Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk gaat het je je rust opleveren en kan je uiteindelijk vol goede moed aan een nieuw baan beginnen 

Probeer mezelf nu al een paar weken aan het idee te laten wennen, ergens heb ik er ook zin in. Heel dubbel.. Bedrijfsarts zei ook, dat is een hele grote stap die je nu gaat maken, dus dat is zeker niet makkelijk.
En ik ben toch trots 
kijk er zo naar uit dat ze hierheen komt
Lang niet meer zó erg ergens naar uitgekeken.
Natuurlijk allemaal niet fijn, maar voor mij was er ineens een bepaalde druk weg want er kon toch niks (geen gesprekken ed) en doordat het op het werk zo hectisch was (ziekenhuis) was er ook geen probleem om nog langer thuis te blijven.
). Op dit moment lijkt alles weer stilaan opgestart te gaan worden, en ik merk dat dit meteen weer voor onrust bij mij zorgt. Het is niet dat ik niet weer wil gaan werken, maar ik heb zo'n schrik voor wat er komen gaat ... Nu ik weer bezig ben met afspraken vast te leggen en mailtjes te sturen om te kijken wat wanneer zou mogelijk zijn voel ik mij meteen al een stuk slechter
Herkennen jullie dit? Weet niet zo goed wat ik ermee moet ...
..

maar als het voor meer rust zorgt, teken ik ervoor!
) en nog wat andere dingen/neveneffecten die toch ook een invloed hebben. Ben om die reden ook gekraakt, elke dag pijn is 1 ding, maar elke dag pijn en dan ook nog eens vanalles moeten en niemand die rekening met je houdt als je aangeeft dat het toch echt wel teveel aan het worden is .. tja, dat wreekt zich op een bepaald moment .. Dus echt een klassieke burn-out heb ik volgens mij nooit gehad, want ik voelde mij in verhouding best wel goed, behalve toen ik gecrashed ben natuurlijk, maar toen waren zowel mijn lichaam als geest zo enorm op ... Ben altijd wel uit mijn bed geraakt om het zo te zeggen, alleen was mijn energie-niveau gewoon heel laag. Op dit moment gaat het best wel prima, maar ik heb echt schrik voor wat komen gaat.
Vriend wilde me al brengen, maar ik wilde het ook zelf doen.

Charlotte446 schreef:[***], heel herkenbaar dat OF OF ipv EN EN. Dat gaat voor mij ook nog een heel puntje worden als ik weer aan het werk MOET en ik denk voor vele anderen (hier).
Klinkt inderdaad heftig, maar hopelijk gaat dit wat voor je doen qua rust

Pas op, het gesprek zelf was goed, maar dat ik nog steeds zo slecht in mijn vel zat .. poeh, die kwam even aan. Had niet gedacht dat ik nu nog zou zitten wenen op een gesprek zeg maar
Misschien blijft dat ook nog wel zo voorlopig

Ik denk af en toe echt dat het nooit meer goed komt
goed slapen is zo belangrijk voor je mentale gesteldheid...

d’r gekke fratsen maken me echt vrolijk hihi. En het is ook fijn om naar buiten te moeten! Moet nog wel een beetje wennen aan de aanspraak die je hebt, maar Otje is ook mega schattig dus niet gek al die aandacht.