4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:14

Die salade ziet er heel erg lekker uit Stephanie! Volgens mij ook best wel makkelijk om te maken toch?

Lijst vandaag:
M - eiwit koffie smoothie
T - bak waar het deeg voor de bananenbrood in zat uitgelikt (serieus lekkerder dan de bananenbrood zelf)
A - 3 tosti’s met oude kaas (Beemster) en een kom tomatensoep
T - plak bananenbrood met Griekse yoghurt en aardbeien Afbeelding

B - 4,5 km in 30:51 min hardgelopen *\o/*, half uur dressuur met mijn paard

Ondanks dat ik toch nog beweging heb gehad voel ik mezelf niet helemaal fit. Morgen even een dagje niet hardlopen als ik mezelf nog zo voel. Het wordt morgen toch een lange dag in mijn bed liggen met de laptop, dus zo productief zal het toch niet zijn.

Stephanie_M

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 08:49

_mjwb; Ja die is erruugg makkelijk te maken haha. Ik ben niet zo'n keukentalent dus alles wat op mijn bord beland is "makkelijk" zo'n beetje haha.

Jouw bananenbrood met aardbeien ziet er zoooo lekker uit!

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:10

@Fading, Hopelijk lukt het je snel om dit vervelende gevoel de baas te worden en genoeg kcal binnen te krijgen. Ik krijg het gevoel dat de druk er wat teveel op ligt bij je. Goed om te proberen het even los te laten, wellicht dat je dan vanzelf de goede kant op gaat! Fijn dat je vriend daarbij zo'n steun in de rug is. Volgens mij hebben anderen je de tip ook gegeven, maar probeer te kiezen voor producten die van zichzelf al wat rijker aan kcal zijn. Denk aan dingen zoals noten, volle yoghurt, etc. Dan heb je misschien minder het gevoel dat je jezelf moet 'volproppen' en krijg je toch meer kcal binnen.

@Stephanie, lekker lijstje! Op de dag met spareribs ben je ook nog netjes uitgekomen qua kcal zeg!

@_mjwb, Oh zo lekker dat bananenbrood! En je gaat hard vooruit qua hardlopen zeg! Goed om jezelf een rustdagje te gunnen als je niet 100% fit bent. Beter op tijd rust nemen dan dat je straks tegen een muur oploopt.

Gisteren was mijn vader jarig. Mijn vriend en ik zijn er wel heen geweest, ondanks de coronamaatregelen. Verder was er niemand en we hebben netjes 1,5e meter afstand gehouden. Er waren iets teveel lekkere hapjes en vervolgens hebben we ook wat te eten besteld bij een restaurant uit de buurt die nu eten bezorgd. Was erg gezellig en lekker. Vandaag mijn dag wel wat naar beneden bijgesteld qua kcal om het weer een beetje in balans te brengen.
O: 200gr melkunie proteine
T: Smart bar crunchy en 150gr aardbeien
L: Paprika wrap met 50gr honing-soja gehakt en een plak kaas + 1 rogge cracker met een halve plak oude kaas
T: Smoothie van 100gr magere kwark, 250ml amandeldrink, 1/2 schepje whey cookies&cream en 1 kopje espresso
D: Gehaktballen in bierjus met bloemkool en aardappeltjes
Totaal 1540 kcal (124 gr eiwit)

Vanavond het slimme appeltaartje van Beukers bakken, zo benieuwd! :D

Edit: ik eet normaal altijd de melkunie protein kwark. Nu hebben ze sinds kort ook pudding in de smaken chocolade en salted caramel. Die móest ik proeven. Vandaag de chocolade geproefd en echt een aanrader!! Super lekker (goed om chocoladecravings te stillen haha), en gewoon maar 74kcal en 10gr eiwit per 100gr, net als de kwark, voor mij ideaal!

Afbeelding

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:21

Bedankt allebei! De bananenbrood is echt een mega aanrader voor als je iets lekkers wilt eten waar niet al te veel kcal in zitten. In mijn toetje van gisteravond zat in totaal 250 kcal (yoghurt, bananenbrood en aardbeien).

Gefeliciteerd nog met je vader Mara! Klinkt als een super leuke en lekkere dag! Die pudding ziet er ook lekker uit!

Vandaag wordt echt een mega cheatday. Ik ga helemaal niet bewegen (heb les van 10 tot 5) en heb geen eens zin om iets te gaan doen. Ik voel me nog steeds niet fit en ik heb gewoon zin om een keer iets fouts te eten.

Mijn lijst vandaag gaat er ongeveer zo uit zien;
M - 4 bolletje knäckebröd crackers met 1 plak oude kaas (beemster) verdeeld over de 4 crackers met daarop een halve avocado
T - kwart quiche van Beukers (grote vraagteken; heb hem over en hij moet op)
Of
T - half blikje tonijn met een gekookt ei (moeten ook op)
A - patat met snackjes (vriezer leegruimen; geen zin om boodschappen te doen)
T - bananenbrood met Griekse yoghurt en aardbeien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:44

_mjwb schreef:
Bedankt allebei! De bananenbrood is echt een mega aanrader voor als je iets lekkers wilt eten waar niet al te veel kcal in zitten. In mijn toetje van gisteravond zat in totaal 250 kcal (yoghurt, bananenbrood en aardbeien).

Gefeliciteerd nog met je vader Mara! Klinkt als een super leuke en lekkere dag! Die pudding ziet er ook lekker uit!

Vandaag wordt echt een mega cheatday. Ik ga helemaal niet bewegen (heb les van 10 tot 5) en heb geen eens zin om iets te gaan doen. Ik voel me nog steeds niet fit en ik heb gewoon zin om een keer iets fouts te eten.

M - 4 bolletje knäckebröd crackers met 1 plak oude kaas (beemster) verdeeld over de 4 crackers met daarop een halve avocado
Of

Heb je recept van bananenbrood?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:19

Of course! Ik gebruik deze van de Jumbo; https://www.jumbo.com/jumbo-mix-voor-ba ... _product_1
Als boter gebruik ik Blue Band. De crème fraîche light (ipv normale; helft minder kcal) en 150 gram geprakte bananen (ipv 300 gram).
Dit allemaal maken zoals er op de verpakking staat, in de oven doen, 55 min wachten en klaar :D

Op de verpakking staat dat er in 1 stukje 137 kcal zit. Doordat ik producten heb gebruikt die minder kcal bevatten betekend dat - dat de stukjes groter worden om aan 137 kcal te zitten. Er staat dat je 24 porties eruit haalt, ik haal er nu ongeveer 12-15 uit en die bevatten allemaal 144 kcal. (Ik heb alle producten gescand en gedeeld door 15. 12 stukken zal dan miss 5 kcal meer bevatten maarja dat is niks).

Ik denk dat als je de ingrediënten gebruikt die op de verpakking staan het brood veel compacter/steviger wordt en iets zoeter is doordat er meer banaan door heen zit, maar ik vind hem zo heerlijk!

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:17

Ik was in december al begonnen, ben nu netjes een kg per maand afgevallen maar enorm geschommeld tussendoor :+ Even proberen die schommeling eruit te krijgen toch. Eet te veel bij mijn vrienden en dan ga ik weer compenseren, niet zo gezond denk ik maar fijn is het ook niet.

Vooral de indische frikandellen, broodjes warme kip/kaas en de marmita kan ik niet weerstaan haha.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:54

Aaarh, dit topic bijhouden is zo moeilijk voor me, echt sorry jongens. Ik zit de hele dag op de laptop te werken of online lessen te volgen, dan heb ik vaak later niet zo heel veel trek meer om nog op bokt te zitten. Weet dat ik iig alles bij lees. Ik heb het nog steeds druk, maar soms ook wel last van sombere gevoelens en doe ik bijna niks. Maar goed, we slaan ons er wel weer doorheen.

Je salade ziet er heerlijk uit Stephanie! Lekker lijstje!

mjwb, oeh jouw bananenbrood met aardbeien :9

Fading, hopelijk lukt het je snel om het vervelende gevoel minder te laten worden en meer kcal binnen te krijgen.

Gefeliciteerd nog met je vader Mara!

Ik merk dus aan mezelf dat ik het superdruk heb, maar aan de andere kant gewoon totaal geen motivatie om iets te doen. Ik ben bijna constant moe en slaap heel veel overdag. Zo raar, daar had ik eerst nooit last van. Ik heb heel veel dingen op mijn lijstje om te doen, maar op een of andere manier kom ik nergens toe. Gisteren wel lekker gegeten, ondanks dat ik eigenlijk pizza zelf zou maken maar in slaap viel :') Ik mis het ook wel enorm om naar mijn opa en oma te gaan, het gaat gelukkig goed met ze, maar dat zorgt ook weer dat ik minder dingen doe. Ik probeer nu 's avonds tot minder laat ook op bokt of pc te zitten, zodat ik wat minder schermen heb haha. Zo dat was weer de update over mijn leven :')
O: een boterham met pindakaas en een volkoren cracotte met Limburgse speciaal cervelaat. (258)
L: een boterham met mortadella, een eierkoek met halvarine, ene helft kaas, andere helft poedersuiker en paasstol. (517)
T: cracker volkoren met mortadella. (92)
A: zalmfilet, friet, pittige rauwkost, appelmoes, mayonaise en ketchup. (879)
T: zwart witjes. (78)
B: 6000 stappen, 120 minuten paarden verzorgen, 25 minuten paardrijden, stap en 10 minuten draven.
Totaal kcal: 1825.

Kcal goed, nu nog betere keuzes gaan maken :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:12

_mjwb schreef:
Of

T - kwart blikje tonijn op een paprika wrap met geraspte kaas en de twee stukjes avocado die ik over had van de lunch
T - twee bakkers speculaasjes
T - kit kat salted caramel fudge

Ik ga straks even bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:02

Yes yes yes, ik heb gisteren OVER mijn KCAL doel gegeten.
Haha, hoezo kan ik daar trots op zijn eigenlijk. Maar heel blij dat het is gelukt. Kostte me wel moeite, zeker mijn avondeten/toetje maaaaar i did it!

Mijn lijstje van gisteren

O: 2 kleine worstenbroodjes (270)
L: Halve baugette wit met cookies duo penotti en een hazelnoot latte (313)
T: 1 witte oreo / halve nutella B ready reep / choco soesje (252)
A: Pizza zelfgemaakt / kip / mais / mozzerella / ui / paprika / kaas / champignons (1.068)
T: Choco soesjes roomijs met een choco soesje (230)

Totaal: 2.133(doel 2.010)
10.000 stappen

Vanochtend op de weegschaal wel lichter dan gisterenochtend.. Dus even volhouden dit. Vanavond eten we broodje hamburger dus dat komt ook wel goed haha! Geeft in mijn hoofd wel rust. Dat ik niet ineens 1kilo aankom als ik mn KCAL doel eet.. Klinkt heel stom maar ik vind het een fijn idee! :Y)

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:24

@Fading, *\o/* *\o/* Goed bezig!! Je mag trots zijn op jezelf hoor. Geniet van je hamburger vanavond :D

@_mjwb, Genoten van je cheatday? :D

@Kimmie, Als je het en druk hebt en je soms wat somber voelt kan ik me voorstellen dat bokt er soms bij inschiet. Lekker alleen moeite doen voor een post wanneer je er echt zin in hebt hoor :) . Qua kcal zit je inderdaad prima hoor!

@Blue_Monday, te veel compenseren is wat minder gezond inderdaad. Wellicht kan je wat minder in extremen eten. Een keer iets ongezonds hoeft daardoor niet gelijk drastisch gecompenseerd te worden de volgende dag.

Ik heb gisteren de appeltaart van Beukers gebakken. Nu is het zo dat ik koken heel leuk vind en het ook goed kan, maar ik echt enorm slecht ben in bakken :') De eerste poging was dan ook mislukt. Hij viel helemaal uit elkaar toen ik hem uit de vorm probeerde te halen haha. Overigens was de smaak wel lekker. Vanochtend voor mijn werk snel een nieuwe poging gedaan. Hij zit nog in de vorm, maar ik denk dat hij nu beter gelukt is :D Straks een stukje proeven!

Mijn planning vandaag:
O: 200gr melkunie proteine met 20gr whey crispy
T: Stukje van ' t slimme appeltaartje' en een zakje knijpfruit
L: 1 paprika wrap met 50gr honing-soja gehakt en 100gr cottage cheese
T: Smart bar crunchy
D: Gevulde uien met rode linzen, dadel en broodkruim met 2 lams merguez worstjes
T: 150gr magere kwark
Totaal 1581 kcal (126gr eiwit)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:29

Ik kom hier ook weer graag meepraten. Ik kan wel wat motivatie gebruiken, het blijft voor mij nog steeds heel lastig om gezond te eten in deze tijd.

O: proteïneshake met magere kwark en een paar stukjes banaan
L: salade van tonijn, quinoa, bleekselderij, paprika, appel, zilveruitjes, kappertjes, Hüttenkäse en ui
A: kipfilet met kerrie, aardappelpuree en bloemkool
T: grapefruit, magere kwark met bosbessen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:41

Hier gaat het nog steeds ehhhh....niet :+ Ik heb me er maar een beetje bij neergelegd dat het is zoals het is, als alles weer normaal is ga ik ook wel weer normaal doen. Als dat moment ooit komt :') Ik doe wel mn best om het niet te erg uit de hand te laten lopen, maar ik maak me ook maar ff niet meer druk als het ff niet lukt.

Maanlicht, hoe gaat t na het vasten? Merk je verschil?

M9ara ik heb echt precies hetzelfde met bakken, ik ben er niet voor gemaakt ofzo.

Vandaag tot nu toe een redelijk ok dagje
O: 2 volkoren boterhammen met geitenkaas
T: banaan
L: soep en broodje uit bedrijfsrestaurant (allemaal to go en een verrassing wat het is)
T: appel, komkommer en tomaatjes
A: volkorenpasta met tomatensaus met gehakt en Italiaanse groentenmix
T: gedroogde cranberry's, paar worteltjes

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:17

@Maanlicht, Ik ben ook benieuwd hoe het eten oppakken na het vasten in gegaan? Ik kan me voorstellen dat je het nog wat moeilijk hebt met eten hoor, het is ook een hele rare tijd. Je lijstje ziet er wel super uit!

@Laura, Goed dat je de druk er voor jezelf wat vanaf haalt. Als je alleen maar focust op je eten terwijl je je motvatie niet kan vinden resulteert dat vaak alleen maar in meer eten. Overigens ziet jouw lijstje er ook hartstikke netjes uit.

Ik heb net mijn appeltaartje van Beukers geproefd. Lekker, maar wel aan de droge kant. Fading, jij bakte deze vaker toch? Jij (of iemand anders) nog tips om dit voortaan te voorkomen? Misschien wat meer optimel of amandelmelk erbij?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:07

Nee, ik merk geen verschil na het vasten, ben ook vrijwel alles weer aangekomen maar dat vind ik niet zo raar. Het is ook gewoon doordat je steeds thuis zit. Als ik onderweg ben heb ik veel minder honger. Ik heb weer echt niet gezond gegeten afgelopen week maar heb het nu weer opgepakt en ik haal geen ongezonde dingen meer in huis. Ga morgen weer beginnen met 42 uur vasten denk ik.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:51

Blue Monday - Zoals Mara al zegt misschien voor de iets gezondere opties gaan, dan is het niet zo erg om af en toe toch te snaaien ipv altijd maar te moeten compenseren.

Kimmie - Wat rot dat je je zo voelt! En inderdaad gewoon reageren wanneer je wilt en heb je geen zin om op iedereen te reageren, gewoon niet doen. We steunen elkaar toch wel!! Je lijstje ziet er goed uit! Zwart witjes zijn toch van die dropjes?

Fading - Super goed!!

Mara - Ik heb er heeeel erg van genoten! Ik had het echt even nodig. Ik voelde me totaal niet fit, heb heel de dag op de bank gezeten en verder niks gedaan maar toen vanochtend de wekker om half 6 ging voelde ik me weer helemaal goed. Weegschaal valt ook mee; + 0,4 vergeleken gisteren.
Jammer van de appeltaart beide keren, maar wie weet na nog 3 keer maken is hij perfect! Ik ben ook niet echt een keukenprinses. Ik bak en dan hoop ik op het beste, maar ik ben al heel snel tevreden. Als het niet verbrand is dan ben ik blij :')

Maanlicht - Echt knap van het vasten! Misschien ga ik dat ook proberen. Het is echt wat je zegt; als je thuis zit eet je meer dan als je onderweg bent. Bijvoorbeeld gisteren had ik constant honger en bleef ik eten, vandaag heb ik nog niks gegeten.
Lekker lijstje!

Laura - Je lijstje ziet er netjes uit en goed dat je jezelf even rust geeft! Alleen maar focussen op eten werkt alleen maar averechts.

Ik ben net terug van een rondje hardlopen en zit nu lekker in de zon. Ik voel me weer helemaal fit na weer een ochtend buiten zijn :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:53

Ik loop ook te prutsen jongens, maar vind het ergens wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben :') Ik haal niet per se ongezonde dingen in huis maar eet veel snelle koolhydraten tussendoor (crackers etc) en beweeg amper.
Als we dicht bij elkaar hadden gewoond konden we een ren-op-1,5-meter-afstand-van-elkaar hardloopgroepje vormen :D Kan echt niet wachten tot alles weer open gaat, maar iets zegt me dat het nog een flinke periode gaat duren.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 14:15

Leuk, gaan we doen!! Kom ik wel jouw kant op. Als alles weer normaal is ben ik toch dicht bij :)

Helemaal offtopic maar wil het wel even zeggen/vragen;
Succes met verhuizen! En als je al verhuist bent; Is het verhuizen goed gegaan?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 14:47

Wat lief dat je het vraagt! Het heeft ietwat vertraging opgelopen; mijn vader zou met de trailer vol spullen rijden alleen hij is dusdanig ziek dat we niet willen dat hij naar buiten gaat. De superlieve familie van een vriendin van me helpt me nu; morgen gaan alle spullen naar mijn nieuwe huis en ik denk dat ik vanaf aankomend weekend officieel daarheen ga. Moet eerst even grondig schoongemaakt worden dus blijf tot dat helemaal goed is gebeurd even heen- en weer schipperen :D Wel gisteren de sleutels van mijn oude huis ingeleverd, inclusief huilbui omdat het echt een enorm fijn huis was :')

Maar even voor mijn geheugen als reactie op je eerste zin; jij woont toch niet in de buurt van Amsterdam? Daar verhuis ik nu heen namelijk, uit Leiden weg helaas :( (mjwb_ en ik kwamen erachter dat zij naar de uni gaat in Leiden en dat ik echt een straat verder bij de sportschool te vinden was hahaha)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 15:39

Goed bezig Fading! Ik zou als het je lukt wel betere keuzes gaan maken en alsnog boven je kcaldoel uitkomen.

Blue_Monday, te veel compenseren is inderdaad ook geen goed idee. Is het voor jou niet een idee om een week kcal aantal te pakken? Dan kun je de ene dag meer eten en de andere dag minder. Of je kan inderdaad nog beter voor de gezondere opties gaan. Dan hoef je ook niet te compenseren.

Maanlicht, maar als je geen verschil merkt, waarom zou je dan 42 uur vasten? Lijkt me niet bepaald een goede actie voor je lijf en gezondheid.

M9ara, ik hou juist van bakken, gaat wel eens iets mis, maar bedenk: in je maag valt het ook uit elkaar haha.

Laura, goed dat je de druk er voor jezelf wat af haalt. Mooi lijstje!

Mjwb, zwart witjes zijn idd dropjes! Ik had ze eigenlijk gekocht voor de vakantie, maar die is al lang voorbij en mijn dropjes zijn nog lang niet op haha! Iedere dag een klein beetje, want anders is het ook niet meer lekker.

Gisteren voor deze tijd een gewone dag gehad. Keuzes kunnen nog steeds beter.
O: anderhalve boterham met pindakaas. (276)
L: een gekookt ei, twee boterhammen met grilworst en vruchtenhagel, volkoren cracotte met halvarine en vruchtenhagel, een kleine snee paasstol met poedersuiker en halfvolle melk. (834)
T: boterham met mortadella. (140)
A: raapstelenstamppot met een stukje gehaktbrood en een gehaktbal. (572)
T: haverkoekje met krenten en zwart witjes. (151)
B: 3000 stappen, 25 minuten paardrijden, stap, 15 minuten draven, 60 minuten paarden verzorgen.
Totaal kcal: 1973.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 15:43

Ik merkte juist heel veel verschil, voelde me een stuk fijner in mijn lijf, alleen heeft het voor mijn eetlust niets gedaan en helaas heb ik daarna weer heel ongezond gegeten dus had het uiteindelijk niet zo veel zin qua gewichtsverlies.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:06

Castilja schreef:
Wat lief dat je het vraagt! Het heeft ietwat vertraging opgelopen; mijn vader zou met de trailer vol spullen rijden alleen hij is dusdanig ziek dat we niet willen dat hij naar buiten gaat. De superlieve familie van een vriendin van me helpt me nu; morgen gaan alle spullen naar mijn nieuwe huis en ik denk dat ik vanaf aankomend weekend officieel daarheen ga. Moet eerst even grondig schoongemaakt worden dus blijf tot dat helemaal goed is gebeurd even heen- en weer schipperen :D Wel gisteren de sleutels van mijn oude huis ingeleverd, inclusief huilbui omdat het echt een enorm fijn huis was :')

Maar even voor mijn geheugen als reactie op je eerste zin; jij woont toch niet in de buurt van Amsterdam? Daar verhuis ik nu heen namelijk, uit Leiden weg helaas :( (mjwb_ en ik kwamen erachter dat zij naar de uni gaat in Leiden en dat ik echt een straat verder bij de sportschool te vinden was hahaha)

Beterschap voor je vader! Even rot dat je de sleutel moest inleveren maar zie het zo als een nieuwe stap in je leven! Heel veel succes en verhuisplezier! En laat maar veel foto’s zien als het af is :D

Klopt! Maar als ik weer in Leiden ben dan is het maar 20 min met de trein naar Amsterdam dus dat maakt ook niet uit :D
Is wel leuk als we een keer met z’n allen kunnen hardlopen of een gezonde lunch plannen?

Kimmie - Ik heb ze even opgezocht! Die hadden wij ook elke keer voor de vakantie om in de auto op te eten, zo lekker! Mooi lijstje!

Zojuist de DA rekening binnen gehad. Dat wordt een maand niet eten voor mij dus zal lekker afvallen :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:30

Maanlicht schreef:
Ik merkte juist heel veel verschil, voelde me een stuk fijner in mijn lijf, alleen heeft het voor mijn eetlust niets gedaan en helaas heb ik daarna weer heel ongezond gegeten dus had het uiteindelijk niet zo veel zin qua gewichtsverlies.

Waarom wil je in godsnaam 42 uur vasten? Lijkt me totaal niet goed voor je lichaam en ik vind het niet zo gek dat je daarna ongezond eet.... 42 uur vasten is voor niemand goed? Ik snap dat je tijdje vasten prima vind en kan maar 42 uur? Je fiets imo alleen maar je relatie met eten op... terwijl je echt ook nog eens super slank bent? Sorry hoor maar ik vind dit echt obsessief ...

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:10

Yonker schreef:
Maanlicht schreef:

Waarom wil je in godsnaam 42 uur vasten? Lijkt me totaal niet goed voor je lichaam en ik vind het niet zo gek dat je daarna ongezond eet.... 42 uur vasten is voor niemand goed? Ik snap dat je tijdje vasten prima vind en kan maar 42 uur? Je fiets imo alleen maar je relatie met eten op... terwijl je echt ook nog eens super slank bent? Sorry hoor maar ik vind dit echt obsessief ...

Zo, rustig aan :+.
Dat jij het niet begrijpt betekent niet meteen dat het slecht is.

@_mjwb: lijkt mij ook leuk om een keer te meeten! Hardlopen sla ik over want daar is mijn lijf niet voor gebouwd, maar lunch oid is altijd leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:19

m9ara Nou, ik heb heerlijk genoten van mijn hamburgers <3
Honing soja gehakt? is dat lekker? Waar haal je dat!? Mooi lijstje wel weer :D
Lekker taartje he <3 Ik vind de beukies echt heerlijk!
Tipje, bewaar wat je overhebt in een broodtrommel, dan blijft het lekker vers <3

Maanlicht 42 uur vasten :7 Hoe doe je dat dan in gods naam? Dat lukt mij echt nog niet misschien!

_mjwb Dat zonnetje geeft echt energie he, {:} Heerlijk <3

Castilja Ja, deze ellende gaat nog wel eventjes duren. Kan je niet stukjes gaan wandelen? :D Fijn dat je huisje zo bevalt :D

Kimmie25501 Ja iknow, maar dit weekend waren de kinderen bij ons en dan eten wij altijd wel een beetje minder gezond. De jongste is nogal een lastige met eten haha. Maar morgen zijn we weer alleen en gaan we weer gezonder eten :D Daarbij lust ik echt geen vleeswaren oid op brood, dus eet ik eigenlijk altijd chocopasta.
IK HEB HET WEER GEHAALD VANDAAG *\o/*

O: 1 verse croissant / 1 kaiserbroodje / duo penotti / jam (369)
L: 1,5 gezonde wafel (beukers) / schenkstroop (245)
T: 1 fruitella / 1 stukje zelfgemaakte appeltaart (321)
A: 2 broodjes hamburger met wat krieltjes / ui / kaas / rucola / paturain (975)
T: 150 gram kwark / 1 bastogne koekje / 60 gram aardbeien (168)

Totaal: 2.078
12.500 stappen

Ik probeer echt elke dag mijn 10k stappen te halen (ik heb een fitbit) Dus ik wandel behoorlijk veel, wat ik niet red ga ik op de crosstrainer. Zit te twijfelen mijn stappen te verhogen naar 12.500 maar ik ben bang dat ik dat dan niet ga redden elke dag. Dus voorlopig tijdens de crisis even op 10.000 houden.

Afbeelding