Knudd, lijkt me best lastig om verschillende soorten eetbuien te hebben, maar het klinkt wel alsof je heel goed in de gaten hebt hoe het zit en dat vind ik echt heel knap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dustinlover schreef:Danjel wat enorm om te zien he! Ik had dat toen ik zoveel was afgevallen met een zak brok van 20 kilo.. Of nu dus te bedenken dat er 1,5 keer zo'n zak af moet haha.
Vandaag weegdag en 0,7 eraf. Gisteren was dit 1,2 maar na het eten van een oosterse kan en klaar maaltijd en een iets vettere snack hou ik dus meer vocht vast(paste perfect in mijn calorieën).
Vind het niet erg want 0,7 in een week is echt super netjes. Nu in totaal 3.2 er af nog 28.2 te gaan. Trots op mezelf
landvrouw schreef:Dat visualoseren is echt bijzonder he!
Na mijn maagverkleining was ik 50kg kwijt. Toen liep ik met een voerzak van 25kg over de camping en was ik me toch aan het puffen. Heb erna ecgt eens goed gelachen en gehuild. Was zo'n mooie visualisatie voor mezelf!
@dustinlover, 0.7kg in ern week is super netjes! Goed bezig
Vandaag weegdag.. -2.6kg deze week. Wow, dat voelt zo onwerkelijk!!
Danjel schreef:Vanaf 3 juni aan het stabiliseren (-37 kilo), maar mijn lijf dacht...ik val nog wat af..![]()
Nu is de stand -38,2 kilo en sinds deze week eindelijk stabiel. Ik vond het wel een dingetje, de WW app op " Gezonde gewoontes" (Stabiliseren) gezet en dus 6 punten per dag erbij gekregen die ik dan ergens moet gaan opeten, ik volg het groene plan bij WW. O.a. de magere producten, zoals melk en yoghurt heb ik vervangen door wat vettere.
Nu heb ik eindelijk een voor mij werkend eetschema waarin ik iedere dag mijn punten opmaak en als ik een lange fietstocht heb gemaakt ik weekextra's erbij pak anders is de calorieverbranding te hoog en eet ik te weinig en val ik weer af. (Ik tel ook kcal erbij)
Heb voor mijzelf even gevisualiseerd hoeveel pakken suiker ik kwijt ben[ [url=m/aXiv18.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben trots op jullie! Op naar een gezond en fit lichaam!
Vulina schreef:Super knap zeg!! Zolang er een neerwaartse lijn in zit is het dik prima!
Mijn zoontjes wegen 17, 27 en 29 kilo. Als ik die van 17 kilo een stuk moet dragen vind ik dat al pittig zat. Ik ga nu voor die van 27 kiloOngelooflijk dat je dat inderdaad überhaupt volhoudt, de hele dag dat gewicht mee dragen..
Roosch schreef:Staat Jopie al?
Ik sta aan het begin van een heerlijk maar o zo slecht weekend.ik heb allerlei lekkere dingen gehaald zoals worst, kaas en speciaalbiertjes. Nu ga ik dat niet alleen soldaat maken maar ik zal ongetwijfeld een gedeelte lusten.
Uit voorzorg Foxy maar even aangeslingerd maar het is flink warm in huis, dus maar even in twee etappes doen.