-06-20 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:58

Haha ik hier net een stuk watermeloen op. Dus voorlopig weer buikje vol :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:01

mirjamalvaro schreef:
Haha ik hier net een stuk watermeloen op. Dus voorlopig weer buikje vol :')

Met warm weer eet ik dat weleens in de avond als maaltijd...